Korkuyla Daniel ve karşısındaki kurt adamı izliyordum. Ona dikaktle bakıyordum. Bir kurttan tek farkı daha iri olmasıydı. Ayrıca parıldayan sarı gözleri ona çok korkunç bir hava veriyordu. Hala karşımda bir kurt adam olduğunu idrak edemiyordum. O sırada Daniel bir adım ilerledi. Kurt buna karşılık geri adım attı. Resmen bakışları birbirlerine kilitlenmişti. Diana ve ben sadece izliyorduk. O anda elimde Diana'nın elini hissettim. Ona döndüğümde bana bakıyordu.
"Daniel onun aklını okuyor. Ve sanırım kurtta onunkini." Dediğinde bunun iyi mi kötü mü olduğunu anlamamıştım. Ayrıca, akıl okumak mı? Kaşlarımı çattım. James bana vampirlerin akıl okuyamadığını, sadece bazılarının karşısındaki insanın gözlerine baktığında, hislerini, düşündüklerini ve niyetlerini anlayabildiklerini söylemişti. Bir nevi buda akıl okumak sayılırdı. Fakat anlaşmak gibi bir akıl okumaktan bahsettikleri belliydi. Daniel arkasını dönüp hızla bize geldiğinde merakla ona döndük. Kapıyı açtı ve "Endişelenmeyin niyeti kötü değil. Bize yardım etmek istiyor." Dedi. Diana ile birbirimize baktık. Bize yardım etmek mi? Nasıl?
"James'leri duymuş. Çıkabilirsiniz, size zarar veremez." Dedi ve açtığı kapının önünden çekildi. Önce Diana sonra ben indiğimizde kurt uzaktan bizi izliyordu. Bu denli ürkütücü bir şeyin neden bize yardım teklifi ettiğini merak ediyordum. Ayrıca tüm bunları Daniel'ın sadece onun gözlerine bakarak anlaması da oldukça ürkütücüydü. Düşünsenize biri gözlerinize baktığında aklınızdan geçenleri okuyabiliyor. Bu oldukça rahatsız edici.
Daniel kurdun yanına gittiğinde " Arkadaşlarımızdan haber geldiği an gideceğiz. Sen arkamızdan gelirsin." Dedi. Kurt ise başını eğdiğinde konuşulanları anladığını fark etmiştim. Bir kurt, konuşulanları anlayabiliyordu. Daha fazla mantığımı zorlamadan, eğer vampirler gerçekse, kurt adamlar da gerçek olabilir Duygu, dedim kendi kendime içimden. Sonra ise Daniel bize doğru hızla geldi.
"Gidiyoruz." Deyip elimi tuttu. Benim bakışlarım elimize giderken Daniel Diana'ya baktı.
"Önce Duygu'yu götüreceğim." Deyip arkamızdaki kurda baktı ve devam etti. "Sana zarar vermeye kalkışırsa, bağır. Ne olursa olsun gelirim." Deyip başını salladı onay almak istercesine. Diana da başını salladığında bana döndü ve ellerimize baktı. "Sana gelirsek." Dedi ve kaşlarını çattı. "Seni James'in yanına bırakacağım. Geri dönüp Diana'yı alacağım. O sırada dikkatli ol. Üzerine bir vampir gelirse, direk boynuna saldıracaktır. Çünkü kokundan insan olduğunu anlayacak. James seni koruyacak ama yinede gözünü dört aç." Dedi ve benden de anladığıma dair onay almak istercesine başını salladı. Bende gözlerimi yavaşça kırptım.
Sonra beni aniden kucağına aldı. Birden yüzümüz yakınlaşınca gözlerine baktım. Daniel anlık bir sırıtışın ardından bir anda vampir hızıyla hareket etti ve ben refleksle gözlerimi sıkıca kapattım. Birkaç saniye boyunca koştuk ve durduğumuz an hemen gözlerimi açtım. O anda Daniel beni hemen kucağından indirdi. Ben ise tam karşımızda James'leri görüyordum. Ve yerde yatan vampirleri. Bu manzara beni ne kadar korkutsa da Daniel'ın "James!" demesiyle ona döndüm. Oda hızla bakışlarını bana çevirdi. Elimi tuttu ve "Gidiyorum." Dedi. Bende başımı salladım. O anda bir anda gözlerimin önünden yok olduğunu ve ormana doğru girdiğini gördüm.
Ben arkama döndüğüm anda ise karşımda James'i görmemle yerimden sıçradım. Ne ara gelmişti? Ve ben böyle her şeye korkmaya devam edersem diğer vampirlere karşı ne kadar şansım olabilirdi?
James omuzlarımdan tuttu. "İyi misin?" Dedi. Ben iyiydim fakat ilerde Luis'i duvardan duvara fırlatan bir vampir vardı. O sırada vampir aniden buraya baktı. Bende hemen "James dikkat et." Dedim. James arkasını döndüğünde vampir de üzerine gelmişti. O sırada James acıyla inledi. Ben ne olduğunu anlamadan korkuyla geri adım attım. Sonra Luis'e baktım. James'i kurtarması gerekiyordu. Fakat yerde acıyla inlediğini duydum. Şuan bize yardım edemezdi. William'da yoktu. Bense hareket dahi edemiyordum. James yavaşça dizlerinin üzerine çökerken karşımdaki vampirin yüzünü, kanlı gözlerini, ve sivri vampir dişlerini gördüm. Sonra elindeki kazığı James'in karnına saplamış olduğunu fark ettim. Ve oldukça derindi. İçimden küfür ettim ve tekrar karşımdaki vampirin gözlerine baktım. Öylece duruyordum. Oda James'in karnındaki kazığı sertçe çekip çıkardı. James tekrar acıyla inlerken karnını tutarak yere yığıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bloody Eyes
Vampire#48 Vampir 🏅Yıl 2012... Sırp köyü Zarožje için yerel idare son derece garip bir kamu sağlığı uyarısı yayımladı. Halktan pencere kenarlarına ve kapı önlerine sarımsak asmaları, ayrıca evlerine haç yerleştirmeleri isteniyordu. Uyarının nedeniyse kend...