1) İLK CİNAYET

1K 228 570
                                    

İYİ OKUMALAR...


20 SENE SONRA


Her yerde aynı haberler vardı. Genç kız, öldürülen kişiyle çok yakın olmasa da içi acıyorken kim bilir ailesi ne haldeydi.

"Ünlü iş adamının kızı N. AKSOY iki gün önce elleri ve ayakları bağlı bir şekilde üniversitesinin kazan dairesinde bulunmuştu ve şu anda otopsi işlemleri tamamlandı ve defnedilmek için ailesine teslim edildi." Muhabirin sesi ile genç kız kaşlarını çattı. Bunu daha kaç kere söyleyeceklerdi? Tam iki gündür her yerde bu haber vardı.

Genç kız üzülüyordu. Nihal onun ne kadar arkadaşı olmasa bile seviyordu onu. O alışkanlıktı herkes için. Sınıfa girdiğinizde sizi her zaman bir çift güler yüz karşılasa sizde ona alışmaz mıydınız? Çok yakınınız olmasa bile hayatınızdan bir parça olmaz mıydı?

Düşünsenize her sınıfa girdiğinizde size 'günaydın' diyen birisi var. Her derdi olanı dinleyen, çözüm üreten birisi? Asla bağırıp çağırmayan, hiçbir zaman kızmayan birisi. Böyle bir insan imkânsız geliyor değil mi? Ama vardı ve iki gün önce öldürüldü.

Acı veriyor mu size de? Bu soru olmamalıydı aslında çünkü öyle birisinin vahşice katledilmesi kime acı vermezdi ki? Hiç kimseye zararı dokunmayan birisi cinayete kurban gitmişti. Onun kimseyle bir münakaşası olmayacağını herkes bilirdi çünkü o saftı, temiz kalpli ve yardım severdi. Kime ne yapmış olabilirdi ki?

Onu öldüren her kimse çok planlı bir şekilde davranmıştı. Haberler söylemişti bunu defalarca ve defalarca. Genç kızın aklına yatmıyordu bu. Öldürülmesi için sebep yokken katilin öldürme stili de fazlaca iğrençti.

Hiçbir şekilde Nihal'i göstermemişti hiçbir haber kanalı. Zaten gösterilmesi de beklenilmiyordu ama en azından bir tabutunu ya da siyah torbadaki cesedini göstermeleri gerekmez miydi? İşte bunu da yapmamışlardı.

Sadece okulunu göstererek cinayetin işlenme evrelerini anlatıyordu. En son otopsi raporlarından sonrada kesinleşmiş bir şekilde tam karşısındaki muhabir kadın yeniden tekrarladı olanları. Genç kız ise defalarca duyduğu halde yeniden muhabir kadını dinledi.

"N. AKSOY'un otopsisini yapan doktor ile birlikte olan arkadaşımıza bağlanıyoruz. Gamze sendeyiz." Ekranda arkasında hastane olan bir kadın belirmişti. Genç kız daha önce otopsi sonuçlarını duymuş olsa bile ilk kez doktordan dinleyeceği için dikkat kesildi.

"Öncelikle belirtmek istiyorum ki otopsi sonuçları halka net bir şekilde açıklanmayacak sadece üstü kapalı bir şekilde daha önce söylenenlerin teyit edileceği açıklaması az önce polisler tarafından yapıldı." Genç kız şaşkınlıkla gözlerini büyüttü. Daha öncede öldürülen, ölen kişiler vardı fakat hiçbirisinde böyle bir açıklama yapılmıyordu.

Evet, sonuçlar şu yönde böyle oldu demeden bir açıklama yapılıyordu ama ilk kez bu kadar detaylı bir şey oluyordu ülkede ve bu oldukça tuhaftı.

"Gamze, arkandaki kalabalığın nedeni nedir acaba?" Ekran ikiye bölünmüş bir yanda stüdyo diğer yanda hastane önündeki kadın vardı.

"Bilinen üzere geçen haftalarda olan tecavüz olayının zanlısı henüz yakalanamadı ve halk aynı kişinin Nihal AKSOY'u da öldürmüş olabileceğini düşünüyor. Bu yüzden birçok kişi burada ve bir açıklama bekliyor." Sert esen rüzgâr ile kadının sesi hafifçe gitmişti. Genç kız sinirle saman sarısı saçlarını elleri ile çekiştirdi.

VAHŞET / GÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin