HOOFDSTUK 3

3.6K 142 87
                                    

-Pov Julia-

"let maar op over een week zijn hun samen"..

 "nooit in mijn leven" lach ik "je denkt toch niet dat ik een ezel als vriendin wil?" Boos kijk ik Shawn aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

.. "nooit in mijn leven" lach ik "je denkt toch niet dat ik een ezel als vriendin wil?" Boos kijk ik Shawn aan. "Hey hey even rustig aan jonge man" zegt Jace, die de belediging tegen zijn zusje ook niet pikte "ze is eerder een zeekoe" boos kijk ik naar Jace "ik heb ook helemaal niks aan jou" roep ik boos terwijl ik nog een kussen naar zijn hoofd gooi.

"We laten de tortelduifjes wel even alleen" zegt Aaliyah terwijl ze grijnzend opstaat en Jace aankijkt "zou ik je de buurt laten zien?" Vraagt ze "sure" glimlacht Jace, kort kijk ik van Jace naar Aaliyah "je verkracht haar niet!" zeg ik streng "dat je me daar voor aan ziet lieve Juul" zegt Jace gekwetst en loopt dan samen met Aaliyah naar buiten.

Ik zet de tv weer aan en negeer Shawn volledig, hij zakt achteruit in zijn stoel en kijkt naar de tv.

"Ben je niet bang dat Jace wat met haar doet" vraag ik aan Shawn, op die leeftijd had ik van Jace nooit alleen weg gemogen met een jongen van 19 "Aaliyah heeft een taser" met grote ogen kijk ik Shawn aan "je maakt een grapje" roep ik "klopt" grinnikt hij "wou jij bent grappig" "de eerste keer dat er iets zinnigs uit je mond komt" grijnst hij, ik rol met mijn ogen en kijk weer naar de tv.

"Julia Montana Elizabeth Morgan wil je me uitleggen waarom je me niet hebt voorgesteld aan je vriendje" gilt Jane door het huis, ik weet zeker dat ze dit aan de andere kant van Toronto hebben gehoord. Ik begin hard te lachen "hij is mijn vriendje niet" "nee maar dat zou ze wel willen" grijnst Shawn "ik trouw nog liever met Bob Ross" "hey, er is niks met Bob Ross" zegt Jane, ze gaat tegenover Shawn staan en ik zucht diep, niet alweer.

"Opstaan" zegt ze, Shawn kijk verward en staat op. Jane trekt het shirt van Shawn omhoog en kijkt dan naar mij "hij heeft een sixpack" grijnst ze, Shawn kijkt akward van Jane naar mij. Dit is misschien een heel klein beetje zielig voor hem. Jane raakt voorzichtig Shawn zijn haar aan "lach eens" zegt ze dan, Shawn lacht ongemakkelijk.

"Goedgekeurd" glimlacht Jane naar mij. Ze steekt haar hand uit naar Shawn "sorry voor dat vast heel ongemakkelijk voor je" glimlacht ze "ik ben Jane" "Shawn" zegt hij akward terwijl hij Jane haar hand schud. "Ja je snapt het vast wel, ik moet de toekomstige man van mijn zusje wel goedkeuren" "hij wordt mijn toekomstige man niet" roep ik terwijl ik ook naar haar hoofd een kussen gooi. "Ahh waarom niet hij is toch schattig" "nee helemaal niet hij is een nakker" met grote ogen kijkt Jane naar Shawn "ben jij nakker" "blijkbaar" "je hebt nooit verteld dat hij knap was" roept Jane naar mij. "Weetje Jane hier gaan we niet meer over praten" Jane grijnst en komt naast me zitten.

"Sean het was heel gezellig maar misschien moet je nu gaan en even kijken of Jace Aaliyah niet verkracht" zeg ik terwijl ik Shawn zijn arm vat pak en hem het huis uit trek. "Doei nakker" glimlach ik terwijl ik de deur dicht sla "moest dat nou?" Vraag ik boos aan Jane "hoezo moest dat nou hij is toch leuk" "nee hij is irritant" "dat geloof ik niet" "well, I don't care" zeg ik terwijl ik Jane aan de kant duw en naar boven loop. Ik laat mij vallen op mijn bed en staar naar het plafond.

Waarom moet iedereen zo verschrikkelijk irritant zijn?

Ik besluit maar alvast een paar dozen uit te gaan pakken. Ik begin met de doos met kleding, ik pak de hele doos uit en richt de kast netjes in. Voor nu is het nog netjes, aan het einde van week licht die waarschijnlijk helemaal over hoop.

Ik pak mijn grote toilet tas uit een van de dozen waar al mijn make up in zit. Er staat een smal tafeltje waar boven een spiegel hangt met lampjes eraan in mijn kamer. Daarnaast staan twee open kasten, ik had aan mijn ouders doorgegeven dat ik dat graag wou hebben. Ik begin met alles op het tafeltje te zetten. Mijn Real Techniques kwasten doe ik in een doorzichtige pot met zilveren steentjes erin. Al mijn oogschaduw paletten doe ik in het laatje onder het tafeltje. Mijn lippenstift zet ik op een plankje in de kast.

Als ik helemaal klaar ben kijk ik trots naar het resultaat, ik moer er alleen nog wat dingen boven de spiegel hangen om het wat gezelliger te maken. Ik kijk even op de klok die in de kamer hangt, al 6 uur. Waarschijnlijk gaan we zo eten en daarna zal ik nog wel wat dingen uitpakken.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu