HOOFDSTUK 20

2.8K 128 24
                                    

-Pov Julia-

De rest van het concert heb ik gekeken via backstage waar het best comfortabel was

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De rest van het concert heb ik gekeken via backstage waar het best comfortabel was. Ik zat op een stoel die verassen goed zat en ik kreeg allemaal eten. Ook heb ik nog even met James gepraat, aardige knul. "Shawn heeft de helft van de tour alleen maar over jou gepraat" grinnikt James "Aww wat zei hij" "dat je het mooiste meisje was die hij ooit had gezien, en dat hij je heel erg mist en hij voelt zich nog steeds kut over dat hij je pijn heeft gedaan" een kleine glimlach groeit op mijn gezicht "dat is zo lief" James knikt "maar ik ben bang dat na vandaag hij nog meer over je gaat praten" ik lach zachtjes "ach, nu weet je in ieder geval over wie hij het heeft" James knikt. Aan het einde van het concert komt Shawn meteen naar me toe gerend en slaat hij zijn armen om me heen. Ik schrik van de plotselinge omhelzing maar herstel me snel en sla mijn armen om zijn middel en rust mijn handen op zijn schouder. "Julia" begint hij "Shawn" hij glimlacht even "ik denk dat we maar een keer op een tweede date moeten gaan" glimlacht hij terwijl hij me los laat. Een hele boel gegil komt uit de zaal "Uhm Shawn je microfoon staat nog aan" geschrokken kijkt Shawn naar de microfoon in zijn handen "fuck" mompelt hij terwijl hij de microfoon die hij meteen weg duwt in de handen van James "goed nu weet de hele zaal hoe romantisch ik wel niet ben" mompelt hij, ik lach zachtjes "lijkt me leuk, op een tweede date" Shawn glimlacht "maar Shawn" hij knikt "Tyson en Bailee zijn nog in de zaal en ik wil niet dat ze zonder mij vertrekken" Shawn knikt begrijpend "bel je me nog?" Vraagt hij, ik knik "zal ik doen hoe lang ben je nog in Nederland" "alleen morgen" zegt hij terwijl hij moeilijk op zijn lip bijt "dat betekent dat jij me morgen ophaalt in Katwijk ik stuur je het adress wel" Shawn knikt. Ik loop met de bewaker mee weer terug naar de zaal "zeg jij geniet wel van je leven he" grinnik ik als hij tegen zijn microfoontje zit te mopperen "ja heel erg" bromt hij sarcastisch. Ik giechel zachtjes en ga naast hem lopen "zeg Hector ik denk dat je een keer wat leuks moet gaan doen met je vrouw of kinderen" "ik heet geen Hector" moppert hij "nou en, het is vast goed voor je om wat leuks te doen" Hector bromt wat onverstaanbaars en trekt de deur open. Ik zie de menigte mensen al staan "nou ik zie je nog wel Hector" roep ik terwijl ik naar buiten stap. Mijn antwoord is een deur die vol in mijn gezicht wordt geduwd "nou die staat vrolijk in het leven" mompel ik terwijl ik me omdraai en Bailee bel "ja waar ben je" gilt ze door de telefoon "waar ben jij" roep ik terwijl ik een hand op mijn andere oor leg zodat ik het beter kan horen "Tyson en ik staan buiten bij de ingang" "ik kom er aan" roep ik waarna ik weg druk. Ik duw me door de menigte heen maar het staat aardig vast hier "Julia" hoor ik iemand achter mij gillen. Ik draai me om en zie Nicolette die door de menigte probeert heen te komen "hai" roep ik als ze voor me staat met nog een ander meisje "dat op het podium was geweldig je wil niet weten hoe hard ik heb gegild" piept ze terwijl we met de menigte proberen mee te komen "ja dat wat jullie deden ik kreeg tranen in mijn ogen zo romantisch was het" zegt het andere meisje. Ik glimlach "wat heeft hij nog gedaan backstage" vraagt Nicolette terwijl ze met haar wenkbrauw wiebelt "Ahh we hebben alleen maar geneukt niks speciaals" ze kijken me allebei met grote ogen aan "grapje grapje" lach ik. Nicolette grinnikt even en het andere meisje kijkt me nog steeds geschokeerd aan "ik dacht net te kunnen vragen of zijn lul groot was maar niet dus" zegt ze teleurgesteld. Ik schiet in de lach "als jullie nou je nummer geven kan ik het jullie vertellen als ik het weet"  Nicolette knikt heftig haar hoofd en ik geef haar mijn telefoon waar ze haar nummer in zet "dat is dat meisje van het podium" ik kijk opzij naar de meisjes naast mij "ja dat is ze echt" roept een ander meisje "ze stond ook in een tijdschrift" gilt weer een ander meisje. Ongemakkelijk sta ik voor ze "ik ship het" zegt een van de meisjes "hoe heet je?" Vraagt een blond harig meisje "Julia" zeg ik awkward "mogen we misschien een foto?" Vraagt een ander meisje. Ik knik voorzichtig mijn hoofd "zie mijn kleine meisje groot worden" piept Nicolette achter mij waardoor ik in de lach schiet. Ik kijk over mijn schouder even naar Nicolette toe die doet alsof ze een traantje weg pinkt.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu