HOOFDSTUK 12

2.8K 120 22
                                    

-Pov Julia-

"Dat heeft hij niet gedaan" roept Jason terwijl hij me met grote ogen aan kijkt "ik ga hem zo erg ik elkaar slaan" sist Tyson, "nou dat hoeft niet hoor" "en of dat moet" ik zucht even "laat het maar Ty, ik snap wel dat hij me niet leuk vind" "hoez...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Dat heeft hij niet gedaan" roept Jason terwijl hij me met grote ogen aan kijkt "ik ga hem zo erg ik elkaar slaan" sist Tyson, "nou dat hoeft niet hoor" "en of dat moet" ik zucht even "laat het maar Ty, ik snap wel dat hij me niet leuk vind" "hoezo niet je bent hartstikke geweldig" roept Tyson waardoor hij een paar geërgerde blikken uit de klas krijgt. "Kijk niet zo" roept hij geërgerd waarna hij weer naar mij kijkt. "Ik ga hem echt zo hard slaan" sist hij, ik rol met mijn ogen "jij doet helemaal niks" Tyson zucht "oké dan" "ik weet dat je wat gaat doen" mompel ik "ja je kunt me ook niet tegenhouden" "straks wordt je opgepakt omdat je Sean Mendiz in elkaar geslagen hebt" Tyson haalt zijn schouders op "ik kan hem er niet mee weg laten komen dat hij mijn beste vriendin pijn doet" ik zucht diep, als Tyson echt iets van plan is zou ik hem ook niet tegen kunnen houden.

#

S'middags zit ik op mijn bed huiswerk te maken terwijl ik zachtjes mee zing met de muziek die uit mijn telefoon komt.

"Domme ezel" hoor ik vanaf buiten komen, duidelijk de stem van Anna "ben je helemaal gek in je lelijke homo kop" Tyson. Ik zucht diep en spring op van mijn bed, dit gaat zo helemaal fout.

Ooit Anna en Tyson samen boos gezien? Nou ik beloof je dat je daar totaal niet gelukkig van wordt. Ik ren de trap af in mijn jogging broek en witte shirt, fabulous als je het mij vraagt.

Als ik buiten kom zie ik inderdaad Anna en Tyson voor het huis van Shawn staan. Ik zucht diep en loop er snel heen. Tyson haalt uit naar Shawn en Shawn weer naar Tyson, "Tyson McCall en Shawn Mendes" roep ik boos terwijl ik snel er heen ren, Tyson haalt nog een keer uit naar Shawn die precies hetzelfde terug doet en Tyson een bloed neus slaat. "Jezus Ty ik zij toch dat je hem met rust moest laten" Tyson kijkt me onschuldig aan terwijl hij zijn neus vasthoudt. Ik kijk naar Shawn, hard sla ik op zijn wang, kreunend grijpt hij naar zijn wang "die had ik verdient" mompelt hij, ik draai me om naar Anna en Tyson "wij gaan" mompel ik "ik hoop dat met je volgende tour je vliegtuig uit de lucht wordt geschoten" sist Anna waarna ze zich omdraait en boos weg loopt, Tyson
loopt achter haar aan en ik kijk nog een keer boos naar Shawn "Julia" zegt hij zacht "wat Shawn" sis ik "kunnen we hier later nog over praten" "waar wil je over praten Shawn" snuif ik "ik snap het je bent wereld bekend natuurlijk wil je niks van een normaal stads meisje als mij" "dat is het niet" zucht hij hopeloos "je hate mij toch? Waar wil je nog over praten waarom wil je überhaupt nog met me praten je bent nu van me af" Shawn kijkt me verdrietig aan "ik haat je niet" fluistert hij "waarom zeg je dat dan" roept ik hopeloos "waarom wil je met mij op een date als het van je moeder moet je bent 18 toch waarom luister je daar nog naar"

Shawn pakt mijn handen vast en kijkt me recht in mijn ogen aan "Julia het licht allemaal heel moeilijk" boos trek ik mijn handen weg "go fuck yourself" sis ik, boos draai ik me om en loop weg. "You Slay babe" zegt Anna als ik naast haar kom lopen "ja je hebt goed gehandeld" zegt Tyson die nog steeds een bloed neus heeft, "we moeten je neus laten stoppen met bloeden" zeg ik terwijl ik de deur van mijn huis open trek.

Ik geef Tyson wat afgescheurde papieren keukenrol. "Ik haat hem nu oprecht" zegt Anna "ik maak een haat account aan" een kleine grinnik verlaat mijn mond. "Ja Juul er lopen wel betere jongens over de wereld dan die aandachts homo" "er is niks mis met homo's" lach ik "ja maar wel met hem" Anna en ik lachen allebei. "Ik vind het wel lief dat jullie zo voor mij opkomen" Tyson slaat zijn arm om mij heen en lacht "alles voor mijn beste vriendinnetje" hij duwt een kus op mijn wang en met een vies gezicht wrijf ik het weg "fuckboy" Tyson rolt met zijn ogen "wel een leuke fuckboy" zegt hij terwijl hij me een knipoog geeft. Ik rol lachend mijn ogen.

"Dus Netflix avond" roept Tyson terwijl hij op de bank springt "ja ik moet naar huis" zegt Anna terwijl ze mij teleurgesteld aankijkt, ik knik glimlachend "ga maar" ze knikt en geeft me nog een knuffel. Als Anna weg is ga ik op de bank liggen met mijn hoofd op Tyson zijn benen. "Dus wat vind je van fifty shades of Gray" ik rol lachend met mijn ogen "nee ik wil geen porno met jou kijken" "maar ik wel met jou" grijnst hij waarna hij de film op zet "als je een bonner krijgt ik vermoord je" "ik kan niks beloven" ik zucht diep en kijk naar de film die begint af te spelen. Dit wordt nog een lange avond met veel dirty opmerkingen van Tyson.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu