HOOFDSTUK 27

2.3K 107 15
                                    

-Pov Julia-

Zwart, alles is zwart

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Zwart, alles is zwart. Een gehele leegte waar ik in ben. Slaap ik? Of is dit hoe het voelt om dood te zijn? Ik probeer mijn ogen te openen maar het lukt niet. "Hoe gaat het met haar" hoor ik een bekende stem zeggen, ik kan niet plaatsten van wie het is. "Beter ze zou ergens deze week wakker moeten worden" hoor ik een andere stem zeggen. 'Hallo ik hoor jullie' ik probeer met veel moeite geluid uit mijn mond te krijgen. Niks lukt. Dit is naar, heel naar. Ik heb dit al voor ik weet niet hoe lang. Mensen horen maar niet kunnen reageren, alleen maar zwart zien, niet kunnen bewegen, verschrikkelijk.

Al mijn energie zet ik erin om wakker te worden, mijn ogen te openen. Heel iets lukt het, een klein beetje licht komt in mijn ogen. Heel iets, maar het geeft me hoop.

En dan ontzetten veel pogingen later krijg ik mijn ogen open. Het vele licht van de kamer waar ik in lig schijnt in mijn ogen en snel knijp ik ze weer dicht. Langzaam open ik ze weer, "hehe ben je eindelijk wakker" langzaam draai ik me bij en ik zie een meisje zitten op het bed naast mij. "Nee ik slaap nog" zeg ik sarcastisch terwijl mijn stem iets kraakt. Ze glimlacht breed "ik ben Maan" zegt ze "Julia" ze glimlacht en knikt "weet ik" ik grinnik zacht "weet jij, weet jij hoe ik hier ben gekomen" ze knikt en begint het uitleggen van het verhaal.

"Jezus ik ben echt dom" mompel ik terwijl ik me voor mijn hoofd sla "wie gaat er nou midden op de weg staan" "jij" grinnikt Maan, "maar je hebt wel geluk hoor, Shawn Mendes kwam elke dag op bezoek om te kijken hoe het met je ging" zegt ze met een enorme glimlach.

"Wacht serieus?" Ze knikt "ken je hem?" Vraagt hij "ja... hij is mijn ex" met grote ogen kijkt ze me aan "wacht ben jij Julia Morgan" vraagt ze verbaast, ik knik "zover ik weet wel ja" "ik had je zo niet eens herkend o my god dit is zo gaaf" roept ze terwijl ze in haar handen klapt. Ik schiet in de lach "zo bijzonder is het nou ook weer niet hoor" "je bent wel de ex van Shawn" mompelt ze "de ex ja" zeg ik terwijl ik de brok in mijn keel weg slik. "Waarom, waarom ging het eigenlijk uit?" "Lang verhaal" zucht ik "ik heb de tijd" grinnikt Maan, ik glimlach "nou.."

"Julia" ik kijk naar de deuropening en zie Shawn staan. Een grote glimlach groeit op zijn gezicht en met twee grote stappen is hij bij mij "ik was zo bang" zegt hij terwijl hij naast mijn bed komt staan. Een kleine glimlach groeit op mijn gezicht "beloof me dat je nooit meer midden op de weg gaat staan" zegt hij, zijn ogen zijn waterig en ik kan zien dat hij bijna gaat huilen "Shawn ga je huilen" grinnik ik "nee" zegt hij terwijl hij op zijn lip bijt, ik giechel zacht "ik zou het nooit meer doen Sean" zeg ik met een speelse glimlach "kom" ik schuif opzij zodat Shawn naast me kan zitten.

Voorzichtig neemt hij naast mij plaats "Juul, het spijt me dat ik zo boos werdt" ik kijk hem afwachtend aan "Anna heeft me verteld wat er is gebeurd" zegt hij, "Shawn beloof me dat je voortaan naar me luistert" zeg ik, op dezelfde manier als hij dat deed. Hij knikt "ja Julia" zegt hij terwijl hij me aan kijkt, ik glimlach en leg mijn hand op zijn wang "ik hou van je Shawn, meer dan ik ooit van iemand heb gehouden" een grote glimlach groeit op zijn gezicht en hij duwt voorzichtig een liefdevol kusje op mijn lippen. "Ik hou meer van jou" fluistert hij terwijl hij zijn arm om mij heen slaat en ik mijn hoofd op zijn schouder rust.

"Zo schattig, ik wil ook zo'n relatie" piept Maan, ik schiet in de lach en kijk haar aan "Shawn heeft een heleboel vrienden die nog gewoon singel zijn" "ja hoe oud ben je" "16 bijna 17" "perfect voor Hayes" roep ik, Shawn knikt heftig zijn hoofd "wie is Hayes" vraagt ze "ja zo'n stront joch uit Amerika maar perfect voor jou" grapt Shawn, ik grinnik zachtjes "nou ja als je zijn nummer geeft"

--

@MuffinHayes die ik niet kan taggen PAMPAMPAM verassing

Sorry voor het lange wachten btw ik had geen zin om te schrijven Xoxo

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu