-Pov Julia-
Tyson en ik komen aan bij mijn huis. Ik open de deur en we lopen pratend over konijnen naar binnen. "Julia ben je nu al thuis" verbaast komt mijn moeder aan lopen en schenkt Tyson een korte glimlach. "Ja" zeg ik akward, ik ben slecht in liegen, heel slecht. Met opgetrokken wenkbrauwen kijkt mijn moeder me aan, "tropen rooster" "het is niet eens warm" Tyson denkt even na "op school wel" mijn moeder kijkt even niet begrijpend maar knikt dan. "Nou ja, Pleun heeft trouwens gebeld Bailee zou het leuk vinden als je een keer langs kwam" verbaast kijk ik mijn moeder, Pleun en Bailee mijn tante en nicht die in Nederland wonen heb ik al zo'n twee jaar niet meer gezien. Ik knik dan "ja lijkt me leuk" glimlach ik, mijn moeder glimlacht "je kon morgen al komen als je dat wou Bailee heeft nu vakantie" heftig knik ik mijn hoofd, dat betekent mooi geen school voor mij. "Ik wil ook mee" piept Tyson "dan hoef ik niet naar school" mijn moeder lacht "ik kan het Pleun vragen als je echt mee wil" Tyson kijkt mijn moeder met grote ogen aan en knikt heftig haar hoofd. "Ik zou haar meteen bellen" ze trekt haar telefoon uit haar zak en klikt een paar dingen aan als we vervolgens het geluid horen dat er gebeld wordt. "Hoi met Pleun" wordt er door de telefoon geroepen "Hey Pleun met Femke" allebei Nederlandse namen.
"Hey" roept ze "Julia heeft een vriend die ook graag mee wil komen naar Nederland" begint mijn moeder "zou dat kunnen" "natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd" ik glimlach breed naar Tyson die ook blij kijkt. "Maar wat is die jongen voor Juul" vraagt Pleun, ik weet dat ze nu gewoon aan het grijnzen is. "Nou ze doen altijd heel romantisch" grijnst mijn moeder "mam" gil ik "ik hou heel veel van Julia" zegt Tyson, speels sla ik hem op zijn arm "Ty is mijn beste vriend" zucht ik, Pleun lacht "ik kijk er naar uit jullie te zien" "zelfde" roep ik, mijn moeder zegt nog wat tegen Pleun en drukt dan het gesprek af. "Nou ik zou als ik jullie was je koffers maar gauw in gaan pakken" ik knik heftig mijn hoofd en kijk naar Tyson "jij helpt mij ik help jou" ik pak hem aan zijn arm vast en trek hem mee naar mijn kamer.
De volgende dag staan we om half 9 s'ochtends op het vliegveld. Hartstikke vroeg. We zullen vandaag nog aan komen in Nederland maar in Nederland is het dan al de volgende dag. Dus feitelijk missen we gewoon een dag uit ons leven. Ik neem afscheid van mijn gezin en Anna, "ik vind het nog steeds niet leuk dat je mij niet mee gevraagd hebt" zegt ze terwijl ze quasi boos kijkt "jij moet gewoon lekker je best doen op school" grinnik ik, Anna rolt met haar ogen en geeft me een knuffel "veel plezier" fluistert ze in mijn oor "volgende keer gaan we samen naar Hawaï" fluister ik "ja" grinnikt ze. Ik laat haar los en glimlach nog even naar mijn gezin en kijk dan naar Tyson "ready?" Hij knikt en zwaait naar zijn gezin en ik doe hetzelfde. Daarna draaien we ons om en lopen richting de gate. Op naar Nederland.
Heel veel slapen en heel veel Netflix films later komen we aan in Nederland. "Ik ben moe jonge" piept Tyson "je hebt de hele tijd geslapen" "niet" roept Tyson "ik deed alsof ik sliep" met open mond kijk ik Tyson aan "dus ik heb me daar de hele tijd zitten vervelen omdat jij deed alsof je sliep" roep ik, Tyson knikt grijnzend. Boos kijk ik hem aan "ik heb nu al spijt dat ik jou heb laten mee gaan" Tyson lacht en slaat zijn arm om mijn schouder "ik hou ook van jou Juultje" ik rol mijn ogen en duw Tyson van mij af en kijk rond in de ontmoetings hal waar we nu staan. Ik scan de ruimte opzoek naar Bailee "JULIA" wordt er dan hard gegild door de hal, ik kijk naar waar het geluid vandaan komt en zie dan een blond harig meisje op me af rennen. "BAILEE" gil ik terwijl ik op haar af ren, blij sla ik mijn armen om haar nek. "Ahh lieverd ik heb je zo gemist" roept ze in het Nederlands "ik jou ook" roep ik. "Sorry dat ik jullie moment verpest maar wat zeggen jullie" vraagt Tyson verbaast "oh hij kan geen Nederlands" ik schud mijn hoofd en Tyson kijkt ons raar aan. Ik grinnik even "Bailee dit is Tyson, Tyson Bailee" Tyson glimlacht en geeft Bailee een hand. Ik glimlach trots, wat heb ik hem toch goed opgevoed.
"Mama staat buiten te wachten" glimlacht Bailee, ik knik en loop de grote hal uit "die auto" Bailee wijst een grote witte auto aan en ik loop er heen. Pleun komt uit de auto en loopt snel naar me toe "schat wat ben je groot geworden" roept ze terwijl ze haar armen om me heen slaat "ik ben nog steeds klein" grinnik ik. "En is dat je vriendje" roept ze terwijl ze naar Tyson kijkt die ons niet begrijpend aan kijkt. Nee want hij snapt niks van Nederlands, ik wel aangezien ik nederlands op school heb en mijn moeder praat nog wel eens Nederlands want dat is haar moeder taal.
"Wat een knappert" fluistert ze "Tyson is mijn vriendje niet" lach ik "slim hoor over mij roddelen in een taal die ik niet begrijp" ik grinnik even "ze denkt dat jij mijn vriendje bent en ze vind je knap" Tyson glimlacht en slaat zijn arm om me heen, hij duwt een kus op mijn wang en glimlacht naar Pleun "Dankuwel mevrouw ik ben heel blij met een vriendinnetje als Julia" ik rol met mijn ogen en duw Tyson van me af "Ty is mijn beste vriend ik moet er niet aan denken hem als vriendje" zeg ik terwijl ik hem vies aan kijk. Pleun lacht en stapt weer in de auto. "Laten we naar huis gaan" ik glimlach en stap samen met Tyson in de auto. Dit wordt nog een leuke week
JE LEEST
My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn Mendes
FanfictionMy annoying neigbor Verbaast kijkt hij me aan "crybaby?" Vroeg hij op een net zo'n vragende toon als ik. Meteen sloeg mijn vrolijke bui om, de jongen die mijn gitaar heeft afgepakt staat voor mijn neus en is mijn buurjongen. Dit kon niet waar zijn...