HOOFDSTUK 13

2.7K 136 40
                                    

-Pov Julia-

Met een snelle pas liep ik door het centrum

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met een snelle pas liep ik door het centrum. Ik had opeens aardig trek aan Starbucks dus ben ik helemaal naar de stad gefietst om een bezoekje te brengen aan de Starbucks. Ik was druk bezig een bericht te verzenden naar Anna als mijn hoofd opeens in een stevige borst kast drukt en mijn kont daarna de koude vloer aan raakt.

"Volgens mij zag dat er heel raar uit" mompel ik terwijl ik verward naar twee benen kijk "zeg waarom hebben jullie geen gezicht" er komt gelach vanaf boven en geschrokken kijk ik op. Een bruin harige jongen met kastanje bruine ogen kijken me geamuseerd aan. "Oh" komt er uit mijn mond, ik steek mijn hand uit "wees eens een gentleman en help me omhoog" de jongen pakt lachend mijn hand vast en trekt me omhoog. Als ik recht sta bestudeert hij mijn hele lichaam zonder schaamte.

"Ben jij niet Julia" vraagt hij, ik knik verward "de enige echte" hij steekt zijn hand uit "Cameron, ik ben een vriend van Shawn" meteen krijg ik kots neigingen, Shawn.

"Ew" mompel ik, verward kijkt Cameron me aan "Shawn is een fuckboy" Cameron kijkt me super verward aan, hij lijkt het duidelijk niet te snappen. "Shawn een fuckboy?" Zegt hij terwijl hij me met opgetrokken wenkbrauw aan kijkt "ja die domme piemel worm ging gewoon met mij op een date omdat zijn moeder dat zij" "serieus?" Vraagt een jongen met blauwe ogen verbaast die er op eens naast staat "dat is niks voor Shawn" zegt Cameron verward, "ik ben Nash trouwens" ik knik naar Nash "Julia" met grote ogen kijkt Nash naar Cameron "ze is nog knapper in het echt" fluistert hij, met opgetrokken wenkbrauw kijk ik Nash aan.

"Dus jouw en Shawn wordt niks?" vraagt Nash, ik schud mijn hoofd "mooi dan gaan we nu samen Starbucks halen" "wie zegt dat ik dat wil" vraag ik met opgetrokken wenkbrauw "ik ben Nash Grier, dat is Cameron Dallas natuurlijk wil je dat" zegt hij terwijl hij zijn arm in die van mij kruist, Cameron doet precies hetzelfde maar dan bij mijn arm. "Jullie hebt geluk dat ik net Starbucks wou gaan halen" grinnik ik.

Niet veel later komen we aan bij de Starbucks. Nash en Cameron hebben nog steeds hun armen in die van mij gekruist ik kijk de Starbucks rond en kruis dan Shawn zijn ogen, geschrokken kijk ik hem aan "Sean Mendiz alert" fluister ik "wat waar" roept Nash opgewekt. Als hij Shawn ziet huppelt hij er vrolijk naar toe mij mee trekkend. Naast hem zitten nog twee jongens, nog meer fuckboys. "Shawn" roept Nash opgewekt terwijl ze een bro hug doen, Cameron en Shawn doen precies hetzelfde en dan nog met de andere jongens. Akward sta ik er naast. "Nash" mompel ik wat meteen zijn aandacht trekt "als jij mij nou geld geeft haal ik wat en dan hoef ik niet bij die nakker te zitten" "niks daarvan jij blijft hier" roept Cameron die me aan mijn arm trekt waardoor ik op zijn schoot beland. Hij slaat zijn armen om mij heen en legt zijn hoofd op mijn schouder, ik zucht diep, ze gedragen zich alle twee als mijn beste vrienden en ik ken ze nog maar een half uur. "Dus je hebt een nieuwe vriendin" vraagt de blonde jongen die naast Shawn zit, meteen begin ik te lachen, als ik uit gelachen ben kijkt hij me serieus aan. "Oh je bent serieus" de jongen knikt "nee Nash en Cameron hebben mij ontvoerd" zucht ik terwijl ik een blik op Nash werp "ga die Starbucks nu halen dan" roep ik, snel knikt hij zijn hoofd en loopt weg. Hij weet niet eens wat ik wil maar Oke.

"Nee dude dat is Julia" roept de jongen die naast mij en Cameron zit "goed gezien" verward kijkt de blonde jongen ons aan "maar als jij Julia bent, waarom zit je dan bij Cam op schoot en niet bij Shawn" ik glimlach breed "dat is een heel lang verhaal, Mendiz leg het eens uit" akward kijkt hij mij aan. "Oh kijk de piemel worm is zijn tong verloren" "Julia" zucht hij "Shawn ging met me mee op een date omdat dat moest van zijn moeder" zeg ik, met grote ogen kijken de jongens aan. "Dat is zo harteloos" roept de blonde "je hoort een meisje zoals haar met respect te behandelen" Shawn kijkt ons onschuldig aan.

"Julia is anders de grootste bitch die ik ooit heb ontmoet" zegt Shawn dan, nu zijn alle blikken op mij gericht. "Actie reactie" "ik heb jou nooit wat misdaan" "gedraag je niet zo dom" roep ik waardoor ik een paar geërgerde blikken krijg "ik gedraag me niet dom jij hebt je als sinds je naast mij kwam wonen gedragen als een arrogante bitch die alleen maar aan zich zelf kan denken" sist hij, Nash komt aan lopen met de Starbucks bekers en kijkt ons verward aan "alleen maar aan mezelf kan denken, boy jij hebt letterlijk een paar schoenen uit mijn handen getrokken die ik voor mijn vriendje wou kopen" "ik had ze nodig voor vaderdag" "het is uit omdat ik die schoenen niet had" "hij heeft het zeker uit gemaakt omdat je een arrogante kut slet bent" met grote ogen kijk ik hem aan, ik trek een van de bekers uit Nash zijn handen en gooi die over Shawn zijn hoofd "jij bent echt de grootste klootzak die ik ooit heb ontmoet" sis ik waarna ik mijn tas van de tafel af trek en de Starbucks uit loop. Ik slik de tranen die opkomen in mijn ogen weg, het doet pijn om zoiets te horen, en al helemaal van iemand die je leuk vind.

--

Ik geniet er echt van dit te schrijven, sorry voor het taalgebruik sommige mensen zullen dit misschien niet fijn vinden.

xprinsesmendes was hier om te proeflezen en Meijke kan goed schrijven doei.

Doeiii Xx

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu