-Pov Julia-
"Deze is leuk" roept Anna terwijl ze een wit met rood jurkje naar me toe gooit, ik sla het jurkje over mijn arm en kijk verder tussen de kleding "dat is het meisje van het tijdschrift, de nieuwe vlam van shawn" ik spits mijn oren, Shawn.
"Hoi mag ik misschien wat vragen" hoor ik, ik draai me om en kijk twee meisjes aan. "Ja" zeg ik verward "ben jij de vriendin van Shawn" ik kijk even raar naar het blonde meisje "welke Shawn?" "Shawn Mendes natuurlijk" "Sean mijn vriend" met opgetrokken wenkbrauw kijk ik de meisjes aan "nee ik ben zijn vriendin niet hoezo denk je dat, hoe weet je überhaupt wie ik ben" grinnik ik, het andere bruin harige meisje trekt een tijdschrift uit haar tas en duwt die in mijn handen. Ze wijst een foto aan op de voorpagina van mij en Shawn tijdens het voetballen. "Oh" zeg ik verbaast, ik zoek naar de bladzijde en kijk naar het artikel.
Watch out girls, Shawn Mendes lijkt een nieuwe vriendin te hebben! Zaterdag avond zijn ze samen gespot op een voetbal veldje. Shawn en het nu nog onbekende meisje leken elkaar heel leuk te vinden. Natuurlijk is niks zeker maar na vermoeden is er een nieuw koppel. Stay tuned!
Bij het artikel zitten een paar foto's de foto dat Shawn mijn hand vast heeft om me omhoog te trekken en dat ik tegen hem aan sta, ik kijk even naar de meisjes "roddels" zeg ik dan "dus jij en Shawn zijn geen koppel" vraagt het blond meisje nog een keer, ik schud mijn hoofd "nog niet" grijnst Anna die naast me komt staan "Anna doe eens niet zo grappig" sis ik "dus jullie vinden elkaar wel leuk" vraagt het bruin harige meisje met grote ogen, ik zucht even "nee Shawn is aardig maar niet meer" "hoe ken je hem dan" dit lijkt net een heel overhoor "hij is mijn buurjongen" jammer genoeg. "Oh, maar mogen wij misschien een foto?" Vraagt het blonde meisje, ik knik verbaast "uhh ja, Anna wil wel een foto maken toch An?" zeg ik, Anna knikt en neemt de telefoon aan van de meisjes en ik maak met hun allebei apart een foto en met hun samen. "Heel erg bedankt" zeggen ze "geen dank hoor" grinnik ik, de meisjes lopen weg en Anna kijkt me verward aan "ze dachten dat ik de vriendin van Shawn was" zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal "hoezo dat" "een of ander raar rodel tijdschrift" Anna grinnikt "je wordt bekend" "hoezo zou ik bekend worden" "aangezien je de toekomstige vriendin van Shawn bent" ik zucht diep "ik ga deze passen" zeg ik terwijl ik de kleedhokjes in loop. Anna is echt irritant.
#
"The taste of your lips, I'm on a ride" zing ik terwijl ik mijn vingers over de snaren van mijn gitaar laat glijden "You're toxic I'm slippin' under, with a taste of a poison paradise" ik glimlach even terwijl ik de goede noten zoek
"I'm addicted to you, don't you know that you're toxic?" zing ik "And I love what you do
Don't you know that you're toxic?" , ik kijk even omhoog en zie Shawn op zijn balkon staan naar mij kijken."Je hebt talent" glimlacht hij, ik voel hoe mijn wangen rood worden, normaal laat ik anderen niet horen dat ik kan zingen. "Bedankt" zeg ik akward "hoe lang kijk je al" vraag ik "nog niet zo lang" ik grinnik even "ga door" awkward kijk ik naar Shawn "kom op je kunt het wel" ik leg twijfelend mijn vingers op de snaren "It's getting late to give you up" zing ik "From my devil's cup, slowly, it's taking over me" zingt Shawn mee "Too high can't come down it's in the air and it's all around can you feel me now?" ik stop met zingen en glimlach naar Shawn "je kan mooi zingen" Shawn glimlacht en klimt over zijn balkon heen. Hij pakt de dunne boom vast die tussen onze balkonen staan en gaat zo naar mijn balkon. "Jij ook" zegt hij terwijl hij over mijn balkon heen klimt en tegenover me op de grond komt zitten. "Mag ik eens" vraagt hij terwijl hij naar mijn gitaar wijst, ik knik en geef hem mijn gitaar. Hij begint met spelen "feeling used but I'm still missing you" begint hij met zingen "and I can't see the end of this" "just wanna feel your kiss against my lips" zing ik mee "and now all this time is passing by but I can't still seem to tell you why it hurts me every time I see you, realize how much I need you" ik glimlach even naar Shawn "I hate u I love you" zing ik alleen "I hate that I love you" "don't want to but I can't put nobody else above of you" zingt Shawn "I hate u I love you, I hate that I love you" zingt hij verder "you want her you need her, and i'll never be her" zingen we tegelijk. Shawn stopt met spelen en glimlacht, ik glimlach terug en kijk hem recht in zijn mooie bruine ogen aan. Shawn legt de gitaar weg en komt dichter bij me, hij legt zijn hand op mijn wang en kijkt even naar mijn lippen. Verstijfd blijf ik zitten, langzaam buigt Shawn naar voren ik sluit mijn ogen en voel vervolgens twee zachte lippen op die van mij..
JE LEEST
My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn Mendes
FanfictionMy annoying neigbor Verbaast kijkt hij me aan "crybaby?" Vroeg hij op een net zo'n vragende toon als ik. Meteen sloeg mijn vrolijke bui om, de jongen die mijn gitaar heeft afgepakt staat voor mijn neus en is mijn buurjongen. Dit kon niet waar zijn...