HOOFDSTUK 9

3.1K 129 38
                                    

-Pov Julia-

Twee zachte lippen op die van mij...

Ik ga mee in de kus, zijn zachte volle lippen voelen geweldig en ik vraag me af welke producten hij gebruikt waardoor zijn lippen zo zacht zijn

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik ga mee in de kus, zijn zachte volle lippen voelen geweldig en ik vraag me af welke producten hij gebruikt waardoor zijn lippen zo zacht zijn.

Wanneer zijn hand verplaatst van mijn wang naar mijn heup realiseer ik me dat ik mer Shawn zoen, de jongen die ik haat. Gauw duw ik hem van me af "dit kan niet ik haat je en jij haar mij" zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud, met pijn in zijn ogen kijkt hij me aan. "Haat je me echt?"

"Ja, nee, ik weet het niet" zeg ik terwijl ik een hand door mijn haar haal. "Hoe kan ik je überhaupt haten als je zo aardig bent" mompel ik zacht.

"Ik snap het" zucht Shawn terwijl die opstaat "sorry ik had je niet moeten zoenen" met dat klimt hij naar de andere kant van het balkon.

"Juul eten?"

Na het eten ga ik weer naar boven, ik heb namelijk nog huiswerk dat morgen af moet en ook nog toetsen volgens mij. Welkom in het leven van Julia, een avond van te voren nog snel even alles doen. Plannen is niet bepaald mijn top punt.

Ik ren mijn kamer in en zie een briefje op mijn raam hangen 'morgen avond 7 uur voor je huis, ik hoop dat je me een kans kunt geven Xx Sean' een warm gevoel glijd door mijn lichaam en ik kan een glimlach niet bedwingen, na dat ik hem heb verteld dat hij me haat wil hij toch nog met mij op date . Ik trek het briefje van mijn raam af en ga aan mijn bureau zitten. Ik pak mijn spullen en begin aan mijn huiswerk. Dit wordt nog een vermoeiende avond.

#

"Wat romantisch" gilt Anna hard door de bus als ik verteld heb wat er gister allemaal is gebeurd. Ik duw mijn hand op Anna haar mond "niet zo schreeuwen" sis ik, Anna rolt met haar ogen "wat is romantisch" vraagt Tyson, die zijn hoofd door de stoelen heen drukt. Tyson is een van mijn beste vrienden en daarbij ook de grootse player van de school, vraag me niet waarom ik vrienden met hem ben. "Julia gaat op date met-"  verder kan ze haar zin niet afmaken omdat ik mijn hand op haar mond drukt "niemand" maak ik haar zin af. "Ahh kom op Juul ik ben je beste vriend" met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan "jij bent mijn beste vriend niet" triest kijkt hij me aan "jij bent wel mijn beste vriendin dus je moet het vertellen" ik zucht "maar als ik erachter kom dat je het aan iemand hebt verteld dan laat ik je dood op een ongeluk lijken" "is hij zo lelijk?" Vraagt hij geschrokken "lieve Julia ik vind het heel leuk als je eindelijk een vriendje krijgt maar als het een lelijke trol is sta ik het niet toe" "hij is juist het tegenover gestelde van lelijk" roept Bella "wie is het" vraagt Tyson dan, ik zucht even "Shawn" "Shawn Mendiz?" "Ja Sean" met grote ogen kijkt Tyson mij aan. "U serious?" Het hoofd van Jason, de tweeling broer van Tyson komt boven het hoofd van Tyson. Ik knik "hij is hot af" roept hij, ik grinnik even, Jason is homo, er is daar ooit een heel drama van geweest aangezien zijn familie het niet kon accepteren. Uiteindelijk werdt het gerespecteerd door iedereen.

"Juul ik wil hem wel ontmoeten" roept Jason "ja en dan ga jij er zeker met hem vandoor" "nee nee ik beloof het" ik knik voorzichtig "anders lijkt jou dood ook op een ongeluk" glimlach ik, Jason knikt geschrokken. "Ik help je met klaar maken vanavond" roept Anna "ik ook" zegt Jason, Tyson zucht "ik kies je kleding uit" zegt hij dan "ik loop er dan zeker bij als een hoer" "nee nee, misschien een klein beetje, maar nee" ik schud lachend mijn hoofd "oké 5 uur bij mij thuis" ze knikken heftig alle drie heftig hun hoofd. Aparte zweer.

--

!!!!

Ik ben dit boek aan het herschrijven maar ik weet niet hoe lang ik er over ga doen.

Tyson kan je tegenkomen als Jasonz
Jason kan je tegenkomen als Nathan.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu