HOOFDSTUK 21

2.9K 122 29
                                    

-Pov Julia-

Het is de dag naar het concert

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het is de dag naar het concert. Ik heb met Shawn afgesproken dat hij me om 1 uur s'middags zou ophalen bij Bailee haar huis. Wat we dan gaan doen weet ik niet maar ik weet dat ik er goed uit moet zien "dit is al de tweede date met Shawn waarmee ik je help dus je bent me beter dankbaar" roept Tyson die mijn koffer open gooit "ga jij nou weer de kleding uitzoeken" Tyson knikt "en dit keer wordt het een broek geen jurk want ik denk dat jullie de hele dag weg zijn en een jurk zou vast niet prettig zijn" ik grinnik even maar laat Tyson zijn gang gaan. Bailee duwt me op haar bureau stoel en begint aan mijn make up. "Ik doe het wel gewoon simpel oké" vraagt ze, ik knik. Als ze klaar is stijlt ze mijn haar en pakt twee plukjes die ze achter op mijn hoofd vast maakt met een elastiekje. "Dit" zegt Tyson als hij eindelijk kleding heeft gevonden "hoe moeilijk is het om kleding te vinden je doet er een half uur over" lacht Bailee. Tyson haalt zijn schouders op "Juul moet er perfect uit zien" ik grinnik zacht en pak het zetje kleding aan. Ik loop naar de badkamer en trek de kleding aan.

Als ik terug kom bekijkt Tyson me zonder schaamte "perfect" roept hij terwijl hij in zijn handen klapt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik terug kom bekijkt Tyson me zonder schaamte "perfect" roept hij terwijl hij in zijn handen klapt. Ik lach zachtjes en kijk naar Bailee die ook knikt. "Goed hoe laat is het?" "Kwart voor 1 dus je moet zo weg" ik knik en we lopen naar beneden "waar ga jij naar toe?" Vraagt Pleun verbaast als ze mij ziet "op een date met Shawn" mompel ik awkward "O my god meisje wat leuk" roept ze terwijl ze in haar handen klapt "kijk Bailee hier gaat nooit op een date" "maaam" "ik kan je wel mee nemen op een date" zegt Tyson terwijl hij haar een knipoog geeft. Ik rol lachend met mijn ogen, de bel gaat en zenuwachtig kijk ik naar Bailee "komt goed" zegt ze terwijl ze me geruststellend een schouder klopje geeft.

Ik loop naar de deur en trek die open, en daar staat Shawn. Een lichtblauw spijkerbroek met een witte polo. Ook voor het eerst dat ik hem zo zie.

Een grote glimlach verschijnt op zijn gezicht "Hey" glimlach ik "Hey" zegt hij, ik krijg een harde duw in mijn rug waardoor ik vol tegen Shawn aan knal. "Veel plezier samen" roept Tyson waarna de deur met een harde knal dicht klapt. "Sorry" mompel ik, Shawn schud zijn hoofd "is al goed" hij steekt zijn hand uit die ik voorzichtig aan pak. "Wat gaan we doen" vraag ik nieuwsgierig, "verassing" ik rol met mijn ogen "verassingen zijn zo verschrikkelijk hatelijk" mompel ik. Shawn grinnikt zacht "wacht maar af" zegt hij terwijl hij de deur van de auto open trekt. Ik glimlach en stap in de auto, hij duwt de deur dicht en rent snel naar de andere kant waar hij in stapt.

De hele rit wordt er niet vel gepraat, we hebben elkaar al zo lang niet meer gezien, en toch hebben we beide niks te zeggen. "Is er nog wat veranderd in Toronto" vraagt Shawn om de stilte te verbreken, ik glimlach "niet veel, er is alleen een super lekker koffie tentje geopend" Shawn glimlacht "misschien moeten we daar samen eens heen gaan" knipoogt hij "ja, misschien" grijns ik, Shawn lacht en rijd een grind weg in wat ons helemaal heen en weer laat schudden. "Je gaat me toch niet verkrachten he" vraag ik geschrokken.

Shawn kijkt me raar aan en grijnst dan "als ik jou zou 'verkrachten' zou het überhaupt geen verkrachting meer zijn want ik ben er zeer zeker van dat jij het ook wilt en het nog leuk vind ook" knipoogt hij. "Shawn" roep ik terwijl ik hem vies aan kijk "jij begon erover" ik rol met mijn ogen en kijk hoe Shawn de auto parkeert.

We stappen de auto uit en Shawn neemt me mee maar een open plek in het bos, ik kijk mijn ogen uit, deze plek is prachtig. "Shawn hoe heb je deze plek gevonden" hij grinnikt even "google maps" ik schiet in de lach "romantisch hoor" knip oog ik. Shawn glimlacht en loopt naar een kleedje met een grote picknick mand.

Gauw loop ik achter hem aan en neem naast hem plaats op het rode kleedje. Shawn haalt de mand tevoorschijn en haalt het doek er van af. Hij haalt een zakje met croissantjes eruit "met chocola lus je dat?" Vraagt Shawn een beetje onzeker, een grote glimlach groeit op mijn gezicht "dat zijn mijn favorieten" Shawn kijkt me blij aan "de mijne ook" hij geeft me een croissantje en we eten ze in stilte op. Als we beide het broodje op hebben staat Shawn op "wat ga je doen?" Vraag ik, Shawn grijnst en trekt zijn shirt over zijn hoofd "zwemmen" hij trapt zijn schoenen uit en trekt zijn broek uit waardoor hij alleen nog maar in zijn witte calvin klein onderbroek voor me staat.

Ik bijt moeilijk op mijn lip en trek dan langzaam mijn hemdje over mijn hoofd. Ik trap mijn schoenen uit en duw langzaam mijn broek naar beneden. Shawn lijkt er geen aandacht aan te besteden en loopt naar het water, gauw trippel ik achter hem aan.

We staan aan de water kant en Shawn kijkt me grijnzend aan "is het water koud" "ik sta-" verder kom ik niet want Shawn duwt me in het water "Mendes" gil ik als ik boven kom en Shawn boos aan kijk. Ik klim uit het koude water en ga achter Shawn staan en probeer hem met al mijn kracht in het water te drukken maar hij blijft gewoon stok stijf staan. "Jezus je bent zo dik dat ik je niet eens het water in krijg" Shawn lacht en springt het water in terwijl ik nog steeds tegen zijn rug aan duwde waardoor ik ook naar voren val.

Ik kom boven water en lachend kijkt Shawn me aan "je hebt wel heel mijn make up verpest nu Sean" Shawn glimlacht "het zit niet anders hoor" opgelucht haal ik adem. "Shawn glimlacht en duwt een kusje op mijn wang en ik voel ze gewoon al rood worden "je bent schattig als je bloost"

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu