HOOFDSTUK 28

2.5K 104 9
                                    

-Pov Julia-

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-Pov Julia-

Het was een week later, ik was ontslagen uit het ziekenhuis omdat ik gewoon weer goed te pas was. Het enige wat ik nog moest doen was goed uitrusten en niet te veel drukke dingen doen.

Op dit moment ben ik Netflix aan het kijken, aangezien ik toch niet iets mag doen. "Juul" hoor ik vanaf buiten geroepen, een klopje op het raam laat mij de aflevering van the Vampire Diaries stop zetten. Ik klim van het bed af en loop naar het raam waar Shawn staat op het balkon, ik open de deur en glimlach naar Shawn "Hey baby" glimlacht hij terwijl hij een zacht kusje op mijn lippen drukt "Hey" glimlach ik terwijl ik weer terug loop naar het bed waar ik weer net zo comfortabel op ga liggen als eerst "wat kijk je" vraagt Shawn die naast me komt zitten "tvd" Shawn kijkt me met opgetrokken wenkbrauw aan "kijk je dat nu pas?" Ik schud mijn hoofd "kijk het voor de derde keer opnieuw ofzo" Shawn lacht en slaat zijn arm om mij heen, ik leun mijn hoofd op zijn borst en zet de aflevering weer aan.

Na een tijdje kijken begint Shawn weer met praten "ik heb morgen een interview bij de radio, ze wouden ook graag dat jij mee kwam zou je dat willen?" Even kijk ik Shawn bedenkelijk aan "wat moet ik doen dan?" "Vragen beantwoorden" ik knik voorzichtig "oké" Shawn glimlacht "het is niet eng hoor, er zijn alleen maar twee of drie mensen in het radio station waar 1 er vragen aan je stelt" ik knik "en ik weet niet hoeveel mensen die luisteren" Shawn glimlacht "wees gewoon jezelf dan komt het wel goed"

De volgende ochtend wordt ik extreem vroeg wakker aangezien Shawn heeft besloten dat ik vandaag de hele dag wel met hem kon doorbrengen. Eerst samen ontbijten bij een restaurantje, daarna naar het interview en daarna heeft hij nog een fotoshoot waar ik perse mee naar toe moest.

Ik stap uit mijn bed en trek het zetje kleding aan dat ik gister had klaar gelegd. Een zwarte trui met een geblokte rok.

Ik trek de kleding aan en doe daarna mijn make up

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik trek de kleding aan en doe daarna mijn make up. Mijn haar kam ik door en laat ik dan los over mijn schouders hangen. Als ik net klaar ben gaat de bel. Gauw trek ik mijn telefoon van de lader en ren ik naar beneden. Ik trek mijn zwarte hand tas van het kastje in de gang en open de deur. "Hey" glimlach ik terwijl ik een kus op Shawn zijn wang druk "hey" glimlacht hij, ik pak zijn hand vast en loop naar de auto "heb je er zin in" vraagt hij lachend, ik kijk even om "best wel" grinnik ik dan. Shawn glimlacht en bekijkt me onbeschaamd helemaal. "Je ziet er leuk uit" glimlacht hij "Thanks" grinnik ik terwijl ik de deur open trek van Shawn zijn auto en in stap.

We rijden zo'n 10 minutjes met de auto en stoppen dan bij een schattig tentje "ik kom hier altijd" grinnikt Shawn terwijl hij de auto uit stapt, ik stap ook uit en glimlach naar Shawn "is het lekker?" "Goddelijk" ik glimlach en we lopen samen naar binnen, beide bestellen we een ontbijtje. "Dus ben je zenuwachtig" vraag ik aan Shawn, hij haalt zijn schouders op "niet heel erg jij?" Ik schud mijn hoofd "nog niet" Shawn grinnikt "ik weet zeker dat je er goed in bent" "ja dat hoop ik maar"

"Dus Julia en Shawn" Simon, de man van de radio kijkt ons beide glimlachend aan "iedereen vraagt zich natuurlijk af! Hoe hebben jullie elkaar ontmoet" Shawn kijkt me even aan en glimlacht dan "dat is al wel wat jaren geleden, we waren in een gitaar winkel beide wouden we dezelfde gitaar hebben, ik kreeg uiteindelijk de gitaar waardoor Julia hartstikke boos op mij was" grinnikt Shawn "ja maar dat is niet gek ik zag die gitaar eerst" protesteer ik, de interviewer lacht "en toen hebben jullie elkaar weer gezien" ik knik, "Shawn was een echte nakker, eerst een paar schoenen die ik wou kopen en daarna een muffin" grinnik ik "en hoe zijn jullie met elkaar ik contact gekomen" "wel Julia kwam naast mij wonen" glimlacht Shawn, ik knik mee met wat Shawn zegt, de interviewer stelt nog een hele boel vragen totdat het kwartier bijna om is.

"En Julia nog een vraag aan jou, de kus in de video van Cameron, is dat een toneel zoen of een echte zoen" verbaast kijk ik de interviewer aan en daarna naar Shawn die er ook niks van lijkt te snappen "sorry ik.. ik weet niet waar je het over hebt" stotter ik, de man lacht "de video is wereld bekend Julia Morgan en Cameron Dallas zoenend" geschrokken kijk ik Shawn aan "dat was niet een echte zoen" mompel ik "en wat vond jij ervan Shawn" Shawn bijt even op zijn lip "ik denk dat deze vragen iets te persoonlijk gaan" zegt Shawn zacht. Onderzoekend kijkt de interviewer ons aan, Shawn pakt mijn hand vast onder de tafel en ik geef hel een zacht kneepje in zijn hand. "Goed dan was dit dan het interview met Julia Morgan en Shawn Mendes"

--

Sorry voor de late update, ik heb vakantie en ik ben de laatste paar dagen best veel weg geweest.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu