-Pov Julia-
Met mijn gitaar in mijn handen zit ik op mijn bed. Sinds Shawn me een arrogante kut slet heeft genoemd voel ik me niet lekker meer. Het deed pijn dat te horen, heel erg.
Ik laat mijn vingers over de snaren glijden "here I am" zing ik zacht "next to you" ik zucht even "de skye's more blue, in malibuu" ik leg mijn gitaar naast me neer als de bel gaat. Ik ben alleen thuis, het is zaterdag en mijn ouders zijn naar een verjaardag met Jace maar ik had geen zin mee te gaan. Jane is thuis en ik zou haar op kunnen bellen om langs te komen maar ze heeft denk ik wel wat beters te doen.
De bel ringt door ons huis, ja want die moet altijd gaan als ik in mijn Flawless kleding zit. Aka yoga pants oversized trui en messy bun. Ik ren de trap af en open de voor deur waar Cameron staat, verbaast kijk ik hem aan "wat doe jij nou hier" "gaat het?" Vraagt Cameron, ik glimlach even "waarom zou het niet gaan" "je leek nogal overstuur van wat Shawn heeft gezegd" "gaat helemaal prima" Cameron zucht "ik zag je vanmiddag huilen in je kamer" en kleine oh komt uit mijn mond "dat was omdat mijn broer mijn rugtas uit mijn raam had gegooid" "er was geen rugtas" "ja maar ik had ook mijn wenkbrauw verkeerd geëpileerd" "ze zien er niet anders uit dan vanochtend" "waarom stalk je mij?" "Ik stalk je niet ik wou gewoon weten of het wel goed met je ging ik heb chocolade mee genomen voor als je liefdes verdriet had" meteen kijk ik Cameron zielig aan "kom binnen" piep ik. Cameron lacht en stapt binnen, hij haalt een reep chocola vanachter zijn rug wat mij een brede glimlach bezorgd.
"Ik mag je wel Cameron" Cameron glimlacht even "dat snap ik" ik rol lachend met mijn ogen. We nemen plaats op de bank en Cameron maakt de reep chocola open. "Wel Cameron dit vind ik lief van jou" zeg ik terwijl ik een blokje chocola aan neem die Cameron uit steekt. "Alles voor mijn liefste Julia" zegt hij bekakt, ik lach even "moet je niet bij Shawn zijn" Cameron haalt zijn schouders op "alle anderen zijn daar al hij is er totaal kapot van" met opgetrokken wenkbrauw kijk ik hem aan "leg uit" Cameron knikt en ik ga met een kleermakers schuin op de bank zitten zodat ik hem strak kan aankijken.
"Shawn vind je echt leuk" begint hij, "maar-" "ik ben nog aan het praten" grinnikt Cameron "ja sorry ga maar verder" "hij moest dat zeggen van zijn manager, dat van die date, zijn manager vond het niet een goed idee dat Shawn een vriendin kreeg die niet bekend was. Dat zou veel drama opleveren" mijn mond zakt zachtjes open "alles wat die tegen je heeft gezegd meende hij niet, Shawn was net letterlijk aan het huilen, en hij huilt nooit" met grote ogen kijk ik Cameron aan "Julia hij is er kapot van en-" "ik ga er nu heen" onderbreek ik hem terwijl ik opspring van de bank en naar buiten ren. "Julia maar al die andere jongens zijn er nu bij is dat wel het goede moment" roept Cameron "I don't give a fuck" roep ik terwijl ik de oprit van Shawn op ren. Ik druk de bel in en hou die net zo lang ingedrukt totdat de deur opengaat "nou ja zeg je hoeft niet zo-" hoor ik een onbekende stem zeggen die de deur opentrekt "waar is Shawn" onderbreek ik hem "boven maar we laten geen fans binnen" "ik ben geen fan" roep ik terwijl ik hem aan de kant duw en de trap op ren naar boven. Ik ren Shawn zijn kamer binnen en als hij mij ziet staat hij snel op "Julia wat doe je hier" vraagt hij verbaast met tranen in zijn ogen. Zijn wangen zijn nat van het huilen en het breekt me hem zo te zien.
Ik zet twee grote stappen naar hem toe en duw zacht mijn lippen op die van hem "get it Shawn" wordt er vanachter ons geroepen. Ik lach tegen zijn lippen en trek me iets terug om mijn armen om zijn nek te slaan. Hij slaat zijn armen om mijn middel en trekt zich dichter tegen me aan "het spijt me Julia" fluistert hij in mijn oor "het is oké Shawn" fluister ik in zijn oor terwijl ik me nog dichter tegen hem aantrek. Ik voel hoe mijn schouder langzaam nat wordt en ik kan mijn tranen ook niet stoppen. "Wat schattig ze huilen samen" roept Nash "Nash" sist een jongen die ik nog niet ken "we laten jullie wel even alleen" zegt Cameron waarna ik voetstappen hoor en daarna de deur die dicht slaat.
Ik duw me iets van Shawn af en kijk hem in zijn ogen "sorry ik vind je echt super leuk, maar toen Andrew achter onze date kwam was hij het er totaal niet mee eens ik snap niet waarom, normaal is hij niet zo maar het moest" zegt hij zacht, ik pak Shawn zijn handen vast en ik kijk hem recht in zijn ogen aan "Shawn ik snap het het is oké" Shawn knikt zacht "Juul" fluistert hij bijna "Shawn" "hoe graag ik het ook zou willen, het kan niks worden tussen ons" mompelt hij, verward kijk ik hem aan, ik zei toch dat ik als normaal meisje geen kans maak "Wat bedoel je?" Vroeg ik verward, eerst zegt hij dat hij van me houd, en nu dat we niet samen kunnen zijn. "Ik ga morgen op tour en ben lang weg, ik wil niet dat je hier zit te wachten op mij" fluistert hij, krakkrakkrak nog meer. Dat betekent dat ik Shawn heel, heel lang niet meer zou zien. Ik knikte "ik snap het" Shawn knikt ook voorzichtig "wil je hier blijven vanavond? Met de andere jongens" vraagt hij, ik knik en glimlach zwak. Shawn pakte mijn hand vast en trok me mee naar beneden waar alle jongens matrassen op de grond hadden gegooid en Netflix hadden opgestart. "Waar is de nagellak" grinnik ik zacht "hier" roept Johnson terwijl hij potjes met roze en paarse nagellak tevoorschijn haalt. Met grote ogen kijk ik ze aan "Jezus jullie zijn echt gay"
--
Jongens ik heb niks tegen gay mensen ofzo als jullie dat dachten ik vind ze juist hartstikke leuk! Maar ja ik wist niet hoe ik het beter kon noemen. Ik hoop dat jullie het hoofdstuk leuk vinden!!!
Liefs Meijke
En kus kus Mare Meijke is een dode vis die Cam in de kast bevredigd doei (:
JE LEEST
My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn Mendes
FanfictionMy annoying neigbor Verbaast kijkt hij me aan "crybaby?" Vroeg hij op een net zo'n vragende toon als ik. Meteen sloeg mijn vrolijke bui om, de jongen die mijn gitaar heeft afgepakt staat voor mijn neus en is mijn buurjongen. Dit kon niet waar zijn...