-Julia-
"Gefeliciteerd Shawn" fluister ik in het oor van de nog slapende Shawn. "Hmm wat" zij hij met een slaperige ochtend stem, die om eerlijk te zijn ontzettend sexy klinkt. Ik druk een kus op zijn wang en Shawn opent langzaam zijn ogen "Goeiemorgen" zegt hij zacht terwijl er een glimlach op zijn gezicht verschijnt "wel weer 19 jaar later sinds je uit de vagina vloog" Shawn lacht om mijn opmerking en duwt een kus op mijn lippen "hoe ben jij hier eigenlijk binnengekomen?" Vraagt hij "gister avond was je hier nog niet hoor" "och ik heb alleen maar even je raam kapot geslagen en ben toen naar binnen gegaan" geschrokken kijkt Shawn naar zijn raam "natuurlijk niet dommerd ik ben gewoon via de voordeur gekomen" "want die stond open?" "Nee die heeft Aaliyah voor mij open gemaakt, trouwens ik heb ontbijt voor je" zeg ik terwijl ik het dienblad met broodjes en aardbeien optil.
"Lief" glimlacht Shawn die recht op gaat zitten. Hij heeft geen shirt aan, waar ik helemaal geen problemen mee heb. Ik ga op het bed zitten en zet het dienblad tussen ons in.
"Hoe laat is het eigenlijk?" "10 uur" Shawn knikt en pakt een broodje van het bord waar hij Nutella op smeert. "Ik kan niet geloven dat je gewoon al 19 bent" Shawn lacht en neemt een hap van zijn broodje "ik kan me nog steeds herinneren dat je zo'n lelijke 14 jarige was" Shawn schiet in de lach "zo lelijk was ik toch ook niet" "oh echt wel ik had nog nooit zo'n lelijk schepsel gezien" beledigd kijkt Shawn mij aan "nou jij was ook niet knap hoor het was de eerste keer in mijn leven dat ik een heks zag" speels sla ik Shawn op zijn arm "fuck you" "graag" grijnst hij "ik doe maar gewoon alsof ik dat niet gehoord heb" Shawn grinnikt en neemt nog een hap van zijn broodje "wat gaan we vandaag doen?" Vraagt hij "aangezien het jou verjaardag is mag jij beslissen" "goed dan gaan wed naar de kinderboerderij" "oké"
*
Die middag sta ik samen met Shawn tussen de geiten op de kinderboerderij "wat leuk" roep ik terwijl ik neer kniel voor een bruine geit en mijn armen om zijn nek slaan. Shawn, die er niet zo van lijkt te genieten dat we hier tussen de geiten staan, waar hij ook ontzettend veel aandacht van krijgt aangezien hij een tas met eten heeft, kijk een beetje chagrijnig naar de geiten.
Ik laat de geit los en ga voor Shawn staan "kom op Mendes niet zo chagerijnig jij wou naar de kinderboerderij" grinnik ik terwijl ik op mijn tenen ga staan en een kusje op zijn mond hoek drukt. Shawn zucht "ik heb een beter idee" hij grijpt mijn hand vast en trekt me mee weg van de geiten
Naast de kinderboerderij is een groot weiland waar Shawn me mee op trekt. Als we een stukje het weiland in zijn laat hij zich neer ploffen in het gras "zo hier zijn geen vervelende geiten" lachend neem ik naast hem plaats. "Julia ik houd heel veel van je dat weet je he?" Zo dat kwam uit het niets, ik kijk even naar Shawn. "Ja dat weet ik, en ik houd ook van jou" Shawn glimlacht en slaat zijn armen om me heen om mij vervolgens tegen hem aan te trekken. "Ik had nooit verwacht dat ik met jou in een weiland zou komen te zitten en elkaar liefdes verklaringen geven" fluistert Shawn in mijn oor, "nee wie had dat nou gedacht, dat ik de gitaar nakker ooit leuk zou vinden" Shawn grinnikt zacht "ik in iedergeval niet" "ik ook niet" ik haal mijn hoofd van Shawn zijn schouder en kijk hem aan.
Zijn bruine ogen twinkelen en kijken me aan, het zijn de mooiste ogen die ik ooit heb gezien, hij is de mooiste jongen die ik ooit heb gezien, en hij is helemaal van mij.
<>
Wel jongens, dit is het einde. WoW Hey dat kwam random he die zag ik niet aankomen. Nee ik ook niet om eerlijk te zijn. Maar ik heb geen verdere inspiratie meer voor dit boek en schreef het ook niet meer met plezier. Ik hoop in ieder geval dat jullie dit boek hebben leuk gevonden, jullie kunnen ook nog mijn andere boeken lezen (al zijn die behoorlijk verschrikkelijk) maar binnenkort komt er een Cameron Dallas Fanfictie online waar ik al eerder over had verteld. Daar heb ik genoeg inspiratie voor aangezien ik in twee weken 16 hoofdstukken heb geschreven. Ik heb ook al een idee voor een nieuwe Shawn fanfictie al weet ik niet wanneer ik daar aan ga beginnen.
xoxo
JE LEEST
My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn Mendes
FanfictionMy annoying neigbor Verbaast kijkt hij me aan "crybaby?" Vroeg hij op een net zo'n vragende toon als ik. Meteen sloeg mijn vrolijke bui om, de jongen die mijn gitaar heeft afgepakt staat voor mijn neus en is mijn buurjongen. Dit kon niet waar zijn...