HOOFDSTUK 11

3K 132 50
                                    

-Pov Julia-

'Shawn dis is zo mooi...'

Trots kijkt Shawn mij aan "ik heb het helemaal zelf gedaan" zegt hij trots, ik lach even "ik heb zelfs voor muffins gezorgd" zegt hij blij terwijl hij op het kleed gaat zitten, ik ga ook op het kleed zitten tegenover hem en kijk hoe hij een muffin...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Trots kijkt Shawn mij aan "ik heb het helemaal zelf gedaan" zegt hij trots, ik lach even "ik heb zelfs voor muffins gezorgd" zegt hij blij terwijl hij op het kleed gaat zitten, ik ga ook op het kleed zitten tegenover hem en kijk hoe hij een muffin tevoorschijn haalt. "Alsjeblieft" zegt hij terwijl hij de muffin in mijn handen duwt, ik glimlach naar Shawn en neem een hap van de muffin, chocolate chip. "Shawn dit is geweldig" roep ik terwijl ik de muffin op eet. "Tja ik ben geweldig" ik lach even "hij leunt tegen de rots aan waar allemaal kussen tegen aan liggen schuif naar hem toe en leg mijn hoofd tegen zijn schouder aan.

We zijn allebei stil, geen akward stilte gewoon prettig. Shawn zijn telefoon gaat af en verpest het normaal, Shawn zucht "het zijn mijn vrienden ik moet even opnemen oké" ik knik, "MENDES" wordt er door de telefoon geschreeuwd "waar ben jij" allemaal mensen schreeuwen door elkaar "jongens jullie verpesten het moment" "welk moment" "ik ben op een date" "Oehh met wie" roept een jongen "Julia" zeg ik lachend "Oehh Julia laat je hoofd zien" Shawn duwt zijn telefoon in mijn handen en ik kijk naar de groep jongens "Jezus Shawn heb je een groeps meeting gemist" de jongens lachen "Shawn is zo'n buitenstaander die niet in Amerika woont" ik lach zacht en geef dan Shawn zijn telefoon terug "bro she's hot tho" "ze is lekker" "ik zou haar doen" "jongens ze kan het allemaal horen" zucht hij, 1 minuut later hangt hij op en ik glimlach naar Shawn.

"Shawn je verast me wel hoor" glimlach ik "hoezo" vraagt Shawn terwijl ook hij naar de zonsondergang kijkt. "Ik had niet verwacht dat je zoiets romantisch kon bedenken" Shawn glimlacht. "Ik had niet verwacht dat je op een date met me zou willen gaan" ik glimlach even "ik dacht dat jij mij hate" "doe ik ook" zegt Shawn "mijn moeder dwong me om je mee te nemen op een date" langzaam valt mijn mond open, "shit dat mocht ik niet zeggen" zegt hij geschrokken. "Ben je nu serieus" verward kijk ik hem aan "ja". Ik voel de tranen achter mijn ogen opkomen. Boos sta ik op "ik haat je nakker" sis ik terwijl ik mijn half opgegeten muffin op zijn hoofd gooi, ik gris mijn schoenen van de grond en trek gauw de bak met muffins mee en loop vervolgens weg van Shawn "Julia nee sorry zo bedoelde ik het niet" roept Shawn hopeloos, het enige wat ik doe is mijn middel vinger opsteken. Ik gris mijn telefoon en bel naar Anna "Hey" roept Anna meteen "heb je mijn hulp nodig bij Shawn fixen?" Vraagt ze, "kun je me ophalen bij het strand" vraag ik terwijl de tranen over mijn wangen rollen "Juul wat is er gebeurd" vraagt ze bezorgd "kom me gewoon ophalen oké Thanks" zeg ik waarna ik ophang. Ruw veeg ik de tranen uit mijn ogen weg, natuurlijk zou hij me niet echt leuk vinden, hij is Shawn Mendes, wereld bekend, en ik ben alleen maar een meisje dat toevallig naast hem woont.

"Julia" roept Anna als ze haar auto voor mij neer stil zet en meteen uit stapt "wat is er gebeurd" vraagt ze bezorgd, ik voel de tranen langzaam weer op komen "hij ging met me op een date omdat zijn moeder hem dwong" met grote ogen kijkt Anna me aan, ze slaat haar armen om mij heen en trekt me tegen haar aan "ik had nooit zo dom moeten zijn natuurlijk vind die mij niet echt leuk" "shh" sust Anna terwijl ze over mijn rug wrijft "ik geef hem nog wel een pak slaag"

Een uur later lig ik in mijn bed met Anna naast mij "ik wil nooit meer met hem praten" zeg ik "moeten we je raam afplakken" grinnikt Anna, ik glimlach even "met kranten" fluister ik "ik heb een beter idee" grijnst Anna "we plakken zijn raam af met kranten" "Annalisa Mitchells dat is het beste idee dat je ooit hebt bedacht" roep ik "lieverd mijn ideeën zijn altijd goed" grijnst ze, ik glimlach en kijk op mijn telefoon "als we nou om 2 uur de wekker zetten en dan zijn raam afplakken wordt die daar morgen mee wakker" grijnst Anna, ik knik heftig mijn hoofd.

Zoals afgesproken staan Anna en ik om 2 uur het raam van Shawn af te plakken met kranten. Super zachtjes zodat niemand het merkt "zou die boos worden" fluistert Anna, ik haal mijn schouders op "niet dat het mij wat uit maakt" fluister ik terug "zullen we er een piemel op tekenen" vraagt Anna terwijl ze een krant en een stift vast heeft. Ik knik en Anna tekent een lul op de krant en plakt die daarna op. Ik grinnik zacht "ik ben benieuwd wat zijn reactie is"

#

Ik wordt wakker van de bel die door het huis heen ringt "Jezus welke debiel staat er nu om 6 uur voor de deur" mompel ik terwijl ik naar Anna kijk die ook wakker is "Shawn" grinnikt ze, meteen spring ik uit mijn bed en ren naar benden, ik kijk door het raam naast de deur en zie inderdaad Shawn staan. Ik trek de deur open "nakker er zijn ook nog mensen die om 6 uur slapen" zeg ik terwijl ik hem arrogant aan kijk "wat heb je met mijn raam gedaan" vraagt hij boos "sorry ik heb geen idee waar je het over hebt" zeg ik terwijl ik hem dom aan kijk.

"Die kranten" ik trek mijn wenkbrauw op "die jij op mijn raam hebt geplakt" een lach verlaat mijn lippen "zo grappig ben ik niet sorry, hey slaap lekker he" ik gooi de deur weer dicht en meteen gaat de bel weer.

"Doe even normaal eikel er slapen hier gewoon mensen hoor" snauw ik terwijl ik de trein weer open trek. "Waarom gedraag je je zo arrogant" vraagt hij, "dat je dat nog durft te vragen en bel niet meer aan nu" sis ik. Waarna ik de deur dicht sla.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu