HOOFDSTUK 24

2.5K 107 47
                                    

-Pov Julia-

Shawn❤️: Heyy Juul, Cam en een paar vrienden zijn nu bij me zin om langs te komen?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Shawn❤️: Heyy Juul, Cam en een paar vrienden zijn nu bij me zin om langs te komen?

U: sure kom dr zo aan😘

Glimlachend kijk ik naar het berichtje van Shawn, om eerlijk te zijn heb ik best wel zin om Cameron weer te zien, hij was immers de persoon die mij en Shawn weer bij elkaar heeft gebracht waar ik hem erg dankbaar voor ben. Snel spring ik uit mijn bed en ren ik naar mijn kast om mijn zondagse outfit te veranderen. Ik trek het setje kleding aan en doe dan een klein beetje make up op, ik heb geen zin om hier 3 uur bezig te zijn met mijn make up. Mijn haar doe ik gauw in een messybun en mijn telefoon haal ik van de lader af. Daarna maak ik mijn weg naar beneden "ik ga naar Shawn" schreeuw ik waarna ik het huis verlaat.

Kleding

Als ik bij Shawn zijn huis aankom druk ik op de bel en geen seconde later vliegt de deur open "Julia" gilt Cameron die zijn armen om mij heen slaat "Hey" lach ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik bij Shawn zijn huis aankom druk ik op de bel en geen seconde later vliegt de deur open "Julia" gilt Cameron die zijn armen om mij heen slaat "Hey" lach ik. Cameron laat me los en kijkt me met een grote glimlach aan "Hey ik ben Marit" gilt een meisje dat vanachter Cameron tevoorschijn komt "Julia" glimlach ik "weet ik Shawn praat de hele tijd over je" grinnikt ze, ik lach en stap langs Cameron heen naar binnen.

Ik loop richting de woonkamer waar ik een hele groep jongens zie zitten plus nog een meisje "Hey" glimlach ik "Juul" roept Shawn blij die opspringt en me een knuffel geeft "hey Sean" hij duwt een zacht kusje op mijn lippen en trek me dan mee naar de bank. "Jullie zijn zo schattig" zegt een jongen die ik nog niet eerder heb gezien terwijl hij zijn hand op zijn hart legt. "Ja zoiets ga jij nooit krijgen" lacht Nash "wacht wacht" zeg ik terwijl ik de jongens bekijk "familie?" Ze knikken "Hayes" zegt de jongen die niet Nash is, duidelijke uitleg!

Shawn trekt me op zijn schoot en slaat zijn armen om mijn middel heen. "Aww" piept Marit als Shawn zijn kin op mijn schouder legt "Mar zo kunnen wij ook zijn" knipoogt Hayes, overdonderd kijk ze hem aan. "Dat wil ik helemaal niet" zegt ze terwijl ze haar blonde haar over haar schouder slaat "I prefer Cole Sprouse" grinnikt ze "van Zack en Cody" roep ik en Marit knikt heftig haar hoofd.

"Juul" vraag Cameron dan "sup?" Vraag ik terwijl ik zijn kant op kijk "wil je met mij een YouTube filmpje maken?" Met opgetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan "waarom met mij?" "Omdat je knap bent, en dat krijgt veel views" een korte grinnik verlaat mijn mond "Cameron" roept Shawn terwijl hij hem boos aan kijkt, Cameron gooit onschuldig zijn handen in de lucht "ik zeg alleen maar de waarheid" "oelewapper ze heeft een vriend" roept Marit terwijl ze een kussen naar zijn hoofd gooit. Ik schiet in de lach en knik dan naar Cameron "is goed" Cameron glimlacht blij en springt op, ik sta op van Shawn zijn schoot en Shawn kijkt me met een pruillip aan. Ik duw een kusje op zijn lippen en glimlach "ik hou van je" een grote glimlach groeit op zijn gezicht "ik ook van jou"

Ik loop achter Cameron aan "we gaan maar gewoon buiten zitten" zegt hij terwijl hij een camera van de keukentafel afhaalt en naar buiten loopt. Ik knik en loop achter hem aan "wat gaan we doen?" Vraag ik "would you rather" grijnst Cameron. Ik knik en ga op een van de tuinstoelen zitten. Cameron zet de camera neer en komt daarna naast me zitten. "Ik heb op twitter gevraagd voor wat would you rathers en ik heb er een paar uitgekozen, je weer hoe het werkt toch?" Ik knik en Cameron zet de camera wan.

"Hallo allemaal, mijn naam is Cameron Dallas en ik ben vandaag samen met" Cameron kijkt mij aan en ik glimlach even naar de camera "Julia Morgan" "AKA MIJN VRIENDIN" roept Shawn vanaf binnen waardoor ik in de lach schiet.

Cameron en ik maken de video en als we klaar zijn kijkt Cameron me trots aan "je zou echt een goede youtuber zijn" ik schut lachend mijn hoofd "is niet echt mijn ding" Cameron glimlacht en ik sta op "ik ga even drinken pakken" ik draai me om maar Cameron pakt mijn arm vast "nee Julia wacht" ik draai me om "wat is e- mijn zin wordt afgepakt door twee volle lippen die zich op die van mij drukken.

Zijn handen glijden meteen naar mijn heupen en trekken me dichter naar hem toe. Geschrokken leg ik mijn handen op Cameron zijn borst en probeer hem met veel moeite van me af te drukken.

"What the fuck" de lippen van Cameron verlaten die van mij en geschrokken draai ik me om "ik- ik" stotter ik "wat is dit" roept Shawn gebroken "Julia What the fuck" roept Cameron die naar Shawn toe stapt "het is niet mijn schuld ik zweer ze zoende mij opeens Shawn je kunt haar niet vertrouwen" met opengevallen mond kijk ik naar Cameron "zeg dan wat" roept Shawn "ik" mompel ik, "serieus Shawn ze is het niet waard, ze wil je zeker alleen voor de fame" met een mond vol tanden kijk ik naar Cameron die allemaal onzin uitkraamt. "Je gaat me toch niet vertellen dat je dit gelooft" vraag ik terwijl ik naar Shawn kijk "misschien is het beter als je gaat" zegt Shawn, met een krakende harde stem. "Nu" zegt hij terwijl hij zijn stem verheft. Ik haal diep adem en kijk boos naar Cameron "ik haat je" sis ik terwijl ik boos langs hem heen loop naar binnen "waar ga je heen" vraagt Marit verbaast. Ik draai me om en kijk haar aan, "je broer is een eikel" sis ik waarna ik me om draai en het huis van Shawn verlaat.

Fijn alles weer verpest.

--

Plotstwist

En nu, sorry voor de lang durende updates, maar ik heb de laatste tijd niet echt trek om te schrijven.

De komende tijd gaan er ook weinig updates komen. Ik zou mijn planning voor de komende paar weken even vertellen.

Dit weekend ga ik met mijn familie een weekendje weg naar Limburg (wie komt meeten ik ben in zo'n gek landal park)

Ik heb geen idee of ik daar WiFi heb maar ik schrijf zeker wel wat in de auto dus er komt waarschijnlijk een update volgende week ergens. Volgende week is het niet zo druk voor mij met school maar geen idee of ik trek heb om te schrijven. Nou dan het volgende weekend ga ik naar KleineSchrijver dus dan schrijf ik wss niet.

Wel dan heb ik nog een week raport op halen en boeken inleveren kan ik vast ook nog wel wat schrijven. Dan begint de vakantie voor mij, de eerst twee weken zou ik wel tijd hebben en dan breekt augustus aan.

In augustus zullen er waarschijnlijk geen of weinig updates zijn. Ik ga namelijk tot 1 september naar Amerika waar ik natuurlijk wel kan schrijven in het vliegtuig enz.

En dan 3 september begint het derde jaar op de middelbare school voor mij. Dit jaar zal ik echt mijn best moeten gaan doen omdat de cijfers van het rapport 3e en 4e klas hetzelfde blijft en het telt mee met het examen. Ik weet niet of ik echt mijn best zal gaan doen maar ik hoop het wel.

Ik hoop dat ik voordat het nieuwe jaar begint dit boek kan afronden.

Zo dat was mijn planning, nu weten jullie dus waarom het is als er weinig updates zijn.

Liefs Meijke.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu