-Pov Julia-
"We hebben zulke goeie plekken" roept Bailee terwijl ze zenuwachtig op haar stoel zit. We hebben inderdaad goeie plekken. Vak B rij 3, wat bijna vooraan is. De lichten gaan uit wat een heleboel gegil uit de zaal laat komen. Het voor progamma gaat beginnen. James TW doet een paar liedjes die ik niet ken, ik had nog nooit van hem gehoord tot nu. Maar ik had ook nooit van Shawn Mendes gehoord totdat hij naast mij kwam wonen. Maar als ik zo die zaal hier zie, ben ik best wel slecht dat ik hem niet kende.
Als het voorprogramma is afgelopen besluiten Bailee en ik even naar de wc te gaan "Hey Julia" hoor ik iemand roepen, ik draai me om en zie Nicolette staan "Hey" glimlach ik "hoe was je meet and great" vraagt ze terwijl we door lopen naar de wc's. Ik glimlach even "geweldig die van jou?" Nicolette haar gezicht begint te stralen "het was geweldig" piept ze "eindelijk mijn man zien naar zoveel jaar" ik lach zachtjes "was Shawn blij jou te zien" vraagt ze terwijl we aansluiten in de lange rij bij de wc's. Ik haal mijn schouders op "ik kan geen gedachten lezen" Nicolette lacht even "hoe was het eigenlijk met Tyson gegaan" vraagt Bailee, ik haal mijn schouders op "hij had geen bloed neus dus ik denk dat het wel goed gekomen is" Bailee lacht even en Nicolette kijkt ons niet begrijpend aan "lang verhaal" grinnik ik, Nicolette knikt.
Als we naar de wc zijn geweest lopen we terug naar de zaal, het duurt niet lang meer voordat de show begint. Ik ga terug zitten op de plaatsen en praat nog even met Bailee en Tyson als de lichten uit gaan. De hele zaal begint te gillen alsof er een aanslag wordt geplaatst. Shawn komt op en geluid van een gitaar klinkt door heel de concerthal. "I wanna follow her were she goes" klinkt de stem van Shawn waardoor er meteen een glimlach op mijn gezicht groeit. Shawn zingt het hele liedje af en Bailee naast mij zingt mee, al eerder schreeuwt.
Hij doet een paar liedjes en begint dan te praten "het liedje dat ik nu ga zingen is een cover op Thinking Out Loud van Ed Sheeran" begint hij "ik zing dit speciaal voor een meisje in deze zaal" "JUUL DAT IS VOOR JOU" gilt Bailee wat meteen de helft van de blikken van de mensen in de zaal naar mij laat gaan aangezien het heel stil was. Ook Shawn kijkt en hij glimlacht kort naar mij, hij begint te spelen en de noten van thinking out loud komen uit de gitaar. "When you legs don't work like they used to before" begint hij "And I can't sweep you off of your feet" de hele zaal zingt mee inclusief Tyson, die dit romantische moment verpest met zijn valse gezang "Will your mouth still remember the taste of my love, Will your eyes still smile from your cheeks" een bewaker tikt op mijn rug en wenkt me uit het publiek te komen. Verward sta ik op en loop achter de bewaker aan "And darling I will be loving you 'til we're 70" hoor ik terwijl we de zaal verlaten "waar gaan we heen?" Vraag ik verward "backstage" is het enige wat de man zegt "And baby my heart could still fall as hard at 23" hoor ik vaag op de achtergrond. We gaan door een deur en komen inderdaad backstage "maar nu kan ik het concert niet meer zien" roept ik, de bewaker draait me naar zich om en kijkt me chagrijnig aan "je gaat naar het podium nou stop met praten je accent is irritant" beledigd kijk ik hem aan "nou sorry hoor meneer 'ik ben perfect'" ik hoor de man diep zuchten en ik weet bijna zeker dat hij nu met zijn ogen rolt. We komen aan bij het podium en ik zie dat Shawn bijna klaar is met zijn liedje, ik glimlach breed en kijk naar Shawn die zijn liedje af maakt.
Als hij klaar is kijkt hij opzij en ziet mij staan. De bewaker duwt me het podium op zodat ik nu te zien ben voor 15.000 mensen. Kut plankenkoorts. Ik draai me om en wil het podium weer afrennen maar Shawn roept me "Juul kom" ik draai me om en kijkt Shawn aan, zenuwachtig loop ik naar hem toe. Blijkbaar heeft hij niet het geduld om te wachten tot ik bij hem ben want hij komt snel naar me toe lopen en slaat zijn armen om me heen. Strak trekt hij me tegen hem aan, ik glimlach en Shawn laat me weer wat meer los en dan voel ik zijn lippen op die van mij. 15.000 mensen hebben nu beeld van dit moment, gegil komt uit de zaal en ik glimlach tegen Shawn zijn lippen aan "ik hou van je" fluistert hij als hij me los laat "ik ook van jou"
JE LEEST
My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn Mendes
FanfictionMy annoying neigbor Verbaast kijkt hij me aan "crybaby?" Vroeg hij op een net zo'n vragende toon als ik. Meteen sloeg mijn vrolijke bui om, de jongen die mijn gitaar heeft afgepakt staat voor mijn neus en is mijn buurjongen. Dit kon niet waar zijn...