HOOFDSTUK 5, deel 2

582 15 5
                                    

We waren een paar drankjes verder, en ik kon zeggen dat ik wel degelijk aangeschoten was. Eliana lag te slapen op de bank, Benjamin en Allison deden een poging tot koekjes maken maar aan de geluiden vanuit de keuken te horen ging dat minder goed dan ze hoopten. Eloy, Julian en Shawn waren in een gesprek, wat aan het gelach te horen ontzettend grappig was. Maar dat kon ook door de drank komen. Aan de keuken tafel zatten 3 vrienden van Kaylee en Jaxx met Kaylee aan tafel een drank spel te doen. En ik was met Jaxx in gesprek.

'Ik ga naar de wc' een lach verliet Jaxx lippen 'alweer?' ik moest ook lachen. 'Jaaaaa' ik liep naar de gang toe, deed mijn ding op de wc, en kwam weer naar buiten om vervolgens ruw tegen de muur worden aangeduwd. Ik schrok ervan, maar was te onhelder om meteen te zien wie het was. Mijn armen werden strak tegen de muur omhoog vastgehouden, een andere hand gleed over mijn lichaam richting mijn billen. Lippen plaatste kusjes in mijn nek, en ik kon al gauw merken dat dit niet Shawn was toen ik een sterke geur van mannen parfum rook. Hij rook anders.

'Laat me los' riep ik terwijl ik me uit zijn grip probeerde los te krijgen maar inplaats van me los te laten duwde hij zich nog dichter tegen me aan 'laat me los' gilde ik nog een keer terwijl ik mijn hoofd aan de kant trok zodat hij niet door kon gaan met mijn nek zoenen. Hij ging gewoon door, 'help' gilde ik hard terwijl ik mijn armen probeerde los te krijgen.

Ik trapte tegen zijn schenen maar hij leek er niks om te geven. 'Help' schreeuwde ik nog een keer, waarom kwam er niemand, de woonkamer was maar een kamer verder.

Zijn lippen vonden mijn nek weer en daarna mijn lippen, ik zoende niet terug, ik trok mijn hoofd naar achter maar kon op een gegeven moment niet meer verder omdat de muur er zat, ik draaide mijn hoofd op zij maar hij trok mijn hoofd ruw terug met zijn hand.

'Blijf van haar af idioot' de jongen werdt van me af getrokken, ik kon aan de stem horen dat het Shawn was. Ik had tranen in mijn ogen en zag daardoor niet goed gebeurde, maar wel dat de jongen een flinke klap ontving. Waarna Shawn meteen een klap terug kreeg. Shawn duwde de jongen waardoor hij op de grond viel. Meteen daarna kwam hij naar mij toe.

'Gaat het' geschrokken keek Shawn me aan, ik knikte langzaam 'hi- hij' stotterde ik 'shhh' zei Shawn terwijl hij mijn tranen weg veegde 'ik ben bij je het is goed'

Een luide gil verliet mijn mond toen de jongen op stond en zo met een bloempot tegen Shawn's achterhoofd aan sloeg waardoor hij viel. 'Doe normaal' gilde ik naar de jongen die Shawn in zijn buik trapte. Ik werdt boos door wat er gebeurde. Hij bleef door trappen, en de jongen luisterde niet naar mij. Niemand anders kwam, zouden ze niks horen. Op de gang.

Ik trok de jongen aan zijn haar naar achter. 'Ben je helemaal betoeterd' riep ik, terwijl ik hem een klap in zijn gezicht gaf. Hij leek verbaast door mijn actie maar duwde me daarna gewoon aan de kant en ging gewoon door met Shawn trappen.

Toen ging alles heel vlug, Eloy kwam uit de deur lopen, keek verbaast, trok de jongen van Shawn af, en gaf hem zo'n harde klap dat hij in elkaar zakte, geschrokken keek ik hem aan. Maar veel aandacht besteedde ik er niet aan want ik zag Shawn kreunend op de grond liggen. Meteen liep ik naar hem toe en knielde ik bij hem neer. 'Gaat het?' vroeg ik bezorgd, zijn lip bloede. 'Ja het gaat' mompelde hij terwijl hij langzaam probeerde op te staan.

Ik zag dat het hem pijn deed.

Jaxx, Kaylee en hun vrienden stonden er ook bij. 'Ik wil deze oelewapper nu mijn huis uit' ik was boos, heel boos. Wie dacht hij wel niet die hij was, eerst proberen mij aan te randen, en vervolgens mijn vriend in elkaar te slaan.

Iedereen leek geschrokken van mijn geschreeuw 'nu' riep ik dreigend. Nog steeds gebeurde er niks en bleven ze me dom aan kijken 'Als jullie nu niet zorgen dat hij hier verdwijnt bel ik de politie'

'Juul, hij beweegt niet' ik wierp een korte blik op de jongen, die gewoon nog aan het ademen was. Alleen zijn ogen zaten dicht. 'Laat me koud, til hem maar op jullie gaan allemaal weg het feest is afgelopen' mijn stem trilde van de woede. De jongens kwamen in beweging en tilde hem het huis uit, Kaylee keek me met schrik in haar ogen 'wat gebeurde er' vroeg ze.

'Hij rande me aan, vervolgens sloeg hij Shawn in elkaar ik wil het er niet over hebben ga' ik wist wel dat het niet eerlijk was mijn woede op Kaylee af te richten, maar waarom namen ze dat soort jongens mee naar ons huis. Ik keek naar Shawn die met een pijnlijk gezicht het bloed van zijn lip probeerde weg te halen. 'Kom' zei ik terwijl ik zijn hand vast pakte. Voorzichtig liepen we naar de keuken waar hij op een van de bar krukken ging zitten.

'Hier' Eloy gaf Shawn een ice pack die omwikkeld was met een thee doek. Benjamin en Allison waren verdwenen en Julian was ook weg. 'Mag ik vragen wat er is gebeurd?' vroeg Eloy voorzichtig, hij wou zeker niet dat ik net zo op hem reageerde als op Kaylee.

Ik legde Eloy het verhaal vlug uit terwijl ik Shawn zijn gezicht schoonmaakte. Er zat een scheurtje in zijn lip en rond zijn oog was het een beetje rood, die zou waarschijnlijk blauw worden. Ook zijn achterhoofd bloede een beetje, geen grote wond, alleen een klein sneetje.

'Ik vind dit serieus echt heel vervelend, we hadden helemaal niet hier heen moeten komen' zei Eloy, ik schudde mijn hoofd naar hem 'het is oké, daarbij is dit niet jou schuld' 'ja maar ik had wel eerder kunnen helpen' 'het geschreeuw was amper te horen door die harde muziek, ik waardeer het echt dat je geholpen hebt' zei Shawn, Eloy glimlachte en knikte. 'Ik denk dat ik dan ook maar eens naar huis ga'

'Je mag ook hier slapen als je dat fijner vind het is al laat en ik kan begrijpen als je nu gewoon in bed wilt we hebben een logeer kamer' Eloy keek me even bedenkelijk aan maar knikte toen. 'Goed dan zou ik je de logeer kamer laten zien'

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu