HOOFDSTUK 18

2.5K 126 10
                                    

-Pov Julia-

Het was 1 uur middag en ik stond samen met Bailee en Tyson bij het ziggo dome

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Het was 1 uur middag en ik stond samen met Bailee en Tyson bij het ziggo dome. Tyson en ik hebben het hele verhaal aan Bailee uitgelegd, en ik kan je vertellen, ik heb een hele oor beschadiging door haar gegil 'JE HEBT GEZOEND MET SHAWN PETER RAUL FUCKING MENDES' toen heeft ze Tyson nog een harde bitch klap gegeven omdat hij Shawn had geslagen maar ze vond het wel terecht. En daarna hebben we geprobeerd Tyson over te halen om mee te gaan. Nou uiteindelijk is het gelukt.

Ik heb geen idee hoe laat het nu is maar we staan al lang op het plein bij ziggo dome. De deuren gaat open en Bailee begint zenuwachtig van haar ene been naar het andere te springen "we gaan Shawn zo zien" piept ze. Ik grinnik even en loop naar binnen samen met allemaal andere zenuwachtige meisjes. "Ik wordt nog zenuwachtig van hun zenuwachtige gespring" moppert Tyson die achter mij aan naar binnen sloft. Ik rol met mijn ogen "niet zo zeuren jij" we sluiten aan bij de lange rij die waarschijnlijk naar het museum leid. Bailee heeft me uitgelegd hoe het werkt bij Shawn's concert, eerst het museum in, daarna meet and greet, een Q&A en dan s'avonds het concert. Een aardig vol progamma als je het mij vraagt. De deuren gingen open en langzaam komt de rij in beweging.

Eindelijk stonden we voor het zwarte doek, en om eerlijk toe te geven. Ik ben heek zenuwachtig. "Ik ga eerst" piept Bailee, "ja ga jij daarna maar anders is het geen verassing meer" fluistert Jason in mijn oor, ik knik. "Ben je ook een fan van Shawn" vraagt een stem achter ons ik draai me om en kijk een meisje aan die denk ik net zo oud is als ik. Ze heeft het duidelijk tegen Tyson. "Ze vraagt of je ook een fan bent" vertaal ik voor hem "oh hij is niet Nederlands" vraagt ze terwijl ze mij aan kijkt, ik schud mijn hoofd "hij moest mee van ons" grinnik ik terwijl ik Bailee even aan kijk. Ze grinnikt even en steekt haar hand uit "ik ben Nicolette" glimlacht ze, ik glimlach terug en pak haar hand vast "Julia" ze kijkt me even onderzoekend aan, haar mond valt open en haar ogen worden groter "jij bent de vriendin van Shawn" piept ze, oh god hier komt het hoor. Ik zie dat ze zo meteen een dikke fangirl attack krijgt "rustig rustig adem halen" zegt Bailee die haar hand vast pakt en haar aan kijkt. Ik grinnik even. Ze gaat een fangirl attack tegen houden. "Ik ben Shawn zijn vriendin niet" grinnik ik, "oh gelukkig dan heb ik hem mooi voor mij alleen" zegt ze terwijl ze volgens mij nog steeds moeite doet niet heftig te gaan fangirlen. Ik grinnik zachtjes "volgende" roept de bewaker bij het doek, zenuwachtig kijkt Bailee me aan "kom op meid" glimlach ik terwijl ik haar een korte knuffel geef, vervolgens loopt ze naar binnen en ik hoor Shawn tegen haar praten wat me verschrikkelijk zenuwachtig maakt. "Ty ik ben zenuwachtig" piep ik "hoezo zenuwachtig" grinnikt hij "nou gewoon ik heb hem al een paar maanden niet meer gezien" "dus je hebt hem al vaker gezien" vraagt Nicolette, ik grinnik even en knik "ik ben zijn buurmeisje" langzaam valt haar mond open. "Ik zou een moord doen om zijn buurmeisje te zijn" ik grinnik even "volgende" ik glimlach naar Nicolette "ik denk dat ik je nog wel zie" ik kijk nog een keer zenuwachtig naar Tyson die me alleen maar aan moedigend aan kijkt. Ik haal diep adem en loop dan door de opening die de bewaker maakt door het doek open te houden. Ik sluit even mijn ogen en open ze dan weer om Shawn te zien.

Een grote glimlach groeit op mijn gezicht "Sean" glimlach ik terwijl ik naar hem toe ren ik sla mijn armen om zijn nek en klem mijn benen om zijn middel. "Juul" fluistert hij verbaast in mijn haar, zijn sterke armen sluiten om mijn rug en trekken me dichter tegen hem aan. Hij duwt een zachte kus op mijn wang "wat doe jij hier" vraagt hij verbaast "mijn nichtje hiervoor had vip kaartjes geregeld" grinnik ik "was dat je nichtje" vraagt hij, ik knik "nog 10 seconde" roept de man, ik laat Shawn los en sta recht voor hem, hij wenkt een vrouw die bij de camera staat "kun je haar zo mijn nummer geven" vraagt hij, de vrouw kijkt verward "Shawn we kunnen je nummer niet aan fans geven" "gelukkig maar dat ik geen fan ben" grinnik ik "dit is Julia mijn buurmeisje" de vrouw knikt voorzichtig "bel me oké" vraagt hij, ik knik "oh en zo komt Tyson wees een beetje aardig" grinnik ik. Shawn haalt diep adem en knikt, ik loop achter de vrouw aan die Shawn zijn nummer in mijn telefoon zet. "Bedankt" glimlach ik naar de vrouw, ik knik en loop de ruimte uit waar Bailee en allemaal andere meisjes staan te wachten. "En" vraag ik glimlachend aan Bailee "hij is zo lief" piept ze. Ik glimlach even "dat is hij ja"

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu