HOOFDSTUK 25

2.3K 114 22
                                    

-Pov Julia-

Met chocola en met mijn laptop zit ik op mijn bed

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Met chocola en met mijn laptop zit ik op mijn bed. Ongelofelijk dat Shawn Cameron ook gewoon gelooft. Ik bedoel, het is toch overduidelijk dat ik Cameron niet leuk vind maar Shawn. Terwijl de tranen over mijn wangen rollen neem ik een hap van mijn chocola.

Mijn telefoon ringelt en ik zie dat Anna me probeert te bellen. Ik haal diep adem en slik mijn tranen weg "hey" zeg ik zo normaal mogelijk "Hey, ik wou dus vragen of ik vanavond langs kan komen mijn ouders zijn weg" "zou geweldig zijn" zeg ik een beetje gebroken "wat is er" vraagt ze geschrokken, ik haal diep adem "leg het dan wel uit" "ik kom er nu aan"

Nog geen kwartier later staat Anna in mijn kamer me vol verwachting aan te kijken totdat ik het verhaal vertel "wel Shawn denkt dat ik vreemd ben gegaan doordat Cameron mij zoende" "Oke en nu het hele verhaal" ik knik en leg het hele verhaal uit aan Bella.

"Wat een klootzak" gilt ze "Cameron Dallas ik haat hem nu al" sist ze. "En Shawn waarom gelooft die je niet hij heeft niet eens jou verhaal gehoord, ik ga hem nu meteen ontvolgen op insta" roept ze kwaad. Ik schiet in de lach "niet dat het hem opvalt als iemand ontvolgt" Anna haalt haar schouders op "dan geef ik hem wel haat mail aangezien ik weet waar hij woont" ik zucht "ik snap het wel, natuurlijk gelooft hij Cameron het is zijn vriend, en ik ben maar zijn vriendin" "maar zijn vriendin, hij moet jou ook kunnen geloven" Anna komt tegenover me zitten en pakt mijn hand vast "het is niet eerlijk" zeg ik met tranen in mijn ogen "weet ik Julia, ik weet het" zegt ze waarna ze haar armen om mij heen slaat en me tegen haar aan trekt.

"Maar waarom ga je niet gewoon naar Shawn toe" vraagt Anna als ze me los laat. "Die hele vrienden groep zit daar en zien me zeker als een slet nu" Anna kijkt me met medelijden aan "het komt vast goed" ik knik voorzichtig "zullen we dan maar een leuke Netflix film kijken?" Vraagt ze, ik knik heftig mijn hoofd en glimlach naar Anna "bad neighbors?" Ik knik heftig mijn hoofd en Anna zet de film af.

"Wat een klootzak" gilt Anna midden in de film, "wat?" Vraag ik terwijl ik haar geschrokken aankijk. Ze duwt haar telefoon in mijn gezicht wat het Twitter account van Shawn laat zien.

@ShawnMendes: I hate cheaters.

Anna haalt diep adem "1..2...3" begint ze te tellen. Daarna kijkt ze mij aan "ik wordt boos van de reactie's" sist ze. Verward pak ik mijn telefoon.

@Username: @OkOkJuul cheater?

@Username1: HAHA I KNEW JULIA WOULD BE A CHEATER

@Username2: @OkOkJuul die already

@Username3: @OkOkJuul 🐍🐍🐍

@Username4: @OkOkJuul Lol Shawn deserves much better than you

Met tranen in mijn ogen kijk ik Anna aan, "maar ik heb niks gedaan" zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen beginnen te rollen. "Nee lieverd dat weet ik" fluistert Anna terwijl ze me weer in een knuffel trekt. "Ik denk dat je straks echt met Shawn moet praten" ik schud mijn hoofd "hij wil me vast niet meer" Anna kijkt me vol medelijden aan "dan praat ik wel met hem" "oh ja want dat gaat goed" zeg ik terwijl ik de tranen weg slik "iemand moet toch met hem praten" ik zucht diep en schud mijn hoofd "ik zie wel" Anna knikt voorzichtig "maar ik ga wel wat op Twitter zetten net zoals jij" zegt ze. Ze pakt haar telefoon en begint erop te tikken.

@AnnaLisa: Lol @ShawnMendes Maybe the next time you should listen too the story from @OkOkJuul

@ShawnMendes: @AnnaLisa she said nothing when she could.

@AnnaLisa: you're such a fool for not listening to her, Julia did nothing wrong bro damn go get a life @ShawnMendes

Ik kijk Anna aan "wat moet ik zeggen?" Vraag ik dan "zeer pakkende quotes" ik knik en pak mijn telefoon.

@OkOkJuul: @CameronDallas so sad that you're fans don't know who you really are

@OkOkJuul: But karma will fix it

@OkOkJuul: @CameronDallas we all eat lies when our hearts are hungry

"Pakkend" grijnst Anna als ze mijn tweets ziet. Ik grinnik even en knik. Mijn telefoon trilt en ik zie dat heel mijn Twitter ontploft met reacties. "Juul ik weet zeker dat alles goed komt" ik knik voorzichtig en glimlach even. "Shawn stuurt een bericht" zegt Anna dan als ze een blik op mijn telefoon werpt. Ik gris mijn telefoon van mijn bed en open berichten.

Shawn❤️: het heeft geen nut om alle schuld op Cameron te zetten. Volgens mij weet je zelf ook heel goed dat je fout zat. Het lijkt me beter om ons contact te verbreken.

Weer komen de tranen naar boven "geef hier" zegt Anna die mijn telefoon uit mijn handen trekt.

U: je bent zo zwak. Juul heeft helemaal geen fuck gedaan maar geloof maar lekker die eikel van een Cameron. Just saying that you're really dumb if you leave her. Xx Anna

Shawn❤️: waarom zou Cameron hier om liegen

U: waarom zou Julia Cameron zoenen?

Shawn❤️: dat vraag ik me ook wel af

U: nou dan is het slim om het contact te verbreken

Shawn❤️: ik heb geen zin om hier met jou over te praten doei Anna

--

Hoi, ik ben atm in Limburg en zwaar gewond. K ging namelijk van de glijbaan en we deden tikkertje en ik heel snel van de glijbaan en snel opstaan en toen viel ik en toen was heel me elleboog kapot. Oops.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu