HOOFDSTUK 32

2K 83 13
                                    

-Pov Julia-

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

-Pov Julia-

De volgende dag wordt ik wakker in mijn eigen bed, een enorme steek hoofdpijn schiet door mijn hoofd en ik kreun zacht "gaat het" Shawn die aan de andere kant van mijn bed ligt kijkt me bezorgd aan, er zit een hele ruimte tussen ons en ik weet zeker dat als Shawn zich naar rechts zou draaien hij van het bed af zou vallen.

"Wat doe je hier" vraag ik bot, Shawn zucht "sorry dat ik je een slet noemde ik bedoelde het niet zo" "dat is niet wat ik vroeg" "ik heb je thuis gebracht en ben gebleven" antwoord hij simpel. "Waarom heb jij mij thuis gebracht" om eerlijk te zijn, kan ik me niks meer van gister herinneren. Behalve dat ik met een knappe jongen was, Noah volgensmij.

"Je was hartstikke dronken" zucht hij "ik maakte me hartstikke zorgen Juul, het spijt me zo erg dat ik je slet heb genoemd ik was denk ik gewoon jaloers aangezien je met zoveel jongens praat en die zeker veel knapper zijn dan mij" zegt Shawn terwijl hij me verdrietig aankijkt.

Ik glimlach en rol naar Shawn toe, ik duw een zacht kusje op zijn lippen en glimlach. "Heb je jezelf wel eens bekeken, Shawn je bent een god" Shawn bloost licht wat me nog meer laat glimlachen "je bloost" grijns ik terwijl ik in zijn wang prik.

"Vind je het gek als jij dat soort dingen zegt" grinnikt hij, ik glimlach "nou Julia jij bent een godin hoor" fluister Shawn wat mij dit keer laat blozen. Ik leg mijn hoofd in zijn nek en Shawn lacht "ik hou van je Julia" "ik ook van jou Shawn"

*

Die middag zit ik samen met Anna, Tyson en Jason in Jason zijn kamer. De afgelopen paar weken ben ik telkens zo druk met Shawn geweest, dat ik mijn vrienden zowat vergeten was.

Anna was aardig boos op mij maar toen ik mijn excuses had aangeboden legde ze het er bij neer want ze had geen zin in ruzie. "Dus jij en Shawn zijn weer helemaal Ok" vraagt Anna die op de kop op Jason zijn bed hangt, ik knik "Jep" "wil je me voorstellen aan die Noah" knipoogt ze, ik rol mijn ogen "jij bent zo hopeloos" "An wij zouden altijd nog een relatie kunnen beginnen" knipoogt Tyson terwijl hij een hand door zijn haar haalt en op zijn lip bijt.

Anna schiet in de lach en rolt haar ogen "nee" teleurgesteld kijkt Tyson naar Anna "ja maar jij bent alleen ik ben alleen dat hoort bij elkaar" "jij bent een fuckboy Tyson" "niet waar" gilt Tyson "jawel" grinnik ik terwijl ik een kort vlechtje in Jason zijn haar maak die op mijn schoot ligt. "Klopt" mompelt Jason, "jullie zijn zo gemeen" roept Tyson terwijl hij ons boos aankijkt. "Nee we zijn eerlijk lieverd" glimlach ik liefjes. Tyson rolt zijn ogen "ik haat je zo erg" ik geef hem een kus handje en pak weer een plukje van Jason zijn donker blonde haar vast.

"Wanneer mag ik Shawn nou eigenlijk ontmoeten" grijnst Jason terwijl hij me aankijkt. Ik haal mijn schouders op "als ik daar behoefte aan heb" "Ahh Juul please" smeekt hij, ik grinnik zacht "ik kan wel een keer wat regelen denk ik" Jason klapt blij in zijn handen en Tyson rolt zijn ogen "ik heb hem ontmoet met een meet and great" grijnst hij, Jason steekt zijn middelvinger naar Tyson op "ik snap nog steeds niet dat je hem mee hebt genomen en niet mij" "ik wist toch ook niet dat we naar Shawn gingen" "nou en" ik grinnik zacht en prik Jason in zijn wang "sorry schatje" piep ik, Jason rolt zijn ogen en kijkt me boos aan.

"Ik haat je"

"Nou en"

"Je bent gemeen"

"Dat hoor ik wel eens vaker"

"Lul"

"Punani"

Anna schiet in de lach en geeft me een highfive. De rest van de middag besteed ik aan op Jason bed liggen en ontzettend veel praten.

--

Hoi, wel dit hoofdstuk is niet zo lang en behoorlijk saai maar dat komt waarschijnlijk doordat ik een beetje vastloop. Zoals gewoonlijk komen tijdens het schrijven van dit boek allemaal andere ideeën naar boven en kan ik zoals gewoonlijk dit boek niet normaal afmaken. De updates zullen dus minder vaak worden aangezien ik gewoon geen goede inspiratie meer heb.

Maar ik ben wel bezig met een Cameron Dallas fanfictie (wat de helft van jullie waarschijnlijk geen ene pannenkoek uitmaakt aangezien de helft van jullie allemaal Shawn fan is) waar ik een ontzettende inspiratie voor heb waardoor ik daar zo 3 hoofdstukken op een dag voor kan schrijven (ja ik ben een behoorlijk snelle schrijver)

Ik zou het leuk vinden als jullie die ook zouden gaan lezen als die online staat aangezien het zeker een leuk boek.

(You changed me staat btw ook weer online is ook een echte aanrader)

De helft van jullie heeft zeker nu al de eerste schoolweek erop zitten maar ik ben nog in Amerika. Mijn laatste weekje hier en daarna ga ik helaas weer naar huis en moet ik 2 dagen later alweer naar school. En dan moet ik die nare boeken ook nog kaften gadsie.

En om het nog dramatischer te maken weet ik mijn klas nog steeds niet en hoop ik echt dat ik bij vriendinnen van mij in de klas kom, mijn oude school was namelijk alleen 1e 2e klas dus moest ik nu naar een andere. Guess What al mijn goede vriendinnen gaan allemaal havo doen behalve 1 dus ik hoop echt dat ik bij haar in de klas kom of nog een andere goede vriendin van mij.

Ik ga jammer genoeg xprinsesmendes ook verlaten aangezien die slimmerd havo gaat doen en ik mavo maar onze scholen zitten zowat bijna naast elkaar dus ik kan haar nog wel lekker lastig vallen.

Oh ja en ik ben trouwens over 53 dagen jarig wat nog heel lang duurt maar ook weer heel snel is en dan mag ik mij aansluiten bij de 14 jarige Squad (en dan wordt iedereen alweer 15 potver ik ben echt een buitenstaander)

Nou dit was een prachtige lange A/N waardoor dit hoofdstuk toch nog gewoon weer 1000 woorden heeft, geen dank dames en heren.

xoxo

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu