HOOFDSTUK 22

2.6K 115 28
                                    

-Julia-

Ik glimlach zwak naar Shawn en kijk naar het water om mijn blosjes te verbergen als ik een hele grote vis onder mij langs zie zwemmen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik glimlach zwak naar Shawn en kijk naar het water om mijn blosjes te verbergen als ik een hele grote vis onder mij langs zie zwemmen.

Meteen zet ik een grote stap naar voren en klem mijn armen om Shawn zijn nek en mijn benen om mijn middel. "Vis" piep ik terwijl ik me dicht tegen hem aan klem. Shawn lacht hard en houd me vast aan mijn benen wat me kippenvel geeft "ben je bang voor vissen" "straks bijten ze" piep ik, Shawn lacht hard "Juul tuurlijk bijten ze niet die vissen zijn meer bang voor jou dan jij voor hun" "nou en" piep ik. Shawn lacht en kijkt me aan "ik bescherm je oké" ik til mijn hoofd omhoog en kijk Shawn recht in zijn mooie bruine ogen aan en knik dan voorzichtig. Shawn bijt op zijn lip en kijkt naar mijn lippen en dan naar mijn ogen, hij buigt naar voren en duwt dan een zacht kusje op de hoek van mijn mond, grijnzend kijkt hij me aan wachtend op mijn reactie.

Ik laat Shawn los en sta weer in het water "waren er nog muffins?" Shawn kijkt me met grote ogen aan en trekt me dan naar hem toe, "eerst dit" fluistert hij in mijn oor waarna hij zijn volle lippen op de mijne plaatst. Hij verplaatst zijn handen naar mijn heupen ik leg voorzichtig mijn hand op zijn wang "ik hou van je Julia" zegt hij terwijl hij iets terug trekt zijn handen nog steeds op mijn middel. Een grote glimlach groeit er op mijn gezicht "ik ook van jou" Shawn glimlacht "w-wil je mijn vr-vriendin zijn" vraagt hij zenuwachtig, ik glimlach en knik. "Heel graag" Shawn haalt opgelucht adem en glimlacht. Hij slaat zijn armen om me heen en trekt me dicht tegen hem aan, ik glimlach en sla mijn armen om zijn middel. Hij drukt een kus op mijn haar "zullen we eruit gaan?" vraagt Shawn terwijl hij me los laat. Ik knik en klim het meertje uit.

"Leuke string hoor" hoor ik Shawn achter me zeggen, die was ik al bijna weer vergeten. Ik draai me om en grijns even "weet ik" Shawn grinnikt en loopt langs me heen terug naar het picknick kleed. Hij haalt twee handdoeken uit de mand en geeft er een aan mij "jij denkt ook overal aan he" hij knipoogt als antwoord en droogt zich af. Om eerlijk te zijn, dit is best een vermakend uitzicht.

"Kun je het zien ja?" vraagt Shawn lachend "wacht" ik pak de handdoek van hem af en kijk naar Shawn zijn sixpack "dit is beter" grap ik waarna ik zijn handdoek weer terug geef. "Aww je bloost" roep ik als ik rode blosjes op zijn wangen zie verschijnen "niet" mompelt hij terwijl hij weg kijkt "ik zag het wel Sean" "fijn hoor Morgan" grijnst hij "wat" vraag ik verward "Huh" ik grinnik zacht en droog mezelf af.

Als we nog een uurtje bij het meer hebben gezeten gaan we terug, Shawn heeft zijn tweede geheime plan en ik heb weer geen idee wat we gaan doen. Maar dat is normaal aangezien het geheim is.

We zitten een half uurtje in de auto en Shawn parkeert dan de auto in de garage van de Amsterdam Arena (ook wel Johan Cruijff arena) "wat gaan we doen" vraag ik lachend terwijl we de auto uit stappen. "Heb je een zonnebril?" vraagt Shawn, ik knik "goed we gaan ons als toeristen gedragen maar zet wel je zonnebril op voordat je herkent wordt" "waarom zou ik herkent worden" "heb je het niet gemerkt? Je staat over heel het interent" verward kijk ik Shawn aan. "Door gister" herinnert hij me, ik knik voorzichtig "vind je het erg" vraagt Shawn, ik schud mijn hoofd "stiekem heb ik altijd al de droom gehad om om bekend te worden" grinnik ik terwijl ik mijn zonnen bril opzet. Shawn doet hetzelfde en steekt zijn hand uit die ik vastpak.

Een half uur later staan we in de stad van Amsterdam, "ben je al eens in amsterdam geweest?" Vraag ik "alleen voor concerten" zegt hij terwijl hij met grote ogen rond kijkt. Ik glimlach en pak mijn telefoon, snel maak ik een foto van hem "heb je nou een foto gemaakt" "wat nee" zeg ik onschuldig "die zet je zeker als achtergrond he" knipoogt hij, "dan zou mijn mobiel kapot gaan" grap ik. Shawn rolt met zijn ogen en prikt in mijn zij waardoor ik een rare sprong opzij maak en ik bijna wordt onder gereden door een tram maar Shawn kan me er net op tijd voor weg trekken.

Hij trekt me naar hem toe en begint met lopen "uitkijken" fluistert hij terwijl ik zijn hand voel rusten op mijn heup. "Je lijkt net op een ontvoerder nou" grinnik ik "nou en" Shawn lacht. Ik kijk om me heen naar de prachtige oude huizen en grachten als ik een bekend iemand zie "Hector" gil ik, als ik het bollige figuur zie lopen. Hector kijkt om en kijkt me aan, chagrijnig kijkt hij me aan "kom Sean" ik maak me los uit Shawn zijn greep en ren naar Hector toe die met zijn vrouw aan de grachten staan.

"Jij weer" mompelt hij als ik naast hem sta "je hebt mijn advies opgenomen" roep ik blij "ja" zegt hij nors. "Ach Hector mijn goeie vriend, praat eens wat vrolijker" Hector rolde zijn ogen "wie is dit Dirk?" Vroeg Hector zijn vrouw "ik ben Julia" zeg ik terwijl ik mijn hand uit steek "ik heb Hector gister ontmoet tijdens Shawn zijn show" zeg ik terwijl ik Shawn aanwijs. De vrouw glimlacht en schud mijn hand "heb jij hem aangespoord tot dit?" Vraagt ze, ik knik "en hij heeft goed geluisterd" de vrouw glimlacht en ik kijk naar Shawn "wij gaan weer verder denk ik" Shawn knikt "veel plezier nog" glimlacht de vrouw "jullie ook, tot ziens" ik pak Shawn zijn hand weer vast en we lopen verder door de grachten.

My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu