-Pov Julia-Die volgende ochtend sta ik in de keuken ei te maken voor mij en Shawn, Shawn zit doodleuk dingen te doen op mijn telefoon terwijl ik geconcentreerd naar het ei kijk dat niet moet aanbranden.
"Waarom heb je zoveel jongens in je contacten"
Even kijk ik raar naar Shawn, waarom maakt dat hem uit? "Oh zijn me side dudes" Shawn trekt zijn wenkbrauw op en kijkt me raar aan "grapje" roep ik lachend "je hebt meer jongens dan meisjes in je contacten" "ja dus?" "Waarom staat deze kerel erin als husband" ik rol mijn ogen "dat is Jason mag ik mijn telefoon nu terug?" Vraag ik een beetje geïrriteerd door Shawn zijn gedrag. "Waarom stuur je allemaal hartjes naar hun, dit is best sletterig Juul" ik draai me om van het voornhuis en kijk Shawn met opgetrokken wenkbrauw aan "sorry?" Vraag ik beledigd "dat het best sletterig van je is" "waar slaat dat nou weer op" roep ik boos, "ik zeg alleen maar wat waar is" boos loop ik op Shawn af en trek mijn mobiel uit zijn handen.
"Ik hoop dat je door hebt wat je nu zegt Mendes" sis ik "ik heb het wel door, ik mag toch best zeggen wat ik vind van al die jongens" "dat kun je ook op een andere manier doen" boos kijk ik hem aan "doei Shawn" ik loop de woonkamer uit richting de voordeur en sla de deur expres hard achter me dicht.
Wie denkt hij wel niet dat hij is, dat hij nou Shawn Mendes is betekent niet dat hij gewoon dat soort dingen kan zeggen. Boos stamp ik naar mijn huis, kut joch dat het is, net nu alles weer zo goed tussen ons ging moet hij weer zo'n rot opmerking maken. Ik loop meteen naar boven en negeer mijn moeder vol die de hal in kwam lopen.
Op mijn kamer val ik neer op mijn bed, ik ben niet van plan om te gaan huilen aangezien het gewoon achterlijk is van Shawn dat hij zo doet. Ik trek mijn trui en yoga pants uit en trek een wit hemdje met een spijkerbroek aan.
Het geweldige idee komt in me op om naar het café te gaan. Puur omdat ik geen zin heb om te huilen over dat Shawn zoiets tegen me heeft gezegd.
Ik doe gauw wat mascara op en vertrek dan meteen. Een kwartier later sta ik in een van de vele clubs van Toronto. Aan de bar zit een jongen en aan de tafeltjes zitten nog een paar verschillende mensen. Ik stap op de jongen af en neem naast hem plaats "Hey" zeg ik opgewekt terwijl ik een korte blik werp naar het glas van de jongen "hi" zegt hij zacht me geen blik schenkend "heeft je vriend je ook een slet genoemd" vraag ik lachend, hij grinnikt en kijkt me aan "nee ze ging vreemd" vol medelijden kijk ik de jongen aan "maar jou vriend noemde je een slet dat is net zo erg" zegt hij, ik glimlach "hij is een sukkel" zucht ik, de jongen lacht "je verdient wel een drankje" glimlacht hij waarna hij iets bestelt. Ik bekijk de jongen schaamteloos.
Strakke kaaklijn volle lippen, zijn haar is donker en zit in een warrig model wat er prachtig uit ziet. Twee lichtgroene ogen kijken me onderzoekend aan "is er iets?" Vraagt hij lachend, ik schud mijn hoofd en glimlach, ik neem een slokje van het drankje wat hij neer heeft gezet maar ik weet niet precies wat het is.
"Waarom heeft je vriendje je een slet genoemd" ik slik mijn drinken door en glimlach "omdat ik veel jongens in mijn contacten heb en ze hartjes stuur" hij rolt met zijn ogen "hij is jaloers" ik grinnik "hoe heet je?" Vraag ik "Noah" "wel mijn naam is Julia" glimlach ik "leuke naam" zegt hij terwijl hij glimlacht, ik neem nog een slok van het drankje dat behoorlijk lekker is.
De hele middag praat ik door met Noah en hij heeft een behoorlijk interessant, hij vertelde dat hij samen met zijn familie vanuit Italië hier is gekomen toen hij 6 was en dat hij nog elk jaar naar Italië terug gaat om zijn familie te bezoeken.
Ook vertelde hij dat hij een enorme verslaving heeft aan chocolade koekjes waar ik hem volledig in begreep.
Veel drankjes verder en bakjes chips staan we samen te dansen op de justdance dat wordt geprojecteerd op de grote witte muur in het café "Noah je bent een pro danser" gil ik lachend terwijl ik rond draai "kijk ik ben een daino" roep ik terwijl ik een gek gezicht trek "hap" zeg ik met een baby stem terwijl ik een hap beweging maak met mijn hand, Noah schiet in de lach waardoor just dance behoorlijk fout gaat.
"Julia" hoor ik een bekende stem achter mij, vrolijk draai ik me om en kijk Shawn aan "oh kijk Noah het is Shawn" gil ik terwijl ik naar Shawn toe ren en mijn armen om zijn nek sla, geschrokken pakt Shawn mijn middel vast pakt.
"Knap is hij he" roep ik naar Noah die tegenover ons staat en Noah moet lachen "hij heeft een sixpack" fluister ik hard "niet, echt waar?" zegt hij sarcastisch geschokeerd "ja echt wel"
"Juul je bent dronken" "niet waar" roep ik naar Shawn "jawel ik merk het" "ik heb maar 2 drankjes op" "maak daar 200 van" zegt Noah "nee Noah ik ben niet dronken toch" Noah schud zijn hoofd "wij zijn hartstikke nuchter, Hey zie jij die roze vogel daar ook" vraagt hij terwijl hij in de lucht wijst, ik laat Shawn los en kom naast Noah staan "nee maar wel een groene" roep ik terwijl ik in mijn handen klap. Shawn pakt mijn hand vast en kijkt me een beetje geïrriteerd aan "kom Julia we gaan naar huis" "wat nee ik wil bij Noah blijven!" Roep ik terwijl ik dramatisch mijn armen om Noah heen sla "en trouwens in was boos op jou" geschrokken kijkt Shawn me aan "al weet ik niet meer waarom" zeg ik terwijl ik hem moeilijk aankijk "oh ja jij had mij een slet genoemd" roep ik "ja dat vond ik heel gemeen" zeg ik terwijl ik random begin te huilen. "Julia misschien is het slim als we naar huis gaan"
"Ik wil niet naar huis" roep ik huilend, nare stemmings wisselingen.
Shawn zucht en pakt mijn hand vast en trekt me weg van Noah "nee Noah" roep ik huilend terwijl ik mijn armen naar hem uitstrek maar Shawn heeft me strak tegen hem aangetrokken door zijn armen om mijn middel te leggen "Julia" roept Noah dramatisch terwijl hij mijn handen vastpakt "gast ze moet echt naar huis" roept Shawn "ja rustig mag ik niet eens afscheid nemen" snauwt Noah naar Shawn waardoor ik moet lachen "ik vond het heel gezellig Noah" roep ik terwijl Shawn me weg trekt "bel me" gil ik waarna we het café uit zijn.
Shawn zet me in zijn auto en maakt de gordel vast en komt vervolgens aan de bestuurders kant zitten. "Pretverpester" mopper ik, Shawn rolt zijn ogen en negeert mijn opmerking. Ik zet de radio hard aan en zing mee met de muziek "There's Nothing holding me back" gil ik mee "Hey Shawn dat is jou liedje" roep ik terwijl ik in mijn handen klap. Shawn lacht en pakt mijn hand vast "je bent grappig als je dronken bent"
JE LEEST
My Annoying Neighbor 1 / 2❀ Shawn Mendes
FanfictionMy annoying neigbor Verbaast kijkt hij me aan "crybaby?" Vroeg hij op een net zo'n vragende toon als ik. Meteen sloeg mijn vrolijke bui om, de jongen die mijn gitaar heeft afgepakt staat voor mijn neus en is mijn buurjongen. Dit kon niet waar zijn...