Kedves Naplóm!
Hol is kéne kezdenem?
A nevem Min Yoongi, 18 éves. Még tanuló vagyok, gimnáziumba járok.
A pszichiáterem adta az ötletet, hogy írjak naplót, amit először elutasítottam, de végül beláttam, hogy jobb ha nem fojtom magamba a gondolatokat.
Na de itt merül fel a kérdés: Minek nekem pszichiáter?
Nem vagyok őrült, a szüleim szerint elzárkózott vagyok és nem nyitok az új felé.
Részben ez igaz, tényleg nem érdekelnek az új dolgok, dehát ezzel nem tudok mit csinálni. Mindenki mondta,hogy keressek barátokat, mozduljak ki, mintha az olyan könnyű lenne. Bevallom sokszor bántom magam, de nem fizikailag,hanem gondolatokkal. Nem direkt csinálom, ezek a gondolatok maguktól jönnek. Például amikor elrontok valamit, akaratomon kìvül beszélem be magamnak, hogy egy loser vagyok.
Másoknak azt mutatom, hogy kemény vagyok és engem nem tudnak megbántani, pedig ez nem igaz. Tisztában vagyok a határaimmal.
Az iskolában nem tudok megnyílni, hisz nincs kinek, és nincs miért.
A suli tele van pletykás ribancokkal, akik ha meghallanak rólad valamit-akár igaz akár nem- azonnal terjeszteni kezdik, így 2 óra alatt szembe találhatod magad rengeteg lenéző szempárral.
Erről eszembe jutott egy velem megtörtént eset, engedd meg, hogy ezt elmeséljem.
Amikor elkezdtem a gimnáziumot senkivel nem beszéltem -na nem mintha most beszélnek- aztán valahogy próbáltam megnyílni, és elmondtam ami csak azeszembe jutott. Így került szóba az LGBT is. Elmondtam, hogy teljes mértékben támogatom azokat az embereket, és szerintem nem kéne lenézni őket. Erre kitalálták,hogy meleg vagyok, és a következő pár napban már akárhova mentem csak megvető pillantásokat kaptam.
Egyet tisztázni akarok, még most az elején.
Nem vagyok meleg. Biszexuálisnak sem tartom magam. Én olyan ember vagyok, aki bárkibe bele tud szeretni nemtől függetlenül.
Csak szerettem volna, ha ezt tudod.
Már értem miért mondta a pszichiáter, hogy kezdjek naplót. Tényleg jobb leírni ezeket a gondolatokat.
Mára azt hiszem be is fejezem, kezdetnek elég ennyi, hisz ma már nincs más amit mondhatnék.
Xxx
YOU ARE READING
Kedves Naplóm!
FanfictionMin Yoongi egy 18 éves gimnazista fiú aki szomorúnak és elveszettnek érzi magát. Pszichiátere tanácsára elkezd naplót írni, amiben a mindennapjait mondja el.