36. Okok

105 31 4
                                    

Kedves Naplóm!

A megszokott épület, a megszokott szoba, a megszokott képek, a megszokott terapeuta. Minden olyan rohadtul megszokott. Most valahogy sötétebbnek tűnnek a falak, a képek komorabbaknak, de a terapeuta, ő ugyan olyan. Csak ülök csendben, ő is vár, csak nem tudom mire. Talán,hogy megnyíljak neki? Hogy bömbölve omoljak a karjaiba mint egy kisgyerek? Azt csinálnám legszívesebben. Sírnék, ordítanék, de egy hang sem jön ki a számon. Belül fáj, de könnycsepp nem jön.
-Mi történt, Yoongi? - Kérdezi végül,mire villámcsapásként ugrik be az összes kép.

2017.08.12
-Miért mész el, Kook? - Kérdeztem meglepődve, hisz bejelentette, hogy neki mennie kell,hogy tudjon találkozni Jiminnel.
-Yoongi figyelj, már mondtam,hogy Jimin megkért engem még múlt héten,hogy találkozzak vele, tehát nem értem mi a probléma. – Mondta. Rám sem nézett, egyszerűen csak pakolt.
-Jimin fontosabb mint én? Kook egy hete nem láttalak, most átjöttél 3 órára, és mész is Jiminhez? - Keltem fel a kanapéról idegesen,de hangomat nem emeltem fel.
-Arra nem gondolsz, hogy talán tetszel neki, és ezért akar veled mindig találkozni? Vagy neked is tetszik ő? - Nézek rá egyenesen, mire végre hátrafordul s szemeimbe nézve elkezdett nevetni, amit én nem tudtam hova tenni.
-Ő a lányokat szereti,nem is tudom,hogy tudsz ilyen hülyeségeket mondani. – Rázta meg a fejét.
-Igen? Mégis a kiránduláson részegen engem akart meglovagolni. - Vágtam vissza egyből, szinte nem is gondolkoztam. Annyira akartam,hogy maradjon Jungkook, annyira szerettem, és annyira féltékeny lettem.
-Akkora egy fasz vagy Yoongi! - Emelte fel a hangját egy kicsit. Látszott rajta,hogy nem tetszik neki,hogy felhoztam ezt a témát.
-Miért én vagyok a fasz? Ő csinálta akkor is a feszültséget, és ne merd bemesélni nekem, hogy nem tetszel neki, hisz állandóan együtt lógtok. Védd még őt, hisz úgyis ahhoz értesz.
-Attól, hogy te egy buzi vagy, ő még lehet normális!! - Kiabálta, ám ahogy kimondta szája elé kapta a kezét, s szinte megijedve nézett rám. Én nem tudtam mit reagálni.
-Ne haragudj Yoongi, nem így értettem.. Én is meleg vagyok, nem akartalak lebuzizni... - Kezdett magyarázkodásba.

2017.08.17
Egész eddig nem beszéltem Jungkookkal, pedig szerettem volna. Jungkook egy találkozót kért a parkban, amire természetesen elmentem. Már nem haragudtam rá, rájöttem,hogy én annál sokkal jobban szeretem,hogy egy ilyen indulatból kimondott mondatot magamra vegyek. Elmentem a találkozóra. Ott ült az egyik padon, és a telefonját nyomkodta. Egyszerűen öltözött fel, mégis nagyon tetszett nekem. Ahogy megsütötte a nap az arcát, olyan volt mint Hófehérke fiú verzióban. Cseresznye piros ajkai, fekete haja, fehér bőre, egyszerűen gyönyörű volt. Amint meglátott elrakta a telefont, s reménykedve, mégis szomorúan nézet rám. Közelebb mentem, leültem mellé. Sokáig csak néztük egymást szó nélkül, majd mikor már nem bírta tovább hirtelen nyakamba ugrott és szorosan ölelt magához. Nem ellenkeztem, nem toltam el, megadtam magam mint egy jól nevelt kutya a gazdájának, visszaöleltem. Szavak nélkül is megértettem, hogy szeret engem, és bocsánatot akar kérni, de nem volt szükség rá, mert már megbocsátottam neki. Nem sokáig élveztem a társaságát, mivel jött az a személy, akit a legkevésbé sem akartam,hogy ott legyen. Jimin.
-Sziasztok,bocsi a késésért. – Jött oda,s ahogy megszólalt értetlenül néztem rá, majd Jungkookra.
-Most ez mi? - Kérdeztem mindkettőtől, mire ők egymásra néztek és végül Jungkook szólalt meg.
-Idehívtam őt is, hogy elmondhassa, hogy semmi sincs köztünk. – Mondta mosolyogva, mire Jiminre néztünk mind a ketten.
-Igazából az van,hogy Jungkook és én már elég régóta kavarunk.. – Mondta komolyan Jimin, amire szó szerint leesett az állam, s mintha golyóból lőttek volna ki rohantam el onnan. Egyszerűen nem tudtam felfogni,hogy mit mondott. Pontosabban feltudtam fogni, és ez volt a legnagyobb baj. Odahív engem kibékülni, erre jön Jimin és megmondja, hogy kavar Jungkookkal...
Még aznap átjött Jungkook.
-Yoongi, esküszöm neked,hogy Jimin hazudott. Ő csak poénból mondta azt amit, csak megakart viccelni téged... semmi nem igaz abból amit ő mondott.. - Próbálta megmenteni a menthetetlent. Az eszem azt mondta, hogy higgyek neki, de a szívem ami 1000 darabra hullott egyszerűen azt mondta, hogy küldjem el, mert hazudik. Nem szakítottam vele, de elküldtem. Még utoljára azt mondta, hogy nagyon szeret, és gondoljam át a dolgokat,mert ő várni fog rám.

2017.08. 24
-Te miattad van az egész Yoongi, te tehetsz róla. – Mondta anya, miközben a műzlimet ettem.
-Ha nem lettél volna ilyen hülye és féltékeny, még mindig boldog lehetnél, és talán most is itt lenne Jungkook. Tudom,hogy te is szereted, meg ő is téged, csak egyszerűen túl ostoba vagy ahhoz, hogy elfogadd,hogy az a Jimin fiú csak hülyített téged. - Megszoktam az anyámtól,hogy ilyen, de egyszerűen most még rosszabbul estek a szavai. Ott hagytam a műzlimet és inkább felmentem a szobámba.
18 Nem fogadott hívás Jungkooktól.
XXX  

Kedves Naplóm!Where stories live. Discover now