Kedves naplóm!
Végre vége lett a sulinak, így elkezdődött a nyári szünet. Jungkookkal felvállaltuk a suliban,hogy együtt vagyunk. Sokan beszóltak nekünk, mások csak lenézően néztek ránk, de volt olyan is, aki nagyon örült nekünk. Erre a suliban egyre többen vállalták fel a másságukat, örülök, hogy segítettünk nekik, hogy coming outolhassanak.
A nyári szünet legelső napján befestettem a hajam pirosasra, Jungkook azt mondta, hogy jól áll. A szüleim nem szóltak rá semmit, eddig nem is beszéltünk, de egyszer csak anyám azt mondta, hogy hozzam haza Kookiet, hogy megláthassa, hogy kivel vagyok. Meglepődtem, s több napig gondolkoztam rajta, hogy Kookot elhozzam-e, mert ugye nem tudhattam, hogy anyám mit akart vele. 2 opció volt: Vagy megakarja szégyeníteni, vagy csak szimplán megakarja ismerni. Megkérdeztem Jk-t és mondta, hogy ő boldogan megismerné a szüleimet, és azt mondta az sem zavarná, ha megszégyenítenék, mert tudta, hogy velem van, és csak ez a fontos. Megbeszéltük, hogy valamelyik nap majd átjön hozzánk ebédre, majd elmegyünk utána moziba. Nem tudom ki izgult jobban, ő vagy én.
Amikor elérkezett a találkozás napja, kocsival mentem érte, mert idő közben megszereztem a jogsimat.
-Kész vagy, hogy találkozz a szüleimmel? - Kérdeztem már az autóban, miközben tartottunk hazafelé.
-Egész végig erre készültem,szóval igen, kész vagyok. Ha rosszul sülne el, akkor is elmegyek veled moziba, és attól jobb kedvem lesz majd, ne aggódj. – A kezét a combomra helyezte, mivel kezemet nem foghatta meg, mert vezettem. Nem értettem miért változott meg hirtelen anyám. Először buzinak hív, és azt mondja, hogy költözzek el, majd hirtelen kijelenti, hogy mutassam meg neki Jungkookot,ez több mint furcsa.
Mikor megérkeztünk, vettem egy nagy levegőt, majd megfogtam Jungkook kezét, és úgy mentünk be a hátsókertbe, mivel anyámék ott grilleztek húsokat meg ilyeneket.
Vagy 1 percig kínos csönd volt, amit Jungkook vidám köszönése tört meg.
-Szép jó napot, Jungkook vagyok, köszönöm a meghívást – egy kicsit meg is hajolt, hogy kimutassa a tiszteletét a szüleim felé. Nagy meglepetésemre, a szüleim barátságosan fogadták őt. Nagy kertünk van, olyan mint egy kisseb park, van benne szökőkút is, amely mellett van egy pad. sokszor megyek ki oda zenét írni, vagy épp olvasni.
Jungkooknak is nagyon tetszett, és kicsit megkönnyebbülten ültünk le a padhoz, mert a szüleim egyenlőre, még nem csináltak semmi rosszat. Nem ülhettünk a szökőkútnál sokat, mert hamar kész lett a kaja, ezért odakellett ülnünk a kinti asztalhoz.
-Mesélj valamit magadról, Jungkook.. – mondta anyám, evés közben. A hangja kedves volt, semmi utálat nem volt benne.
-Hát, Yoongival járok egy suliba, csak én a másik osztályba.... – kezdte el, s még rengeteg mindent elmondott magáról. A szüleimmel rengeteget beszélgetett, s úgy viselkedtek, mintha ezer éve ismernék egymást, ám akkor jött a fekete leves.
-Mindig azt hittem, hogy a buzik idióták, hát nem is értem, hogy mi veszi rá őket, hogy inkább a fiúkat szeressék. Gondolom nálatok is egy hóbort, majd kinövitek. – Ahogy ezt kimondta anyám, szinte megállt minden. Még a madarak is abbahagyták csiripelésüket. Mind a hárman anyát néztük, ő pedig értetlenül nézett. Úgy tűnik apa tudta, hogy amit mondott anya, az ez nagy hülyeség. A csöndet ismét Jungkook törte meg.-Nagyon finom volt az étel, de mostmár szerintem mennünk kéne Yoongi, mert hamarosan kezdődik a moziban a film. - Egyből értettem a célzást, anyám szavai elérték Jungkookot, és neki ez olyan volt, mintha pofon csapták volna. Fel is álltunk, s Kookie még ezek után is illedelmesen elköszönt. Mondtam neki, hogy menjen ki az autóhóz, majd mindjárt megyek.
Megfogtam a laptopot, s beírtam a keresőbe, hogy „homoszexualitás" s ki is adott, egy olyan oldalt, aminek a címe az volt: „Mindent amit tudnod kell a homoszexuálisokról".
Így ahogy volt, kivittem anyámnak, s elé raktam.
-Mire hazaérek, ezt jó lenne, ha megnéznéd. - Csak ennyit mondtam, majd mentem is Jungkookhoz. Bocsánatot kértem, de csak annyit mondott, hogy ne foglalkozzak vele.
Fél órát vártunk, hogy beülhessünk a moziban a filmre, amit kinéztünk magunknak.
Nem volt rossz annyira a film, de jónak sem mondanám. Túlságosan fantasy volt, azt sem ne szeretem. A film nagyon hosszú volt, a felénél már azon gondolkoztam, hogy ha elalszok, az gáz lenne-e, ám ekkor egy kezet éreztem meg a combomon, ami egyre feljebb és feljebb kúszott. Mielőtt még a tilos területemhez érne elkaptam Kookie kezét. Csak annyit hallottam, hogy panaszosan sóhajtott egy nagyot.
-Kookie, te perverz - Suttogtam oda neki, s elvigyorodtam, amit a sötét miatt nem lehetett látni.Xxx
VOCÊ ESTÁ LENDO
Kedves Naplóm!
FanficMin Yoongi egy 18 éves gimnazista fiú aki szomorúnak és elveszettnek érzi magát. Pszichiátere tanácsára elkezd naplót írni, amiben a mindennapjait mondja el.