Kedves Naplóm!
Ugye meséltem, hogy anyámnak otthagytam a laptopom,hogy olvassa el, mi is a homoszexualitás. Nagy meglepetésemre el is olvasta. Ahogy haza értem azzal fogadott, hogy bocsánatot kért és elmondta, hogy nem is tudta, hogy a meleg/leszbikus/bi/egyeb/ emberek nem maguknak választják ezt. Ez nem olyan dolog, hogy egyik nap csak a lányokat szeretem, aztán jön egy hóbort, és akkor meg csak a fiúkat.
Ezzel együtt születünk. Viszont, ha már itt vagyunk, van egy dolog amit nem értek. Rengetegen hívják az ilyen embereket fogyatékosoknak, de itt a bökkenő. Mindenki azt mondja, hogy a fogyatékkal élőket, -legyen az testi vagy szellemi-, nem szabad elítélni, mert nem tehetnek róla, hogy ilyenek.
Akkor felteszem a kérdést, amit sokan nem mernek: HA a homoszexuálisokat fogyatékosnak állítják be, akkor miért ítélik el őket?
Na, de vissza anyámra. Bocsánatot kért, amiért olyan rosszakat mondott nekem, és Jungkooknak is. Megbékélt, elfogadta,hogy ilyenek vagyunk. Áldását adta ránk, sőt, még azt is mondta,hogy reméli sokáig együtt leszünk.
Most sokkal jobban érzem magam, hogy tudom, hogy legalább itthon már nem ítélnek el.
Egyébként, ugye mondtam,hogy elkezdődött a nyári szünet, de azt elfelejtettem elmondani, hogy nem buktam meg semmiből. Matekból közel voltam, nagyon,de azt mondta a tanár, hogy aranyos,hogy nem tudom a matekot, de próbálkozok, így hát tovább engedett.
Jungkookkal, majd 1 hétig izgultunk együtt, hogy átmenjek, így, amikor szünetben mondtam neki, hogy jövőre is egy év folyamba fogunk járni, elsírta magát. Nagyon örült nekem, én meg neki örültem, de én nem sírtam.
Csak annyit tudok mondani egyenlőre kedves naplóm, hogy lesznek nehéz dolgok az életben, amivel egyedül nehéz, szinte lehetetlen meggyűrkőzni, de ha van veled valaki, aki támogat, minden könnyebb lesz. Kookieval javult a depresszióm, egyre kevesebbszer leszek szomorú, de egyre boldogabb leszek. Szeretem őt, és még az életemet is fel áldoznám érte.
Xxx
أنت تقرأ
Kedves Naplóm!
أدب الهواةMin Yoongi egy 18 éves gimnazista fiú aki szomorúnak és elveszettnek érzi magát. Pszichiátere tanácsára elkezd naplót írni, amiben a mindennapjait mondja el.