Her dinlediğimde beni ağlatan değerli bir şarkı...Ağlayacağım galiba neyse bölüme geçin.Allah Harry'e bir gamze vermiş gerisi gelmiş zaten...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
#Düzenlendi
"Meleğim,"
Uykumun derinliklerinden beni çıkarmaya çalışan ince ses zihnimde dönüp dolaşırken kısık sesle inleyerek başımı yastığın altına sokmaya çalıştım. Uyanmak istemiyordum. En azından şimdilik. Bu sefer annemin elleri araya girince yastığı kahkaha atarak onu engelleme girişiminde bulundum.Annem yapacağım atağı anladığında hemen bir eliyle iki bileğimde tutup karnımda sabitledi.Ve gıdıklamaya devam etti. Tamamen uyanmıştım. Ellerim serbest kaldığında gülmekten yaşarmış gözlerimle anneme baktım.
"Hadi bakalım küçük canavar kahvaltıya,"dedi gülerek bende güldüm.
Ve yorganı üstümden ittim.Hızla annemin peşinden gittim.O mutfağa giderken ben lavaboya doğru ilerledim. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra hızla mutfağa ilerledim.İçeri girip masaya kısa bir bakış attım. Ailemizin en sevgi değer üyesi yoktu.
"Anne,Ege nerede?"dedim. Bakışlarımı masadan çekmeden o ise gülüp "Her zaman ki gibi pazartesi sendromu,"dedi.Evet bir de bu vardı.
"Onu sen uyandırsan olur mu ,benim güzel kızım?" dedi. Annem bana yalvaran gözlerle bakarak o da Ege'nin bu halinden bıkmıştı.
"İyi yarım saate kadar gelmezsem beni kurtar," dedim gülerek ve geldiğim yolu geri yürüdüm. Odamın yanında ki siyah kapıya baktım.Kapıyı yavaşça aralayıp içeri girdim.
Girer girmez çıkmam bir olmuştu.Aman Allahım! O koku da neyin nesiydi?Nefes nereden alındığını unutmuştum saniyeler içinde onu uyandırmayı bırak odasına dahi adım atamazdım.Başına kendisi kadar taş düşer de kendi uyanır inşallah!
Hızla mutfağa gittim. Sandalyemi çekip oturdum. Ve yemeyi mi yemeye başladım. Bana soran gözlerle bakan anneme
"Eğer bedduam tutarsa gelir."dedim. Ve tıkınmaya devam ettim.Tabağımı bitirdikten sonra hızla masadan kalktım. Ve odama doğru koşturdum.Aklıma gelen şeyle odama girmeden geri,geri yürüyerek mutfağa geldim."Bu arada anne eline sağlık,"dedim. Ve koşarak odama girdim. Biraz daha rahat dolaşırsam servise yetişemeyecektim. Dolabımın önüne gelip okul üniformamı çıkardım ve hızla üstüme geçirdim.
Zıplaya zıplaya aynanın önüne gelip bir lastik aldım.Ve daha yeni öğrendiğim mısır örgüyü yapmaya başladım. Zaman alacağını fark ettiğimde saçımı salık bırakmaya karar verdim.
Hemen ceketimi giydim. Duyduğum korna sesi ile hareketlerimi hızlandırdım.Hemen ayakkabılarımı koştum.Onları ayağıma geçirirken kalbimin çok hızlı attığını hissettim.Hemen kapıyı açıp merdivenlerden inmeye başladım.Son üç basamağın üstünden atladıktan sonra hızla bahçenin kapısını açtım.Servis...Gitmişti.Ayağımı sinirle yere vurdum.Şimdi okula nasıl gidecektim?Arkamda bir ses duyduğumda hızla arkama döndüm.Bu oydu...Hani değerlisine tekme attığım beni görünce sırıttı.
"O komşu kızı,ne oldu sinirlisin,"dedi gülerek cevap vermedim.O da ben cevap verene kadar bekledi.Tam gideceği sırada dayanamayıp konuştum."Servisi kaçırdım,"dedim sinirle dediğime güldü."Dert ettiğin bu muydu,ben seni bırakırım."dedi ve arabasına doğru ilerledi.
Bunun arabası var mıydı? Ee o zaman dün neden taksiye binmişti?Arkasından koşturuyordum."Aslında hiç gerek yok ikidir sana yük oluyorum yan-"sözümü kesen şey bana ısrarla bakan gözleriydi."Hadi ama adam yemiyorum."dedi tüm samimiyetiyle bir ona bir de arabasına baktım ve yavaşça kafamı olumlu anlamda salladım. Kapıyı açıp girmem için bekledi bende hızla koltuğa yerleştim .
Hadi bakalım;Bindik alamete gidiyoruz kıyamete!
Araba yolculuğu düşündüğümden sessiz geçmişti.
O soruyor ben cevaplıyordum. Aramızda gerçek bir tanışma nihayet olmuştu ve adını öğrenmiştim .
Okula yaklaştığımızı fark ettiğimde kemerimi çözdüm. Araba durduğunda teşekkür edip hızla kapıyı açtım. Ve kendimi arabanın dışına attım. Hızla okul binasına doğru ilerledim .Bu okula kabul edilmek için neler yapmıştım .Ve sonunda bendeki potansiyeli görüp okula kabul etmiştiler.
Bahçede kimse yoktu. Belli ki ders başlamıştı .Asansörü es geçip merdivenlere yöneldim ve hızlı adımlarla çıkmaya başladım .Sınıf kapısının önüne geldiğimde kapıyı tıklattım.'Gel'sesini duyduğumda yavaş adımlarla sınıfa girdim.hoca bir şey demeden beni sırama gönderdiğimde hayatımda yaşayacağım ikinci şoku yaşadım.
Gördüğüm şey tam olarak şuydu;Sıramda oturan bir adet Çınar Ilgaz Karay...
"N'aber,komşu kızı bakıyorum benden uzak kalamıyorsun..."
ÖHÖHÖHÖ şimdi ciddi bir konuşma yapacağım kulağınızla dinleyin Komşunun Kızı adlı hikayemi yazmaya başlayalı çok olmadı fakat büyük bir şekilde ilgi gördü.Gerçekten her şey için teşekkür ederim.Bu bölümü her daim yanımda duran kişiye ithaf edeceğim.Yeni bölümler okul nedeniyle geç gelebilir fakat yazın haftada birden fazla bölüm atabileceğime inanıyorum.Bu bölüm kısa oldu.Bir önceki bölümde duyuru niteliğinde bir bölüm vardı onu okursanız anlarsınız gibi me geliyor.Ve sizi seviyorum...Tanıtım videosu bu bölüme koyamadım ama ileri ki bölümlerde olacaktır.Kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşunun Kızı |✔|
HumorTamamlandı √ "Ben onun için sadece komşunun kızıydım,daha ilerisi olamazdım." Rüya ile Çınar tanıştıklarından beri ya birbirlerinin boğazını yapışıyor ya da dudaklarına... Hız kesmeyen macera, yanlışların doğru,doğruların birer çikolataya dönüşt...