Su'nun Ağzından
Derin bir nefes aldım. Ve elimde duran kumandayı sıkıca kavrayıp arkama sakladım. "O kumandayı bana ver , Su." diyen Çınar'a dil çıkartıp koşarak mutfağa girdim. Masanın diğer ucuna gittim. Masaya yaklaştı. O bana yaklaştıkça ben uzaklaşıyordum. "Komşu kızı, oruç oruç sinir etme beni. " dedi. Kumadayı ona versem gidip Manken videoları izleyecekti. Bundan emindim. Kafamı olumsuz anlamda salladım. Ani bir atakla yanıma gelmeye çalıştığında çığlık atıp dolabın yanında duran ketçabı elime aldım. " Bir adım daha yaklaşırsan eğer...Senin zararına olur." diye tehdit ettim. ama o beni umursamadan üstüme yürümeye devam etti. Ketçabın kapağını açıp ona doğrulttuğumda yüzündeki o ifade her şeye değerdi. İçimde tuttuğum büyük kahkahayı saldığımda bana sinirli bakışlarından atıyordu. Koşarak salona girdim ve açık olan televizyonun karşısına geçtim. Kapı zili ile birlikte içeriye doğru bağırdım. "Çınar kapıyı baksana!" diye bağırdım. "Tamam." diye bağırdı benim gibi. Bakışlarım tekrar televizyona döndü. Bugün o kadar şanslıydım ki. Müzik kanallarından birinde 'One Direction-History' çıktığında kendimi tutamadan bağıra bağıra eşlik etmeye başladım. Kulağıma bir kız sesi ve Uzay'ın sesi geldi. Umursamadım ve şarkıya eşlik ettim. Sesim o kadar da kötü değildi. Yani orta derecede iyiydi. Yanımda hissettiğim varlıkla sağıma döndüm benim boylarımda bir kız şarkıya eşlik ediyordu. Bir dakika bu kız kim? Şarkının birazdan biteceğini anlayıp ona aldırmadan şarkıya eşlik ettim. O benden fazla bağırıyordu. Şarkı bittiğinde bana döndü. "Sen bir directioner misin/mısın?" dedi. Ona gülümseyip kafamı salladım. Bir anda bana sarıldı. Gerçekten burada neler dönüyordu bilmiyordum ama bir şeyler iyi yönde gidiyordu. Benden ayrıldığında salona Uzay ve Çınar girdi. Çınar kollarını açtı. " Abiyi özlemedik galiba?" diye sorduğunda dilim tutulmuştu. Abi? Kız koşarak Çınar'ın kolları arasına girdiğinde olaylar kesinleşti. Kafamı sallayıp Uzay'ın yanına oturdum. "Ee Uzay nasılsın?" dedim havayı dağıtmak için.
"İyiyim, güzelim." dedi. Sonra kenarda duran kumandayı alıp açık olan müzik kanalını kapattı buna bozulsamda fazla belli etmedim. Çınar'ın oturduğu tarafa baktığımda abi kardeşin birbirlerine sarıldıklarını gördüm. Bu sahne her ne kadar yüzümde bir gülümseme yaratsada aklıma birden fazla soruyu getirdi. Çınar kardeşine dönüp beni gösterdi. "Bak,Ezgi. Seninle alış-verişe gelecek arkadaş bu...Hem o da senin gibi One Direction grubu hayranı. İyi anlaşacağınıza şüphem yok!" dedi. Sesinde ki imayı anlamak zor değildi. Benim de bir şeyler eklememi istiyordu. " Evet ya...Çok iyi anlaşacağız! Kesinlikle!" dedim. Yanımda duran yastığı alıp kucağıma koydum. Gün uzundu. Hemde çok uzundu...
[Bir kaç saat sonra]
"Ya bak hani içilen bir şey....Anlaman lazım Uzay!" dedim elimdeki oyun kartını sıkıca tutarak. Anlaması için daha ne yapabilirdim acaba? Tahminleriniz üzere Uzay'ın bitmez tükenmez enerjisini azaltmak için tabu oynamaya kadar vermiştik. Fakat Uzay ile ben şu an puan olarak gerideydik. "Sağlıklıdır hani..." dedim son şanslarımı kullanarak. "Benim aklıma bir şey geliyor ama..Şimdi sen sapık dersin!" dedi. Kelimelerin altındaki imayı anladığımda süre çoktan bitmişti. " Ya Uzay...O kadar diyorum.Anlamadın be.." dedim yakınarak. Güldü. " E kelime neydi?" dedi. Kartı ona uzattım. Bana bakıp kaşlarını çattı. " Süt mü? Bundan kolayı olamazdı,Su!" dedi. hafiften bağırarak. Sonra devam etti. "Benim boyum neden kısa desen direk bulurdum mesela." dedi sırıtarak. "Demek öyle..."dedim sesime biraz kızgınlık katarak. Ona trip atabilirdim. Ama sonumuz genelde hastanede biterdi. Kendini affettirmek için şebeklik yapar sonra beni güldürmek isterken kendiine zarar verirdi. Ve gecemiz hastanenin boğucu koridorlarında devam ederdi. Yarın için Ezgi ile anlaşmıştık. Kafa dengi bir kıza benziyordu. Ve takıldığımız süre boyunca Uzay'ın bakışlarını ondan almamasını saymazsak normal bir tanışmaydı. Aralarında geçmişe dayalı bir şey olduğuna yemin edebilirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşunun Kızı |✔|
HumorTamamlandı √ "Ben onun için sadece komşunun kızıydım,daha ilerisi olamazdım." Rüya ile Çınar tanıştıklarından beri ya birbirlerinin boğazını yapışıyor ya da dudaklarına... Hız kesmeyen macera, yanlışların doğru,doğruların birer çikolataya dönüşt...