Bayram nedeni ile geç geldi.Bayramınız kutlu olsun okurellarım💕
Herkes yattıktan sonra ilk iş olarak Duru'yu uyandırmaktı. Uykusu fazlasıyla derindi. Ayağımla onu dürtüklediğimde onaylamayan mırıltılar çıkardı. Ve yerinde kıpırdandı. Tekrar dürttüğümde bana döndü ve gözlerini hızla açtı. "Ne oldu , canavar mı geldi?" dedi ve hızla doğruldu.Güldüm."Hayır hayır,ama biz canavar olacağız."dedim.Bana anlamadığını belirtti. Bende ona uzun bir şekilde açıkladıktan sonra kaşlarını çattı.Ve yumruğunu eline vurup "Şimdi bittin, Çınar Efendi." diye mırıldanmaya başladı.Şu an ki halinin ne kadar korkunç olduğunun haberi var mıydı acaba? Çadırdan çıktım ve etrafı kontrol ettim. İşaret veridğimde o da çıktı. Ve peşimden geldi. "Çınarların çadır hangisi?"dedim ve etrafta kimse olmadığından emin oldum. "Şu mavi olan sanırım."dedi ve hızla oraya ilerlemeye başladı. Onu durdurup elimdeki meskeleri ve kostümleri gösterdim. Nerden bulduğumu sormasa iyi olurdu. Elimden bir peruk maske ve elbise kaptıktan sonra çadıra koştu.Üstünü giydi ve benim giyinmemi bekledi ben çadırdan çıktıktan sonra telefonumu çıkardım ve kameraya tıkladım.Ön kameradan kendime baktığımda ne kadar iyi olduğunu anladım. Çadıra yavaşça yaklaştım ve uyuyup uyumadıklarına baktım.Üstümü son kez düzeltip çadırın fermuarını açtım. Kafamı içeri uzattım.Ve horlayan üç mala baktım. Duru'ya gelmesini işaret ettim.Hızla yanıma geldi ve o da benim gibi kafasını içeri uzattı.Sinsice gülümseyip elindeki telefonu salladı. Müzik klasörüne girip filmler de kullanılan korkunç seslerden birini açtı. Yavaşça çadırdan indi. Ve telefonu bir kenara bıraktı. Maskesini düzeltip elini yumruk yapıp baş parmağını kaldırdı. Onun gibi yapıp ellerimi havaya kaldırdım. Cebimde duran feneri yaptığımız hareketleri korkunç göstermesi için arkama koydum. Görüntümüz çadırın perdesine yansıyordu. Arkamızda çalan müzik daha korkunç olduğunda kendimin bile titrediğini hissettim. Çadırda hareketlilik hissettiğimde kalktıklarını anladım. Ellerim çadırı sarsmaya başladım. Ve Emir'in "Ne oluyor lan?"dediğini duydum. Yanaklarımı ısırıp gülmemi bastırdım. Aksi takdirde planımız suya düşecekti. Çadırın fermuarı açıldı.Ve içinden Emir çıktı. Etrafına baktı.Gözleri bize takıldığında sıçradı. "Bismillahirahmanirahim."dedi ve geri adım attı. Eli ile çadıra vurup "Uzay buraya gelmen lazım."dedi ve derin bir nefes aldı. "Allahım eğer bunlar geçen yer vermemek için uyuyor numarası yaptığım içinse vallahi bir daha yer vereceğim."dedi ve ellerini dua eder gibi kaldırıp bir şeyler mırıldandı. Uzay da çadırdan çıktığında ilk başta ürktü.Sonrasında ise gülmeye başladı. Biz ona bakarken bizi işaret edip "Ulan uyku sersemi olmasam sizi şuradan aşağı yuvarlardım."dedi ve elini beline koydu. "Çınar kardeşim sen bir gelsene."dedi.Ve beni işaret edip "Güzel numaraydı Su.Ama yemedik ha?"dedi. Anlamışlardı. Yada haberleri vardı. Çınar içerden çıktı. Ve yine yüzüne o sırıtmayı ekledi. "Ah,komşu kızı. Bunu yapacağından adım gibi emindim."dedi ve Uzay'a baktı. Uzayda ona sırıtınca ikisinin iş birliği yaptığını anladım. "Siz ikiniz..."dedim onları işaret ederek. Yumrukları tokuşturdular. Sinirle arkama döndüm. Duru'nun gelmediğini fark edince kolundan tutup çekiştirmeye başladım. Çadıra girdiğimizde girdiğimizde sinirle maskemi çıkardım. Başımı hışımla yastığa koydum. Ve uyumaya çalıştım.
Bir şaka yapmayı bile becerememiştik!***
Kampta ki son günümüzde göl kenarına gelmiştik. Rampanın üstünde gölde ki balıkları seyrediyordum. Adım sesleri ile arkama döndüm. Bizimkiler bu tarafa geliyordu. Tekrar göle döndüm. "Şu kıvırcık kafa Harry Styles değil mi?"dedi Çınar. Şaka yapıyordu.Kesinlikle!Kanmayacaktım!
Duru'nun sesi beni daha da meraklandırdı.
"Aman Allahım evet o!"
Merakıma dayanamayıp gösterdikleri yere döndüm. "Hani nerede?"dedim. Bu lafımdan sonra bir kaç kıkırtı duydum sonrasında ise vücudumun soğuk su ile birleşmesiyle şok geçirdim. Kaldırmıştı!Kandırmışlardı!Kafamı sudan çıkarıp öksürmeye başladım. Vücudumu zorluklarla karaya taşıdığımda hala güldüklerini fark ettim. Elimi uzatıp beni çekmelerini rica ettim Çınar elini uzattığında sırıtıp onu suya çektim o olayın şokunu atlatamadan hızla kumların üstüne attım kendimi.
Peşimden gelip benimle aynı şekilde uzandı. "Sanırım ödeştik ha, komşu kızı?"dedi başımı olumlu anlamda salladım "Sanırım."dedim.Elini bana uzattı."Barışalım mı?"dedi. Sorduğu soru ile afalladım. Böyle bir şey beklemiyordum.Aslında küs sayılmazdık da. "Ne zaman küs olduk?"dedim. Güldü. "Olsun yinede.." baş parmağı ile işaret parmağını sıfır şeklinde yapıp bana uzattı. "Hadi bu yuvarlağı aç.Ve barışalım."dedi. Gülerek elimi ona uzattım. Ve bana doğru uzattığı elini açtım. "Barıştık."dedim ve gülümsedim.Sanırım bu gülümseme her şeyi unutturmuştu.
***Kafamı cama yasladım.Ve akıp giden yolu izlemeye başladım.Kamp alanından tam olarak ayrılmıştık.Eve bu akşam ulaşırdık. Yarın sabah ise karne almaya gidecektik. Çok yorucu bir gün bana kucak açıyordu. "Su, bir baksana." Çınar'ın bana seslenmesi ile ona doğru döndüm. "Efendim? " dedim. Telefonunu gösterdi."Ya şu leveli geçebilir misin?dedi ve telefonunu bana uzattı. Oynadığı oyun en sevdiğim oyundu. Sesimi çıkarmadan onu onayladım. Ve telefonu elinden aldım. Bir kaç dakika sonrasında leveli geçip telefonu oma teslim ettim. Telefonu aldıktan sonra konuştu. "Şu iddia işini de bir ara konuşalım."dedi. Unutmamıştı!
"Tamam."dedim ve yol boyu açmamak üzere gözlerimi kapattım.
Tabii bu fazla sürmedi kafama düşen ağırlık ile gözlerimi araladım. Ve kucağıma düşmüş deftere baktım. "Ya Su,sakın Emir'e verme o defteri."dedi Duru.Emir'in kollarından çıkmaya çalısıyordu. Defteri incelediğimde bunun Duru'nun günlüğü olduğunu anladım. Hemen arkama sakladım ve iyice cama yapıştım."Su, o defteri bana ver yoksa..."demesine kalmadan Duru onu boynundan tutup yere yapıştırdı.Yani mecaz anlamda.
Ben defteri hızla Duru'ya attım. O da hemen bavuluna koydu ve bavulunu koltuğun altına yerleştirdi. Günlüğünü okumuştum.Ama benden sonra fazlasıyla önemlinşeyler yazmiş olacaktı ki panik yapmıştı. Düşünmeyi sonraya bırakıp koltuğa oturdum. Kafamı yine cama yasladım. Gözlerim uyku için kapanacağı sırada omzumda hissettiğim sıcaklık ile dondum kaldım. Çınarın kafası şuan omzumun üstündeydi!!Mizahta #35 olup araya bayram girince #126 ya düşmesi koydu be..😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşunun Kızı |✔|
ComédieTamamlandı √ "Ben onun için sadece komşunun kızıydım,daha ilerisi olamazdım." Rüya ile Çınar tanıştıklarından beri ya birbirlerinin boğazını yapışıyor ya da dudaklarına... Hız kesmeyen macera, yanlışların doğru,doğruların birer çikolataya dönüşt...