🌼K.K;28.Bölüm🌼(F)

2.2K 122 56
                                    

(KITAP finali! Detaylı bilgi için aşağı da ki duyuruyu okuyunuz!)

Bayramınız mübarek olsun! <3 

🌼🌼🌼

Aceleyle yerimden doğrulmaya çalıştığımda Çınar izin vermedi. Belimden tutup beni yanına oturtturdu. O tekrar televizyona dönerken ben Buse'ye en can alıcı bakışlarımı atıyordum. O bakışlarımı görünce anlını kaşıdı ve başını yere eğdi. Seninle sonra görüşeceğiz,küçük hanım!

"Şey abi ben eşyalarımı yerleştireyim diyorum..." dediğinde Çınar ona baktı. "Tamam,güzelim. Sağdan ikinci kapı." cümlesini gülümseyerek tamamladı.

"Bende sana yardım edeyim,Busecim!" dediğimde gözlerini devirdi. Tam ayağa kalkacağım sırada Çınar kolumdan tutup beni geri çekti. "Sen burada kal." dediğinde derin nefes aldım.

Bu kadar yakınlığa dayanabilirdim...Sanırım.

Buse şeytanice gülüp gözden kaybolduğunda ondan nasıl intikam alabileceğimi planlıyordum.

"Ne yaparsan yap ama kardeşimi öldürmeye kalkma. Bakışların ile kızı doğradın resmen." dediğinde hafiften güldüm.

Ona döndüm o an çok yakın olduğumuzu fark edince kafamı biraz geri çektim.

"Bazen dört tane gözün olduğunu düşünüyorum." dediğimde kafasını yan yatırıp bana baktı.

Bakma bana öyle!

Bakmasana!

Bakma diyorum!

Çok tatlısın yanaklarını çekerim diyorum!

Allah için bakma!

Kafasını tekrar eski haline getirdi. Kafasını eli ile gösterdi. "Bak bakalım var mı?" dediğinde ona yaklaştım ve kafasına baktım. Oyun oynuyordu. O oynuyorsa bende oynarım.

Tırnağımı ensesine getirip bir çizik attım. Canının acıyacağını düşünememiştim tabii. Bir anda ayağa kalkıp ensesini tuttu.

"Hass.." kısık sesle mırıldandığında endişe ile ayağa kalktım.

"Acıdı mı ya? Pardon...Şey buz getireyeyim?"

"Pardon çıkalı sizin gibi kızlar çoğaldı. "

Bekle! Bu replik anneannemin.

"Gerçekten kötüysen buz getireyeyim..." dediğimde kafasını olumsuz anlamda salladı. Bir şeyler mırıldanıyordu ama duyamıyordum...

"Tamam iyiyim ben." dedi ve kendini koltuğu bıraktı. Endişem azalınca telefonuma mesaj geldi. Biri Ege'den diğeri ise yine bilinmeyen numaradandı.

İlk Ege'ye baktım.

Gönderen: Beyin Yoksunu Ege!

Abla eve gelsene...Lütfen!

Gönderilen: Tamam geleceğim az bekle. Dur tahmin edeyim aşk filminde baş karkater öldü onun için ağlıyorsun ve bana sarılmak isteyeceksin?

Gönderen: Beyin Yoksunu Ege!

Gel işte...Bu sefer baş karkaterin bebeği öldü feci derecede ağladım. Gel destek ol bana pök!

Mesajına cevpa vermeyip bilinmeyene baktım.

Gönderen: Bilinmeyen Numara

Demek Çınar'ı kışkırttın. Dua et Çınar seni seviyordu. Başkası olsa seni çoktan altına almıştı. Mesela benim gibi biri. Çınar düşündüğümden de iyi yürekli çıktı. Sana dokunmaya kıyamıyor gibi. Ne dersin ha?

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin