Mizahta #100 olmuşuz tüm okurella'larıma milyonlarca kalp... Sizi Seviyorum.
'TK 512 Ankara-İstanbul seferli uçağımız birazdan kalkacaktır.Yolcularımızın uçağa doğru ilerlemesini önemle rica ederiz.'
Arkada yankılanan kadın sesi de neyin nesiydi?
Birkaç hışırtıdan sonra babamın sesi kulaklarımı doldurdu.Ve hızlı nefes alış verişleri babam şu an hava alanında ne yapıyordu? "Efendim,kızım."dedi."Şey sen neredesin?"dedim.Ve beklemeye başladım.Bir kaç hışırtıdan sonra babamın sesi tekrar duyuldu."Aslında süpriz yapacaktım fakat aradın,"dedi."Ne süprizi bu?"diye mırıldandım.Bir kaç adım sesinden sonra tekrar babam konuştu."Aslında oraya gelmeyi planlıyordum.Şu an hava alanındayım."dedi.Ve tekrar derin nefes aldı."Kimseye söyleme olur mu?"dedi fısıldayarak kafamı olumlu anlamada salladım ama telefonla konuştuğumuzu hatırladığımda onu onaylayan kelimeler söyledim.Birazdan uçağın kalkacağını ve telefonu kapatması gerektiğini söylediğinde onu sevdiğimi söyleyip aramayı sonlandırdım.
Neler düşünmüştüm oysa ki o kadın sesi hakkında ama hepsi birer anons sesinden ibaretmiş.Şüphe etmem en büyük hataydı zaten.
"Abla,annem seni çağırıyor."arkamı döndüğümde elinde ki oyun kumandasıyla bana bakıyordu.Ve bir an önce oynadığı oyuna dönmek ister gibi bir hali vardı.Sahi ne ara gidip gelmişti parka? Onu onayladıktan sonra telefonumu sessize alıp hırkanın cebine attım.Mutfakta telefonla konuşan annemi görünce duraksadım ve bir adım geri gittim.Konuşmasını bölmek istemiyordum.Ama o kadar hararetli konuşuyordu ki kapının arkasına geçme kararı aldım.Annemin sesi yükseldi.Bir ileri bir geri gidiyordu.Ters giden bir şey olmalıydı.Annemin ince sesi mutfakta yankılandı. "Nasıl yani? Durumları iyi mi? "annem yüksek sesle soru sormaya devam ederken ellerinin titrediğini fark ettim.Ve saklandığım yerden çıkıp sanki yeni geliyormuş gibi mutfağa girdim.Ve annemin solmuş yüzüne bakıp olayları çözmeye çalıştım.Titreyen parmaklarını görünce onları iki elimin içine alıp elimdeki sıcaklığın ona geçmesini sağladım."Anne,iyi misin?"dediğimde sanki dünya ya geri dönmüş gibi irkildi."Teyzen..."diye mırıldandı.Ve devamını getirmeden hızla mutfaktan çıktı.Bende peşinden koşarak ona yetişmeye çalıştım."Anne bekler misin?"arkasından sesleniyordum.Ama beni duymuyordu."Anne teyzeme ne olmuş?"dedim.Hızla arkasını döndü.Ve endişeli bakan gözlerini benimkilerle birleştirdi."Teyzen bir kaza geçirmiş."söylediği bu kısa cümle bile kalbimde bir ağırlığın oluşmasında büyük etkendi."O iyi mi?" titreyen sesim birazdan ağlayacak olduğumun habercisiydi."İyi ama bebek için aynı şey söylenemez."dedi ve hızla çantasına gerekli eşyaları koyup karşıma geçti.Yanağımdan öpüp sarıldı.Dudağıma tuzlu tat gelene kadar ağladığımı fark edememiştim.Ayrılıp yanağımdaki bir damlayı eliyle sildi."Ağlama,kuzum.Ben şimdi hastaneye gideceğim.Sende kardeşinle evde kal tamam mı?"kafamı sallayıp onu onayladığımda hızla kapıya ilerledi.Montunu üstüne geçirdikten sonra bana son kez gülümseyip merdivenlerden indi.Kapıyı kapattım.Ve derin bir nefesi içime çektim.
Ege'ye hiç bir şey çaktırma malıydım. Çünkü teyzeme fazlasıyla düşkündü.Ve öğrenirse çılgına dönerdi.Sessiz adımlarla salona geçip oturdum.Televizyonun kumandasını alıp kanalları gezmeye başladım.Doğru düzgün bir film bulamadığından internetten izlemeye karar kıldım.Televizyonu internete bağladıktan sonra ellerim benden bağımsız kelime aratma bölümüne ' One Direction' yazdı.Onların her klibini izlerken ağladım.Ve şu an ağlamaya fazlasıyla ihtiyacım vardı.
Çalan kapı ile uzun süredir kapattığım gözlerimi açtım.Ege'ye doğru seslenip kapıya bakmasını söyledim.Ama ondan ses gelmeyince kendim kalkıp kapıya ilerledim.Kapı deliğinden bakıp kim olduğunu çözmeye çalıştım.Anladığım anda hızla kapıyı açıp kapıda ki kişiye sarıldım.
"Hoş geldin, baba"dedim."Hoş buldum,kızım"dedi.Eve adım atar atmaz etrafına bakındı."Tek misin?"dedi.Bende onun gibi evin sessizliğini dinledikten sonra ona döndüm. "Ege odasında büyük ihtimalle uyumuştur.Annem ise.."sözümü yarıda kesti."Biliyorum, hastaneye gitti."dedi.Demek ki gelmeden önce annemle konuşmuştu.İçeri geçip koltuklardan birine oturduğunda bende Ege'nin odasına ilerledim.İçeriden gelen horlama seslerini duyunca gülerek odaya girmekten vazgeçtim.Geri salona döndüğümde babama bir şeyler ikram ettim.Saat gece yarısına geldiğinde babam kendisini sahur zamanı uyandırma mı istediğini söyledi. Biraz kestirsem iyi olurdu çünkü ağlamaktan gözlerim kızarmıştı.Babamın nasıl fark etmediğini anlamamıştım.Telefonumun ışığı yanıp söndüğünde mesaj geldiğini anlayıp elime aldım.Büyük bir hevesle telefonu açtığımda reklam mesajı olduğunu gördüğümde yüzüm düştü.Ve telefonu yerine bıraktım.Gözlerimin kapanırken tek düşündüğüm şey Annemdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşunun Kızı |✔|
HumorTamamlandı √ "Ben onun için sadece komşunun kızıydım,daha ilerisi olamazdım." Rüya ile Çınar tanıştıklarından beri ya birbirlerinin boğazını yapışıyor ya da dudaklarına... Hız kesmeyen macera, yanlışların doğru,doğruların birer çikolataya dönüşt...