Bölüm şarkısı multimedia da <3
İyi okumalar okurella'larım *-*
Elimde ki havluyu kumların üzerine serdim. Çantamı kenara bırakıp havlunun üzerine uzandım. Güneş gözlüklerimi kafamdan çıkartıp gözlerime taktım. Vücudumun yanmaya başladığını hissettiğimde ayağıma ıslak bir şey deydi. Gözlüklerimi çıkartıp ayağıma değen şeye baktım. Çınar gelmişti ve ayağıyla beni dürtüyordu. "Ne oldu?"
"Şurada ki adam sana bakıyor. Elbiseni giysene....Yanlış anlama baban seni bana emanet etti. Yoksa umrumda değilsin." dediğine homurdanıp çantamdan elbisemi çıkarttım. Üstüme geçirip ona baktım. "Oldu mu?" dediğimde yutkunup gülümsedi. "Oldu."
Çantadan bir havlu çıkartıp ona uzattım. Kurulandıktan sonra kumların üstüne serdi. Uzanıp gözlüklerini takmasını izledim. Ben oturmuş denize bakarken bir gölge üstüme çöktü. Kafama kaldırıp baktığımda bir kızın yanımıza geldiğini gördüm. Bakışları Çınar'ın üstündeydi. Hafifçe öksürdüm. "Buyrun bir şey mi oldu?" dediğimde bana baktı. "Şey...Sadece," dedi ve bakışlarını tekrar Çınar!a çevirdi. Bu kaşlarımı fazlasıyla çatmama neden oldu. Çınar konuşmalarımızı duymuş olacak ki gözlüklerini çıkarıp kıza baktı. Daha sonra yattığı yerden kalkıp oturur konuma geçti.
"Bir şey mi vardı?" dedi kıza doğru. Kız gülümsedi. Bu beni biraz daha sinir etti.
"Şey beni hatırladın mı?" dedi kız. Ne hatırlaması? Bu kızı neden hatırlasın ki?
"Pek çıkartamadım. Hatırlamam gereken önemli birisi miydiniz?" dedi kaşlarını çatarak. Kız bana baktı. Benim ona olan bakışlarımı görünce bakışlarını tekrar Çınar'a çevirdi.
"O zaman bir yanlışlık oldu. Ama istersen tanışabiliriz." dedi sırıtarak. Çınar bana baktı. Benim yüzüme şeklime bakıp güldü. Hala bakışları bendeyken konuştu.
"Ah,tabii..." dedi benim yüzüm kızarırken kız gülümsemişti. "Ben Çınar... Ve yanım da ki güzel bayan da sevgilim." dedi.
Benim yüz rengim kırmızıdan mora teşrif ederken o gülümsüyordu. Kızın suratına baktım az önce ki gülümsemeden eser yoktu. İsteksizce elini uzattı. "Ben de Yağmur...Memmun oldum. " Biraz yanımızda durduktan sonra onu çağırdıklarını söyleyip yanımızdan gitti. Gözlerimi devirip Çınar'a döndüm. "Biz seninle ne zamandan beri sevgiliyiz pardon?" dedim alayla. Gözlüklerini takıp kıza baktı. "İstersen o kızla ilgilenebilirim. " dedi. "Ha-ha! Gidiyorsan git banane." dedim ve havlumun üzerine uzandım. Bir kaç dakika sonrasında yanımdan kalktığında sinirimi bastırmaya çalıştım.
Onun gitmesinden uzun süre geçince huzursuzca kıpırdanıp doğruldum. Kızın yanına gitmişti gerçekten!
Ayağa kalkıp eşyalarımı topladım. Annemlerin oturduğu yere doğru ilerlemeye başladım. Şemsiyenin altına girince annem bana baktı. "Çınar nerede?" dediğinde omuz silktim. "Bilmiyorum. Umrumda da değil."
Masada duran üzümlerden alıp ağzıma attım. Gözlerim hala ikisinin üzerindeydi. Annem baktığım yere baktığında gülümsedi. Dirseği ile beni dürttü. "Bak çocuğun kısmeti açıldı. Çocuk evden çıkmıyor ki! Kız ile baya iyi anlaşmışlar baksana."
Kafamı salladım. Annem babama bakıp kulağıma eğildi. "Sen hala dur...Çocuk elden gidiyor." dediğinde gözlerimi hızla anneme çevirdim. Ne demişti o az önce? Yüz şeklime bakıp güldü. Biraz daha masada oyalanıp ayağa kalktım. Onların yanına gidecekken vazgeçip denize ilerledim. Vücudum sıcağa alıştığı için deniz suyuna alışmam zor olacaktı. Gelen dalga ile önce ayaklarım ıslandı. bir kaç adım atıp denize yaklaştım. Bir havlama sesi duyduğumda ayaklarıma baktım. Beyaz malta cinsi bir yavru köpek bacaklarımın arasından geçip oyun oynuyordum. Eğilip onu sevdim. Etrafıma baktığımda sahibini göremeyince kaşlarımı çattım. Köpeği elime alıp ayağa kalktım. Kafasını okşarken etrafa bakıyordum. Arkamı döndüğümde bir yüz ile karşı karşıya geldim. Bir adım geri gelip yüzüne baktım.
Yok artık! Beni burada bulmuştu. Aslında ondan kaçtığım söylenemezdi ama arsız bir çocuk olduğu gerçekti.
"Yine mi sen?" dedim elimde ki köpeği severek. Gözlerini devirdi. "Şu elinde ki köpek bana ait." dedi. Gözlerimi köpeğe çevirdim. "Bana inanmam için bir sebep söyle."
Elimde tuttuğum köpek cinsi kolay bulunur bir cins değildi. Hatta kısa süre önce nadir listesine girmişti.
Köpeğe elini uzattığında bir adım geri gittim. Kollarını iki yana açtı. "Oğlum gel hadi." dediğinde kucağımda ki köpek hareketlendi ve ona doğru zıplamaya başladı. Köpeği yere bıraktığımda sahibinin bacaklarına koştu. Ellerini bana uzattığında bende tereddüt ederek uzattım.
"Tanışamadık bir türlü...Ben Gökay." dediğinde elini fazla sıkmayıp "Bende Su Rüya." dedim. Gülümsedi ve yanımdan ayrıldı. O giderken karşı yönden Çınar geliyordu. Aklına gelebilmiştim sonunda demek!
Yanıma gelince dişlerini göstererek gülümsedi. "Ee neler yaptın bakalım? Bensiz..." dediğinde gülümsedim. "Hiç. Sen ne yaptın? Kaptın mı kızı?" dediğimde kızı gösterdi. Kız el sallayınca kaşlarımı kaldırdım. "Numarasını aldım bile." dediğinde dişlerimi birbirine bastırdım. "Demek öyle."
"Evet öyle."
"Onu bunu geçte yanında ki piç kimdi?" dediğinde anlamaz tavırına yattım.
"Anlamadım?"
"Şu çakma sarışın olan ." dediğinde kahkaha attım.
"Gökay'ı diyorsun sen." dediğimde kafasını olumlu anlamda salladı.
"Her ne boksa."
"Benim yanımda küfür etme!" dediğimde sırıttı. Kolunu omzuma atıp beni annemlerin oturduğu yere yönelttiğinde nefesimi tuttum. Güldüğünü hissettiğimde ona döndüm. "Sana yaklaştığım zaman nefesini tutma,komşu kızı. Kırmızı domatese dönüyorsun."
***
Deniz yolcuğumuz bitmişti. Şu an arabada eve gidiyorduk. Elimde telefon sosyal medya da dolaşırken sürekli sevgili resimlerine denk geliyordum. Çınar da benim gibi telefonu ile ilgileniyordu. Bildirim sesi gelince telefonuma baktım.
*Çınar Ilgaz Karay size arkadaşlık isteği gönderdi*
İsteği kabul etmeden önce profiline girip baktım. Çoğunlukla kız arkadaşı var diyemezdim fakat resimlerine gelen yorumların çoğu kızlardandı. Sayfasından çıkıp isteğini kabul ettim. Ona bildirim gittiğinde telefonumu kapatıp başımı cama yasladım. Ne kadar çok yorulmuştum böyle...
***
Gözlerimi gecenin karanlığına açtım. Üstümde ki ince örtüyü çekiştirdim. Kafamı yana doğru çevirince açık pencereyi fark ettim. Sinirle ayağa kalkıp pencereyi kapattım. Susadığımı hissedip mutfağa ilerledim. Sürahiden bardağıma su koyup tek içişte bitirdim. Odama geçip ışıkları kapattım. Eş zamanlı olarak telefonumdan ses geldi. Yatağımın yanındaki komidine ilerleyip telefonumu elime aldım. Gelen mesajı açtım.
Gönderen: Bilinmeyen Numara
Artık beni fark etmenin zamanı gelmedi mi?
---Bölüm Sonu---
*-* Bölüm Soruları*-*
1-) Sizce mesaj atan kişi kim?
2-) Gökay ortalığı karıştıracak mı dersiniz?
3-) 40K ya adım adım gidiyoruz!
4-) Bir sonra ki bölüm kimin ağzından olsun?
5-) Merak etmeyin pazar günü yeni bölüm gelecek. Bu bölüm kısa oldu telafi edeceğim.
Yorum istiyorum lütfen... Sizleri seviyorum - Yazarella
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşunun Kızı |✔|
HumorTamamlandı √ "Ben onun için sadece komşunun kızıydım,daha ilerisi olamazdım." Rüya ile Çınar tanıştıklarından beri ya birbirlerinin boğazını yapışıyor ya da dudaklarına... Hız kesmeyen macera, yanlışların doğru,doğruların birer çikolataya dönüşt...