🌼K.K;6.Bölüm🌼

4.8K 283 188
                                    


Ben geldim hey!Ve yeni bölüm getirdim.



Susamak ve acıkmak şuan ki durumumu özetleyen iki kelimeydi. Ezan okunduğu zaman su içmeyi unutmuştum .Ve bunun acısını şimdi çekiyordum. Okulda oruç tutmak fazlasıyla zordu. Ve etrafımda su içen ve yemek yiyen insanları gördükçe içinde bulunduğum durum zorlaşıyordu.Şimdi ise yanımda uyuyan bay hödük ile bir ders geçiriyordum.O kadar arsızdı ki.Ettiğim tüm hakaretlere rağmen omuz silkip yanıma oturmuştu. Ve şuan bizimkilerin dersi işlemeyip bize baktıklarını farz ediyordum.Öğretmen kimse tarafından takılmıyordu. Onun da bizi taktığı söylenmezdi.Duru ile planımız son ders kaçmak yönündeydi.Emir bir kere kaçarken yakalandığı için bir daha denemek konusunda tedirgindi.Ama biz yalnız kalmayalım diye yanımızda duracaktı.Uzay ise büyük ihtimalle bekçiyi oyalıyacaktı. Belki buna gerek bile kalmazdı.Telefonumu çantamdan çıkarıp ezan saatine baktım.Ve daha okunmasına beş saat olduğunu gördüğümde sinirle telefonu geri koydum.Zil sesini duymayı çoktan özlemiştim.Öğretmen toparlanmaya başladığında zilin çalmasına az kaldığını anladım ve hemen ayaklandım.Hoca hızla kapıya ilerledi.Ve açtığı sırada zilin o gıcık sesi kulaklarımı doldurdu.Hızla arka sıralara yani bizimkilerin iki yıldır mahkum olduğu sıraya ilerledim. Uzay gülerek bir şeyler anlatıyordu.Yanlarına vardığımda gülmeyi kesip bana baktılar.Duru gülümseyip kolumdan tuttu.Ve yanına çekti."Ya kanka şu Uzay'ın anlattığını dinlesene." dedi. Uzay yalandan öksürüp konuşmak için hazırlandı." Şimdi kankaların güzeli geçen bu mal Emir geçen bana mesaj attı.'Nerdesin amk'diye bunu babam görmesin mi sordu. 'Bu sonda ki üç harf ne,' dedi.Bende götüm tutuşunca 'Aman merakta kaldım demek'dedim. Geçen babam mesaj atmış 'Oğlum nerde kaldın amk'"dedi.Ve kahkaha atmaya başladı.Gözüm Emir'e kaydığında kollarını göğsünde birleştirdiğini ve etrafa sinirle baktığını gördüm. Çenesi gerilmiş dudakları büzülmüştü.Ve pencereden dışarıyı izliyordu.Uzay bunu fark ettiğinde gülmeyi kesip kolunu Emir'in üstüne attı.Ve koluna yavaşça yumruğuyla vurdu.Ve onu güldürme çabalarına girişti. Bir çift gözün üstümde olduğunu hissettiğimde kafamı Duru'ya çevirdim.Ve kafamı 'NE? ' anlamında salladım. O da kafasıyla sırada uyuya kalmış Çınar'ı işaret etti. Geç kalmıştı zaten sormak için!

"Yani,"dedim sıkıntıyla,gözlerini kısıp bekledi. Ve gülümseyip "Siz ne ayaksınız?"dedi.Ona açıklama yapmak istiyordum.Ama üşeniyordum. Israr edici gözleri ile anlatmaya başladım.Anlattığım şeyleri ağzı açık dinlemişti.Ve anlatımım bittikten sonra birkaç dakika kendine gelmesi için zaman vermemerağmen hala aynı konumdaydı.Bir an için endişelenecek oldum.Ama onun bu hallerine alışmıştım."Yani şimdi o çocukla komşusunuz doğru anlayabildim mi?"dedi heyecanla.Kafamı olumlu anlamda salladım.Deli gibi gülmeye başladı."Öyle gülme,"dedim.Gülmeyi kesip "Neden?"diye sordu."Götüm gibi oluyorsun kanka,"dedim.Ve gülmeye başladım.Kaşları çatıldı."Ulan sen benim götüm kadar güzel olamazsın be,"dedi.Ve sinirle arkasını döndü.Bu kızın tribi bile güzeldi.Zil çaldığında istemeyerek sırama geri döndüm. Beyefendi hala uyuyordu.Aklıma gelen düşünce ile sinsice sırıttım.Ve telefonumu çıkarıp Ajdar'ın şarkılarından birini açtım.Geçen sene Ege'yi uyandırmak için kullandığım şarkılardan biriydi.Şarkı başladığında ben gülmemeye çalışırken tüm sınıf dikkatlice Çınar'ı izliyordu. Önce değişik kelimeler mırıldanmaya başladı. Dediklerini anlamak zordu. Şarkının nakaratına geldiği sırada önce irkildi daha sonra uyumaya devam etti.Uykusunun bu kadar derin olması şaşırtıcıydı.Şarkının son cümlesinde Ajdar çıtayı yükseltince oturduğu yerden sıçradı.Ve şaşkınca etrafına bakmaya başladı.Önce sınıftakileri gözleri ile süzdü.Daha sonra gözleri bana kaydığında kaşları çatıldı. Etrafta gülen insanlar büyük ihtimalle onu daha çok sinirlendiriyordu. Yavaşça ayağa kalktı.Ve yanıma yaklaştı. Dibime girdikten sonra sırıtarak nefesi yüzüme üfledi.Ve sınıftan çıkmadan önce fısıldadı."Ödeşeceğiz,komşu kızı,"

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin