🌼K.K;29 Bölüm(Özel Bölüm1)🌼

2K 109 57
                                    


Merhaba okurella'larım!
Sezon finali dedim...Devam edecek dedim fakat bazı aksamalar oldu.
Yirmi sekizinci bölüm sezon finali olmayacak. Final olacak.Devam edeceğiz. Ama çok uzatmayacağım ileriki bölümlerde Çınar ve Su'yu sevgili olarak göreceğiz. Merak etmeyin. Mutlu son ile bitecek hikayemiz. Sanırım otuz beşte özel bölümler de bitip tamamen final olacak. Ama eğer yine ful mutlu bir kurgu okumak isterseniz sizi Çakma Sarışın'a davet edeceğim. 🐄🐄🐄
Multimedia: Çakma Sarışın
Ela Göz& Çakma Sarışın çifti

❤🌼❤🌼❤🌼❤🌼❤🌼❤🌼❤🌼❤

Ertesi gün

Elimde ki peçete ile burnumu sildim. Akşam ki yağmur sonrasında fena bir şekilde grip olmuştum. Burnumun tıkandığını hissedip nefes almaya çalıştım.

"Ne diye akşam akşam dışarı çıkarsın ki?"
Annem yakınmalarına devam ederken elinde ki bezi anlıma koydu.
Ateş ölçeri ayarlayıp ağzımın önüne getirdi. Ağzımı araladım. Gözlerim istemsizce kapanıyordu. Dişlerim titriyordu. Ses gelince annem aleti ağzımdan çıkardı.

"Ay, otuz sekiz derece valla!"
Kafamı kaldırıp gösterdiği rakamlara baktım. Yanıyordum. Ciddi anlamda.

"Benim işe gitmem lazım. Ayla ablanın yerine gideceğim. Ama seni de bırakamam. Kadına da söz verdim ama. Ege desen evde yok...Çınar! Onu çagırayım sana baksın ben gelene kadar!"

Telefonunu alıp hızla salondan çıktı.

İtiraz dahi edememiştim. Çok geçmeden geri geldi. Elini tekrar yanağıma koydu.

"Kuzum, benim şimdi gitmem gerek. Önemli şeyleri Çınar'a anlattım gelecek o da."

Kafamı isteksizce salladım. Aşık olduğumu söylediğim çocuk şimdi bana bakmaya mı geliyordu?

Gözlerimi kapatıp dinlenmeyr çalıştım. Konuşacak halim yok.

Kapı kapanma sesi ile derin nefes aldım.

Kapının kenarından Çınar'ın kafası gözüktü.

"Ooo, komşu kızı. Demiştim ben sana hasta olacaksın diye."dediğinde gözlerimi kırpıştırdım.

Elinde ki poşeti masaya bıraktı. Yattığım yerden doğrulup oturur pozisyona geçtim. Yanıma gelip elini anlıma koydu. "Ateşin çok yok ama bence bir duş almalısın."dedi.

Acaba öpücüğü hatırlıyor mu? Neden hatırlamasın?

"Tamam. Girerim."

"Sana çorba yapmamı ister misin?"

"Evet, mercimek çorbası yapar mısın?"

Güldü.

"Tabii. Onu sevdiğini tahmin etmeliydim."

Onun gibi gülümsedim.

***
"

Ama banyoya girmez isen hasta kalırsın!"

"Hayır, istemiyorum!"

Evet şu an Çınar ile hasta halim,ile kavga ediyorum.

Yataktan zorlukla kalkıp salondan çıktım. Çınar'ın peşimden geldiğinde emindim. Ayak sesleri bunun kanıtıydı.

Odama girip kapımı açık bıraktım. Ama aslında kapatmaya çalışsaydım ve Çınar ayağını koysa romantik bir film gibi olurdu.

Ya da elini koyardı ve ben kapıyı kapatır onu hastanelik ederdim.

İkinci seçeneğin olması daha muhtemeldi.

"Bir kere dediğimi yapsan?"

Ona bakmayıp başka şeyler ile ilgilenmeye başladım. Yanıma gelip elimde ki tarağı aldı.

"Eğer...Öpücüğün hoşuma gitmediğibi düşünüyorsan yanılıyorsun..."

Elleri yanağımda dolaştı.

"Sadece ilk adımı senin atmana şaşırdım."

Bu kadardı işte herşey.

Kızaran yanaklarım da ellerini dolaştırdı.

"Daha önce söylemeliydim ama üzgünüm."

Avuc içini yanağıma getirince istemsizce yanağımı eline yasladım.

"O gün söyleyemedim ama bende seni seviyorum, Su."

Bana adım ile çok seslenmezdi.

Parmağını dudağımın üstünde dolaştırdı. Daha sonra hemen elini çekti ve kolumdan tutup banyoya sürükledi.

"Hadi bakalım seni şu hastalıktan kurtaralım, benim yöntemim ile!"
(Fesat anlayanı döverim dh8djhs)

***

Özel bölümlerden birincisiydi bu, yedi tane daha gelecek.

Sizleri seviyorum -Yazarella.

Mendes armyleri ise Mercy kitabıma beklerim.

Tekrardan Iyi bayramlar!

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin