K.K;32.Bölüm(Yılbaşı Özel Part 1)

1.4K 69 9
                                    

Havana havana  multimedia kesin dinleyin <3 

Yeni yılınızda mutlu, huzurlu ve sağlıklı olmanız dileğiyle... 💓

🎊🎉🎁🎂

Gözlerimi  kitaptan çekip kafasını bacaklarımın üstüne bırakmış Çınar'a baktım. Gözlerini bana dikmişti. Ben ona bakınca güldü. 

"Birazda benimle ilgilen ama!" diyerek kitabı elimden alıp kenara bıraktı. Onun bu haline gülüp ellerimi saçlarına daldırdım. "Tamam." dedim 'm' harfinin uzatarak ben elimi saçlanlarında dolaştırırken konuşmaya başladı. 

"Güzel gözlerin bana baksın sadece." dediğinde ona sarılmak istedim sıkıca hiç bırakmadan. Saçlarında ki elimi çektim. 

Çok geçmeden elimi yokladı bulamayınca diğer elimi alıp kafasına yerleştirdi. Gözüm cama takılınca titrediğimi hissettim. 

"Çınar!" 

Hızla kafasını bacaklarımdan kaldırıp cama koştum. Kar yağıyordu! Yılın ilk karı yılbaşından bir hafta önce yağıyordu. Ben hayranlık ile dışarıyı izlerken Çınar arkama geçti ve ellerini belime doladı. Kafasını omzuma koyduğunu hissedince yansımamıza bakıp tebessüm ettim.  "Dışarı çıkalım!" dedim heyecanla. 

Kafası omzumdayken olumsuz anlamda başını salladı. 

"Ama neden?" dedim hayal kırıklığına uğradığımı belli eden ses tonumla. 

"Biraz daha yağsın öyle çıkarız olur mu? Hem şu an bak rüzgar var hasta olursun."  

Annem'in nasihatlarına benzetince kendimi tutamadım ve gülmeye başladım. Ona dönüp kollarımı boynuna doladım. 

"Demek hasta olurum, ha?" 

Ayak ucumda yükselip dudaklarına minik bir öpücük kondurdum. Daha sonra ise kafamı boynuna yasladım. 

"Beni mi düşünüyorsun sen bakayım?" sesimde ki alayı anlamış olacak ki o da rol yapmaya başladı. 

"Ben mi? Seni düşünmek mi? Hah!" dedi kollarını belime sararken. Ona daha çok sokulup derin nefes aldım. Ne olursa olsun gerçekten mutluydum. 

***

"O kar topu camıma gelirse var ya hepinizi çamaşır ipine asarım!"

Dışarıda kar topu oynayan çocuklar sarf ettiğim tehditlere göz devirirken bende üşüdüğüm için içeri geçtim. Elinde telefonu ile yatakta uzanan Çınar'ın yanına gidip ısınmak için sıkıca sarıldım.

O günden sonra ne olmuştu, ne bitmişti hepinizin aklına bir soru işareti var değil mi?

Aydınlatayım efendim.

O günden sonra önce bizim tayfa öğrenmişti. Uzay ve Emir koşarak Çınar'ın üstüne atlamıştı.  En son hatırladığım Uzay ve Emir'in Çınar'ı kucaklarına  aldıklarıydı.

Zaman geçtikçe...Gerçek Çınar'ı görmüştüm.  Kötü anlamda değil iyi anlamda tabii ki.  Annem dünden hazır gibi mutlu olmuştu. 

Yani sonuç olarak coğu kişinin istediği olmuştu. Pişman değildim onun kollarındayken...

***

"Ama bu çok soğuk!"

Elimi hızla kardan çekip zor attığım adımlar ile Çınar'ın yanına yaklaştım.
Arkasından beline sarıldım. Kollarımdan tutup beni önüne getirdi. Bu sefer o bana sarılınca gülümsedim.

"Isındın mı?"dedi sıcak nefesini ellerime üflerken. Kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Hayır biraz daha sarıl."
Küçük bir çocuk gibi mızmızlandığımda kahkaha atıp kollarını tekrar belime doladı.  Beni etrafında döndürüken gozlerim bizi izleyen iki çift göze takıldı. Bu kişilerden biri Gökay'dı.Digeri ise sarı saçlı bir kızdı. Sevgilisi miydi acaba?

Çınar kardan adamın kafa tarafını yaparken bende süsler ile gözler ile ağız yapıyordum.

Havucu elime alınca Çınar'a uzattım. Beklediğimin aksine  elimden almak yerine ucundan bir ısırık aldı. Daha sonra havucu elimden alıp kardan adamın yüzünün tam ortasına bastırdı.

Biraz geri çekilip şah eserimize baktık. Daha sonra elini yumruk yapıp kaldırdım o da benim gibi yaptı ve yumuklarımızı tokuşturduk. Kolunu omzuma atınca iyice ona sokuldum. Yürümeye başladık. Kısa süre sonra ayağım kayınca yere düştük. Aslında ona koala gibi yapıştığım için düşmüştü ya, neyse.

İkimizde kollarımızı açıp yere uzandık. Kar tanelerinin soğukluğu montumdan içeri girip sırtımda varlığını kuvvetlice hissettiriyordu. Ama o an bunu unuttum. Eminim ki o da unuttu. Çünkü o an paha biçilemez derecede değerliydi. Daha sonra ellerini uzattı benim onun yanında kalan minik ellerime. Sıkıca tuttum.

Ellerimin sıcaklığı onun buz gibi ellerine geçerken üzerimize yağan kar tanelerini izledik.

***


(Part 2) 31 Aralık saat tam 23:59 da gelecektir. Sizi seviyorum. ❤ Aslında ikisini birden aynı anda yayınlayacaktım dayanamadım.

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin