K.K;30.Bölüm (Özel Bölüm2)

1.6K 84 28
                                    


Evet! 30.Bölüme geldik! Bugün Niall aşkımın doğum günü...Gözlerinin mavisinden öptüğüm be... İyiki doğdun Niall...İyiki hayatımı kurtardın! Seni seviyoruz.

😍😍😍😍😍😍😍😍🐄😍😍😍😍😍😍😍😍


"Eğer bana bir  daha dokunmaya çalışırsan,Çınar...Karnının ortasına büyük bir yumruk atacağım!" 

Gülüp benden bir kaç adım uzaklaştı.  Ellerini havaya kaldırıp alt dudağını dişlerinin arasına aldı. 

"Tamam,tamam. Gel sadece sarılacağım...Gerçekten!" 

Yavaşça yanına yaklaştım. Dirseğimden tutup beni kendine çekti ve kollarını etrafıma sardı. Kafamı göğsüne yasladım. Daha bir ay önce bunlar sadece hayaldi. Rüyama giren ve beni uyutmayan hayaller.

"Şey...Çınar nefes alamıyorum." Hemen kollarını genişletti.

"Çınar,"

"Hmmm..." 

"Ne zamandan beri beni seviyorsun?" 

"Sanırım... tanıştımız ilk günden sana ilgim vardı. Peki sen? Sen ne zamandan beri beni seviyorsun?" 


"Ben de...Ben de başından beri seviyordum." 


Saçlarımı okşadığını hissettim. 


"Seni seviyorum,Çınar." 

Yüzüne karşı söylemeyeceğimi o da biliyordu. Saçımdanbir tutamı alıp burnuna götürdü. 


"Ya ben kaç gündür soracaktım sen hangi marka şampuan kullanıyordun?" dediğinde kafamı kaldırıp kaşlarımı çatarak ona baktım.

"Neden şu romantik ortamı bozdun ki?" 

***


"Gamzesinden öptüğümde ki asalete bak be!" 

Ben bilgisayar ekranında ki resime tabiri caiz ise yavşarken Çınar sadece gülmek ile yetiniyordu. Biz senle sevgili değil miyiz? Neden kıskanmıyorsun sen ya? 

"Çınar?" 

"Efendim?" 

"Sizin evde coco pops var mı?" 

"Geçen markete gittiğimde senin için almıştım." 

"Ay, gerçekten mi! Tamam şimdi kalk ve bana onu yap getir. Acıktım." 

"Seni doyuramıyoruz zaten Su." 

"Ya şey...Sen bana adımla hitap ediyorsun ya, bir tuhaf oluyorum sanki aramıza mesafe girmiş gibi. Komşunun  Kızı daha iyi gibi..."

Elini burnuma sürttü. 

"Tamam nasıl istersen. Sen hep benim minik komşu kızım olarak kal." 


***

Belki bir tane daha özel bölüm atarım. Ya da direk teşekkür konuşması bilemiyorum. 

Şey birde  bir soru sormak istiyorum...

Yazdığım kitaplar;

Mercy/Texting(Mendes)Bitti! 

Sen olsan Bari(Aleyna Tilki) TextingBitti!

Güzel Dadı( Askıda)

Pembe Conversli Prenses( Askıda)

Çakma Sarışın 

Okuduklarınız ve ya yeni bölüm bekledikleriniz hangisi acaba?

Sizleri çook seviyorum. 

Bu da Pembe Conversli Prenses'in yeni kapağı!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da Pembe Conversli Prenses'in yeni kapağı!

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin