Media: Tanıtım videosu !!
Öncelikle arkadaşlar bu yazdığım en içten hikaye zaman zaman güleceğiniz,zaman zaman gülmekten evde deli muamelesi göreceksiniz ama çok eğleneceksiniz.İlk bölüm olarak karakter tanıtımı yapmak istedim seçtiğim karakterlerin bazıları şuan yirmi yada yirmi beş yaşlarında ama biz onların genç hallerini düşüneceğiz.Neyse başlıyorum.
Su Rüya Akçay:Baş Kız karakter.
İsterseniz Selena Gomez diye hayal edin ben ilk onu hayal etmiştim.
Su hayalleri ile büyümüş bir kızdı.Daha küçük yaşta çizgi film karakterlerine aşık olan Su,aşık olduğu karakterin filmin sonunda başkasıyla evlendiğini görünce aşka olan inancı yerle bir olmuştu.Dört odacıklı minik kalbi daha aşkın ne olduğunu bilmiyordu.Ta ki hayatına Çınar Ilgaz girene kadar.
Ege Akçay:Erkek Kardeş.
Ege hakkında fazla bir bilgi yok bilgisayar oyunlarına olan düşkünlüğü ve ablasına karşı duyarlılığı ile tanıyın onu.
Çınar Ilgaz Karay: Baş Erkek karakter.
Babasından kaçmak için geldiği ve yabancı olduğu bir şehirde onun için ev bulmak oldukça kolay oldu hem ev hemde yeni bir arkadaş bulmuştu.Yani en azından o öyle zannediyordu.
Duru Keskin:En yakın Kız arkadaşı
Duru komik,espri anlayışlı,eğlenceli ve güzel bir kızdı. Su ile ararlarında büyük bir bağ vardı. Asla çözülmeyecek bir bağ. Güzelliği ile instagram fenomeni olmuştu Duru. Bu durum ise hayatında bazı şeylerin yanlış yönde gitmesine neden oluyordu.
Hayal İplikçi: (Ege'nin sevgilisi)
Ve kitap kapağımız;
O kadar güzel ki kelimelerle anlatamıyorum.Yapan kişi o kadar usta ki devam edersem ağlayacağım sanırım.Kitabın açıklamasına bakarsanız yapan kişiyi görürsünüz zaten bu bölümü ve giriş bölümünü ona ithaf edeceğim.Her yeni bölüm cumartesi gelecek çünkü diğer günler hep kurslarım var ondan dolayı cumartesi günü boşum vee sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Komşunun Kızı |✔|
HumorTamamlandı √ "Ben onun için sadece komşunun kızıydım,daha ilerisi olamazdım." Rüya ile Çınar tanıştıklarından beri ya birbirlerinin boğazını yapışıyor ya da dudaklarına... Hız kesmeyen macera, yanlışların doğru,doğruların birer çikolataya dönüşt...