🌼K.K;9.Bölüm🌼

3.8K 207 42
                                    

Multimedia:Su Rüya Akçay

"Çınar ver şu anahtarı."dedim.Elinden anahtarımı almaya çalışarak,"Dur bir düşüneyim...Hayır!"dedi.Ve anahtarı hızla gösterip geri çekti ve koşmaya başladı.İçinden böyle bir çocuk çıkacağını hiç tahmin etmemiştim.Gerçekten!

"Çınar eve girmem için bana o anahtar lazım,anlatabiliyor muyum?"dedim sıkıntıyla.Kafasını arsızca olumlu anlamda salladı."Gel de al o zaman,komşu kızı."dedi ve arabalardan birinin arkasına saklandı.Şu an bu anı yaşıyor muyduk? Cidden!Dışardan bir buz kadar soğuk olan şahsiyet bir anda içindeki çocuğu serbest bırakmıştı.Peşindne koşup aramızda sadece araba kaldığında gözlerimi kısıp bir plan yapmaya çalıştım.Aklıma gelen fikir ile dudaklarımda sinsi ama güçlü bir sırıtma oluştu.Eğilip vücüdümu arabaya sakladım ve minik adımlarla arabanın etrafından dolandım.Ve Çınar'ın geniş sırtı ile karşılaştığımda onu savunmasız yakalamıştım.Ani bir hareketle sırtına atladığımda ne olduğunu şaşırdı.Ve beni sırtından atmaya çalıştı.Ama o kadar sıkı tutunmuştum ki değil Cumhurbaşkanı gelse ayrılamayacak vaziyetteydim.Elinde ki anahtar yere düştüğünde hızla eğilip aldı."Oyun mu istiyorsun? Peki o zaman,"dedi.Ve ben hala sırtındayken koşmaya başladı."İndir beni! Vallahi kusarım."dedim bağırarak.İnsanların dikkatlerini fazlasıyla üzerimize çekmiştim.Kafasını olumsuz anlamda salladı.Ve daha iyi anlamam için "Hayır,"dedi.Sokağın sonundan sağa döndüğümüzde bizi bu halde görünce beni soru yağmuruna tutacak üç çift gözü gördüm.Bugün ne kadar kötü olabilirdi!

"Su,senin bu çocuğun sırtında ne işin var?"dedi Uzay bakışlarını Çınar'dan kaçırmayarak.Yavaşça Çınar'ın sırtından indim ve suçlu biri gibi ayakkabılarıma baktım.Çınar'ın sesini duyduğumda kafamı hafif kaldırdım.Elini Uzay'a uzatmıştı."Ben Çınar Su'nun komşusuyum."dedi ve hafifçe öksürdü.Emir ,Uzay'ı dürttü.Uzay hafif silkinip elini Çınar'a uzattı."Seni bir yerden tanıyor muyum?"dedi ve şüpheci bakışlarını üstünde gezdirdi."Aslında iki yıl boyunca bir futbol takımında oynadım."dedi ve gülümsedi.Uzay'ın kaşları hafif çatıldı."Şu 'Kara Aslanlar'takımında mı oynadın?"dedi.Çınar başını salladı.Uzya hemen heyecanla lafa atladı."Beni hatırladın mı?Hani şu defanstaydım."dedi ve sırıttı.Çınar biraz düşündü."Uzay?"dedi şaşkınlıkla "Sensin bayadır seni göremiyordum,kardeşim."dedi .Uzay güldü.Ve kısa bir sarılma faslı yaşandı."Evet,sen Ankara'dan kaçınca biraz öyle oldu."dedi ve kollarını gevşetti.Ayrıldıklarında Emir ben ve Duru şaşkınlıkla onlara bakıyorduk.Uzay bize döndüğünde Çınar' gösterip "Çınar,benim futbol kampından arkadaşım.Kardeş gibiyizdir."dedi.Sonra Duru'yu gösterip "Bu Duru,grubumuzun en aklı başında kişisi."dedi."Memmun oldum,Çınar"dedi Duru.Emirle de tanıştıklarında,Uzay beni gösterdi.Ve Su...Sanırım siz tanışmışsınız."dedi ve imalı bakışlarını bana yöneltti."Tabii tanıştık."diye mırıldandım sinirle.Çınar halime güldü."Sizin şu grup dediğiniz şey ne oluyor?"dedi."Seni ilgilendirmez,"diye atladığımda bizimkilerin bana ateş saçan gözlerle baktıklarını gördüm.Uzay hemen konuşmaya başladı."Biz çocukluktan beri birbirimize bağlı çocuklarız.Ve hiç bir zaman ayrılmayız.Ve aramıza kimseyi almayız.Bir grubuz yani."diye açıklama yaptı."İstersen bize katılabilirsin,Çınar"dedi gülümseyerek Duru.Bu kızın amacı da neydi?

"Aslında çok isterim."dedi ve bakışları bana kaydığında sırıttı."O zaman aramıza hoş geldin,Çınar!"dedi Uzay mutlulukla."Hatta bugün sinemaya gidecektik.Eğer istersen sende gel."dedi.Onayı alan Uzay tüm gün bayunca kıpır kıpırdı.Sanırım eski bri arkadaşı görmek onu mutlu etmişti.Ama Emir bu durumdan hiç hoşnut değildi.

***

"Gerçekten çok güzel bir filmdi."dedi Duru gülerek.Girdiğimiz filmi tabii ki beğenmiştim.Kim 'Siyahın Elli Tonunu ' beğenmezdi ki.Sadece tek rahatsız olduğum an mısır alacağım sırada Çınar ile elimizin birbirine değimesiydim.Bir hışımla elimi çektiğimde kova ve içindekiler yere düşmüştü.Çınar'da yere dökülenleri toplamak zorunda kalmıştı."Eee sen beğendin mi,Su?"dedi Çınar sırıtarak."Evet güzeldi.Ama sana yazık oldu.Yerdekileri toplamaktan bir türlü izleyemedin filmi."dedim ve onun gibi sırıttım."Ah,doğru.O zaman bana bir film borcun var.Ha?"dedi.Konuyu hemen başka tarafa çekmesinemi şaşırsam yoksa beni zararlı tarafa koyduğunamı şaşırsam bilemedim.Alışveriş merkezinden ayrıldıktan sonra ,bizimkiler evlerine giderken bizde Çınar ile AVM'ye yakın olan sahile gittik.Boş banklardan birine oturduğumuzda aklımda olan soruları sorma vakti olduğuna karar verdim.

"Neden bir kaç gün yüzüme bakmadın?"dedim tek nefesle.Bakışları denizden bana döndü.Konuşmak için dudakları aralandı."Korktum.İlk defa bir insana bu kadar yakın hissediyorum.Ve o kişiyi kaybetmek istemedim."dedi."Nasıl yani?"dedim.
"Değer verdiğim insanları kaybetmek istemem."dedi.Ve gözlerini kısıp yüzümü inceledi.Sanki ne tepki vereceğimi merak ediyordu."Sen bana değer mi veriyorsun?"dedim şaşkınlıkla.Bir kaç saniye yüzüme boş boş baktıktan sonra kahkaha atmaya başladı."Tabii ki de hayır."dedi."Sadece şaka yaptım.Tepkini merak ettim."dedi.
"Anladım."dedim zoraki bir gülümsemeyle."Gidelim mi artık? Üşüdüm de."dedim.Güldü."Kitaplarda ki gibi seni ısıtamam."dedi.Güldüm ve bankta kalktım.Çıkışa doğru ilerlerken birbirimizi omuzlayıp kahkahalar eşliğinde insanların bize bakmasını sağlıyorduk.Sanırım iyi bir ikili olmuştuk.Yani arkadaş anlamında!
***

"Geçen yolda birini gördüm.Aman allahım dedim.Yarabbim neler yaratıyor.Sonra bir daha bakayım dedim.Aynada ki yansımammış."dedi Ege gülerek.
"Sen benim kardeşim olamazsın!"diye bağırıp koşarak odamdan çıktım.
Peşimden koşarak geldi.

"Abla şimdi bir kadın bir çocuğu dokuz ayda doğuruyorsa,dokuz kadın bir çocuğu bir ayda mı doğuruyor?"dedi sırıttı."Kapa çeneni,Ege."dedim.Ve elimdeki kumandayı ona doğru sallayıp,keskin bakışlarımı yüzüne kenetlendik.Daha fazla etkim altında kalmayıp hızla odasına koştu.Ve odaya girmeden önce "Bende seni seviyorum,ablacım!"
Dikkatimi elimdeki kaseye verip mısır gevreğimden bir kaşık aldım.Ve televizyonda oynayan filme odaklandım.
Bir süre sonra uyumuş olmalıydım ki.Hiç bir şey hatırlamıyordum.

-Bölüm Sonu -

Sizi seven Yazarella.

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin