???? K.K;23. Bölüm????

2.2K 123 67
                                    

🦄🦄🦄

"Yok bu kız hiç akıllanmıyacak! Yaz tatilinde söz verdi şu dolabı toplayacağım dedi ama şimdi bakıyorum kıyafetler daha çok tepilmiş!"

Ağrıyan gözlerimi kırpıştırıp odamda koşuşturan anneme bakıp homurdandım. Kafamı yastığın altına sokup uykuma devam ettim. Bu sefer kafama siper ettiğim yastık alınınca hızla döndüm. "Neşe Sultan bırakmadın az uyuyayım ya!"dedim. Elinde ki yastığın klıfını çıkartıp kirli yığınının üstüne attı. "Baban ve iş arkadaşı gelecekler. Evi toparlamama yardım etmen lazım."dedi. Daha sonra kafasında ki baş örtüyü çıkartıp tekrar kafasına taktı. Elinde ki el bezini elime verip çalışma masamı ve ayna mı gösterdi. "Şimdi güzel kızım kalkıyorsun ve gösterdiğim yerleri siliyorsun. Sonra salonda ki masayı ve aynayı siliyorsun. Ondan sonra nereye istersen gidebilirsin."dedi. Kafamı salladım. Ayağa kalktım. Tam adım atacağım sırada yorgana takılıp yere düştüm. Annemin gülme sesleri gelirken ayağımı yorgandan kurtarıp tekrar ayağa kalktım. Yorganı toplayıp bir kenara attım. Ve elimde ki bez ile önce aynamı daha sonra ise masamı sildim. Elimde ki bezi degiştirip salona girdim orada ki masayı silip aynaya geçtim. İşim bittikten sonra tam salondan çıkacak iken annem ile çarpıştım. "Ah,Su ben de seni arıyordum."dedi ve elinde ki telefonu gösterdi. Elinde ki telefonu alıp omzum ile kulağım arasına sıkıştırdım. "Alo."dedim ve elimde ki bezi banyoya bıraktım.

"Alo Su benim Çınar."dedi sesi yorgun geliyordu. "Evet Çınar sen olduğunu anlıyorum."dedim gülerek. "Ben sana bir şey soracaktım."dediğinde tek ayağımın üstüne yükümü verip telefonu kulağım ve omzumun arasından aldım. "Dinliyorum."derin bir nefes verdiğini işittim. "Akşam bizimkiler ile sahil kenarına gideceğiz. Gelmek ister misin?"dediğinde dondum kaldım. "Bizim tayfa?"dediğimde güldü. "Bizim tayfa."diye onayladı. "Bilemiyorum. Bakarım duruma göre."dedim. Görüşürüz dedikten sonra telefonu kapattım. Üstümü degiştirip annemin yanına gittim. "Anne?"dedim yanında ki koltuğa oturduğumda. "Buyur, kuzum."dedi elinde ki telefondan bakışlarını kaldırmadan. "Bu bize gelecek kişi kim oluyordu?"dedim. Kafasını kaldırıp bana baktı . Uzun bir süre düşündü. Sonra kaşları havaya kalktı. "Şey Orhan Bey evet evet Orhan Bey." dedi annem. Bu isim bana nedense tanıdık gelmişti. Ünlü biri olabilir miydi? Koltuktan kalkıp gideceğim sırada annem adımı söyledi. "Su bu akşam yemeğe Çınar'ı da çağarsana. Geçen gördüm çocuğu zayıflamış. Ona bir ev yemeği yedireyim."dedi. Kafamı salladım. "Onun aslında planları olabil-"lafımı yarıda kesti. "Ona hayırı cevap olarak kabul etmyeceğimi söyle."dedi. "Pekala."dedim harfleri uzatarak ve salondan çıktım. Daha akşama çok vardı. En iyisi biraz dışarı çıkmaktı.

***
Şapkamı kafama geçirip markete girdim. Reyonlar arasında gezerken market sahibi ile bakışlarımız kesişince selam verdim. Hasan Amca da bana gülümseyip selam verdiğinde yanına gittim. "Nasılsın Hasan Amca?"dedim. Bana gülümsedi. "Nasıl olayım evladım. Hayat devam ediyor işte."dedi. Üzgün olduğum zaman yanına geldiğim sayılı kişilerdendi. "Şey geldi mi..."dedim ve tekrar raflara göz attım. "Ben puding arıyordum ama?"dedim. Hasan Amca güldü. "Gelmez olur mu tabii geldi. Senin için özelikle dondurulmuş olanlardan getirtirdim."dedi. Dolap reyonuna gittim. Kapağı açıp alacağım sırada elimin üstüne bir el geldi. Kafamı kaldırıp baktığımda kaşlarımı çattım. Geçenlerde basketbol sahasında kavga ettiğim çocuktu. "Yine mi sen?"dedim sinirle. Bana baktı. "Evet yine ben."dedi sinirle. Kaşlarının biri havaya kalkmıştı. "Çek o pençelerini puding benim."dedim sinirle. "Yok ya. Babanın malı mı? " dedi benim gibi sesini yükselterek ona sinirle baktım. Puding'e dönüp hızla kaptım. Reyonlar arasında koşmaya başladım. Arkamdan geldiğini hisettiğimde bağırmaya başladım. "Benim olan benimdir! Ben vazgeçersem anca senindir!"dedim ve puding'i tişörtümün altına soktum. Marketten çıkmadan önce Hasan Amca'ya "Hasan Amca parasını sonra öderim ben!"dedim ve koşarak evin sokağına girdim. Siteye girdiğimde merdivenlere oturup soluklandım. Arkamdan gelen ses ile arkama döndüm. "Ne oldu, komşu kızı? Yüzün kıpkırmızı."dedi. Ayağa kalkıp tişörtümün altına soktuğum pudingi çıkartıp salladım. O an gözlerinin parladığına yemin edebilirim. Yanına gelip pudingi göğsüne vurdum. Merdivenlerden çıkarken seslendim. Onları buzluğa koy ve anahtar paspasın altında değil mi?"dedim.

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin