????K.K;11.Bölüm????

2.9K 220 84
                                    


İki gün üst üste bölüm *-*

"Sonra bu mal gitti, komisere sarıldı ."dedi gülerek Uzay . Hepimiz toplanmış Emir'in gece yaptığı komiklikleri dinliyorduk . Ve sanırım çok şey kaçırmıştım . "Ee sonra ,"dedi Çınar heyecanla . İlgisini çekmiş olmalıydı ." İşte gitti bu adamın bacaklarına sarıldı.' Etme eyleme amca' diye bağırmaya başladı. "dedi ve sonra o anı hatırlamış gibi kahkaha atmaya başladı . Duruma dayanamayan Emir sinirle masadan kalktı ve mutfağa gitti . Hepimiz arkasından bakarken bir kırılma sesi geldi . "Emir iyi misin?" dedim koltuktan kalkarak. Birkaç saniye sonra içeriye üstü reçele bulanmış Emir girdi. Uzay dayanamayıp onun bu haline kahkaha atmaya başladı. Bizde dayanamayıp ona katıldık. "Ben iyiyim ,sağolun sorduğunuz için!" dedi ve paytak adımlarla banyo olduğunu tahmin ettiğim bir odaya girdi . Bu sefer gözler bana döndü. "Ne?" dedim gülerek . "Siz ne yaptınız gece eve nasıl girdin?" dedi Sıla merakla . Öğrenmek istediği benim eve girmem değildi. Çınar'ın ne yaptığıydı .Bunu açık bir şekilde belli ediyordu. "Şey be-"sözümü yarıda kesen Çınar' a bir bakış attım. Ne yapmaya çalışıyordu? "Sırtımda uyuya kaldı." dedi sırıtarak .Bunun üzerine Sıla'nın bakışlarının söndüğünü fark ettim. Durumu toparlamam lazımdı." Yani benim şu nefes problemlerim var ya ,fazla dayanamadım .Ondan yani ."dedim durumu toparlayabilmek umuduyla . Ama Duru'nun keskin bakışları işi daha çok batırmış olduğumu simgeliyordu. "Tabii, doğrudur" dedi gülerek ve duruşunu dikleştirdi. Sanırım tüm gün boyunca o ve sorularına tabi tutulacaktım.

***

"Evet çocuklar, bugün müdür bey ile bir karara vardık . Okullar kapanmadan önce minik bir etkinlik yapacağız!" dedi öğretmen heyecanla. Keşke onun kadar heyecanlı olabilseydim. Tüm sınıf konuşmaları kesmiş hocayı dikkatle dinliyorlardı . " Etkinliğimizin amacı size doğayı sevdirmek yani...Bir kamp gezisi yapacağız çocuklar! İsteyenler ismini yazdırsın ."dedi ve gülerek sınıftan çıktı. Arkadan Emir'in sesini duyduğumda güldüm . "Ee gençler , gidiyoruz değil mi?"dedi ve sırıttı. Onaylayan cevaplar aldığında yerinden kalktı . Ve isimleri yazan çocuğun yanına gitti.Adımızı yazdıktan sonra geri geldi ve bana dönüp "Neşe teyzeyi nasıl ikna edeceğiz?" dedi . Ah,evet.Annem asla izin vermezdi . Müge Anlı izlemekten iyice paranoyak olmuştu . Ve her an başıma bir şey gelecekmiş gibi davranıyordu . "Ben ikna ederim." Dedi Çınar sırıtarak." Onu nasıl yapacaksın?"dedim. "Neşe teyze bana bayılıyor." dedi ve duruşunu dikleştirdi. "Var mısın iddasına" dedim bir anda gelen cesaret ile. Normal de ki aklım olsa asla böyle bir şey teklif etmezdim. O da gülüp "Neyine?" dedi. Güzel soruydu. Ne teklif edecektim. "Onu kazandığımda belirlerim dedim." cesaretim azalmıyor aksine artıyordu ."Çok iddalısın bakıyorum , komşunun kızı? "dedi. "Evet, öyleyimdir .Huyum kurusun!" dedim onun gibi. Bizim tayfa başımıza toplanmıştı . İşin sonu iyi bir yere gelmeyecekti. Hele annem Çınar'a olumlu bir cevap verirse. Zil çaldığında başımızda ki kalabalık azaldı . Bende kıstığım gözlerimi ondan çekip önüme döndüm . Başımı çok büyük belaya sokmuştum .

***

"Anne bak yalvarırım beni gönderme lütfen!" diye yakınmalarımı dinlemeyen annem eline aldığı tabağı yıkamaya devam etti. "Anne tarhanan olayım. Çorba yap beni. Ama ne olursun gönderme o kampa!" dedim kendimi yere atarak. "Kızım ne güzel yararlan işte. Doğayla iç içe ol ,"dedi annem minik bir tebessümle. "Anne olmaz, bak görmüyor musun haberleri? " dedim kızar gibi yaparak.Ben yakınmalara devam ederken kapı çaldı . Hayır! Olamaz ! Çınar geldi!

"Kızım kapıya baksana!"dedi annem kızarak. "Bence açmayalım.Ramazan davulcusu gelmiştir." dedim bahane bularak. "Kızım ,dün geldi ya o."dedi annem sonra bir şey hatırlamış gibi bana döndü." Senin dün Çınar oğlum da ne işin vardı? Unutmadım konuşacağız yine o gereksiz duvarları boyamaya gittin değil mi?"dedi. "Çınar oğlum mu?" dedim şaşkınlık dolu sesimle.Ne ara bu kadar samimi olmuştular. Telefonumdan gelen bildirim sesi ile telefonumu masanın üstünden aldım. Ve gelen mesaja baktım.

Komşunun Kızı |✔|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin