Rozdział 1

1.8K 89 5
                                    

Jeszcze 5 dni do star4fans! Nadal nie mogę w to uwierzyć. Będą sami moi ulubieni youtuberzy! Ale i tak jadę tam ze względu na Naruciaka. Oglądam go od samego początku, gdy zaczął nagrywać na youtube.

-Kochanie! Chodź na dół.

-Już idę mamo!- odpowiedziałam.

Szybko zbiegłam do kuchni gdzie przy stoliku siedziała moja mama.

-Kto będzie na tym obozie z tych ludzi co nagrywają?

-Po pierwsze to y-o-u-t-u-b-e-r-z-y, a po drugie będzie Naruciak, Karolek, Blow i Stuu.

-Trochę się martwię o Ciebie. Przez dwa tygodnie będziesz tam sama.

-Mamooo... Nie musisz sie bać. Mam już 17 lat. Zresztą jedzie ze mną moja przyjaciółka.

-Ale obiecaj mi, że jak coś będzie się dziać to dzwoń do mnie szybko.

-Dobrze. Kocham Cię.

Po tych słowach poszłam do swojego pokoju spakować się na obóz. W między czasie zadzwoniła do mnie przyjaciółka- Wiktoria z pytaniem czy idę z nią do kina. Mówiąc szczerze dawno nie byłam w kinie. Wzięłam torebkę, portfel i telefon. Powiedziałam rodzicom, że wychodzę i wolnym krokiem skierowałam się w stronę drzwi.

*20 minut później*

Razem z Wiktorią stoimy przed kasą. Każda z nas ma i inny gust. Ja lubię komedie, ona lubi filmy sensacyjne. Ja wole komedie romantyczne, a ona dramaty. Ostatecznie zdecydowałyśmy się na horror "Kiedy wszystkie światła zgasną". Widziałam zwiastun filmu i czytałam recenzje na jego temat i powiem, że nawet mnie zaciekawił.

*30 minut później*

W ciągu dwudziestu minut Wiktoria zdążyła wylać na siebie dwa razy Coca cole i jeden raz wysypać połowę popcornu. Nie wiedziałam, że aż tak boi sie horrorów. Natomiast ja miałam ubaw po pachy. Nie dość, że ani razu nie wystraszyłam się to jeszcze Wiktoria mnie śmieszyła. Przede mną jeszcze godzina filmu. Może coś mnie zaskoczy. Kto wie.

*2 godziny później*

Jestem już w domu. Film był nawet spoko, ale tym śmianiem się z Wiktorii nie widziałam połowy filmu. Trochę się tym zmęczyłam. Gdy tylko zapisze relacje z dzisiejszego dnia w pamiętniku idę spać. Nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam. Jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki odpłynęłam w krainę Morfeusza.

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Elo morelo 3 2 0! Oto nowy rozdział książki. Początki będą trochę nudne ale i tak dopiero sie rozkręcam😂 Jeżeli gdzieś pojawią sie błędy to wina Tuska albo autokorekty. Rozdziały będą pojawiać sie nieregularnie. Zapraszam do czytania dalszych przygód.
#dysortografia

Pozdrawiam
Sztefano

Ps. WikiJulkaB ty mój Ciuraku!💞

Medalion| NaruciakOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz