4. Bölüm

25.2K 632 69
                                    

1 HAFTA SONRA


O gün ben onları söyledikten sonra kenarıda durup gizlice ortamı izleyen hizmetli olduğunu düşündüğüm kadının yanına gidip 'bana ayırılan misafir odasına gitmek istediğimi söyledim o kadın beni odaya götürdükten hemen sonra bana silah doğrultan adam geldi ve labali bi şekilde bana burada bu paçavraları giyemiyeceğimi söyledi normalde durup ona bu konuda özgür olduğumu ve onun karışma hakkının olmadığını anlatırdın fakat kısa zaman içerisinde ağır şeyler yaşamıştım.
Halim yoktu ben yüzüne boş boş bakarken annem odaya girincede o odadan çıktı.


Şimdi ise saat sabahın 6 sı yaklaşık 10 dakikadır aralıksız kapımı çalıyorlar.
Düğün alışverişi için alışverişe gidilicek ama halsizim ateşim var yataktan kalıcak hali kendimde bulamıyorum.

Ha bu arada düğün alışverişi dediğime bakmayın dün gece telefonuma bir mesaj geldi "boş yere ümitlenme sen kınadan sonra imam nikahı ile evlenip kocanın evine yerleşeceksin düğün Dervishi aşiretinin kızına yapılacak."

Tamam kabul ediyorum evlenmeyi istemiyorum ama berdel yüzünden hayatım mahvoluyor zaten Dervishilerin kızı kaçıyor ödül olarak bir de düğün yapıyorlar. Aptallık.

Bir yandan da bana dokunmuyor değil bu olay bu topraklarda boşanmak diye bir şey yok yani bu benim ilk ve son evliliğim ve ben her kız gibi gelinliğimle gitmek isterdim eşimin evine.

Ah canım(!) görümcem
kaçan kendisi
suçlu sayılan ben
düğün kendisine yapılıyor
ben köle gibi bir eve sürgün ediliyorum.

En son kapıya sağlam bi tekme attılar "amına koduğumun salakları bi rahat bırakın" diye kendi kendime sessiz bir şekilde konuştum.

Birden saçlarımda hissettiğim acıyla küçük bir çığlık attım yere yüz üstü yatmış bi şekilde duruyordum çünkü kafamı kaldırmaya cesaretim yok. Annemde beni tutup fırlatıcak bir güç yok ve ben babamdan bugüne kadar hiç şiddet görmedim ya babam yaptıysa?
Bunu kaldıramam.

korkak bir şekilde kafamı kaldırdığımda o silahli adamı gördüm "sen.. sen bana nasıl şiddet uygularsın?" diye dehşete düşmüş bir şekilde sordum ilk gördüğüm şiddetin tanımadığım bir adamdan olması...

"10 dakika içerisinde aşşağıda hazır olmuş bir şekilde seni görmek istiyorum amına koduğum salağı(!) "
dedi ve arkasını dönüp odadan çıktı.

Bense şok olmuş bir şekilde yerde duruyordum ve şaşırdığım şeyin ettiğim küfürü duymuş olması mı yoksa beni saçlarımdan tutup fırlatması mı bunu hala çözemedim.

•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
"Yukarıya çık ve üstünü giy!"

duyduğum silahlı adamın sesiyle yerimden sıçradım korkarak ona döndüm

"gi..giydim zaten"

"ben üzerinde bir karış kumaştan başka bişey görmüyorum eğer götünü başını birilerine gösterme merakın varsa o gün düğünü değil cenazeyi seçmeliydin!"

dedi otoriter bir sesle bu evde neden kimse yok ben bu adamla yanlız olmak istemiyorum.

"etrafına bakınıp birilerini arama çaban bittiyse odan üst katta!"

odama çıkıp üstüme bir pantolon ve kısa kollu bir t-shırt giyip tekrar aşşağıya indim bu sefer silahlı adam yoktu onun yerine annem ve tanımadığım bir yaşlı kadın vardı kadının teni bembeyaz ve gözleri ela renkti çok sevimli gözüküyordu.

ZİNDAN -bir töre hikayesi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin