Bu yolda en başından beri yanımda olan yorumlarıyla,mesajlarıyla beni destekleyen herkese birer birer teşekkür ediyorum.
Erken bittik. Fakat sizinde gördüğünüz gibi Afrayı ölümden çevirmek, bunları kelimelere dökmek beni epey zorlayacaktı.
Bende kaçtım. Diğer töre hikayelerimde Afra ve Baran olmayacak. Fakat onlardan bir parça hep kitaplarımda olucak. Zindan'da verdiğiniz desteği Aşiret'te, Tecavüz'de ve Patron'da da bekliyorum. Aradığınız mutlu son belki bu kitaplarda çıkıcak.Bu kadar erken ve kötü sonlu bir final vermeyi istemezdim fakat uzun zamandır yayında olan ve bölüm ekleyemediğim kitaplarım var. Buda bahanem olsun:)
Sizleri çok seviyorum kardelen çiçeklerim.
Özel,Süpriz bölüm gelir belki ne dersiniz :)
Patron; Enda - Doğukan
Tanışmamız sıradan olmamıştı. Hayatımızın ilerleyen kısmı gibi 5 yaşındaki ikimzlerimize rağmen ayrılık kapıya dayanmıştı. O sarı saçlı kadının kollarına gitti. Bense velayeti ona verilen çocuklarımın derdine düştüm.
Klasik bir başlık PATRON..
Ama kitabın içerisinde işler öyle ilerlemiyor sizde okuduğunuzda anlayacaksınız..Şuan kitabı yayınlıyorum içerisinde bir kaç bölüm olacaktır diğer hikayem olan Zindanla işim bitene kadar ara sıra bu kitabada bölüm atarım tabii. Adıl amacım şuydu bu kitabı zindan bittiktwn sonra yayınlamak fakat ben zindan'ı bitirene kadar biraz okuyucu olsun istedim
Aşiret; Aden - Mirza
Nasıl bir şeyin içine düşürdün sen benim Abim?
Ah bir bilsen benim hissettiklerimi.
Ah bir bilsen içimdeki acıyı, dışıma bir türlü atamadığım o feryadı.
Gözlerimden de mi anlamadım be abim.
Bilmezmisin ben karşı gelmeyi bilmem.
Bilmezmisin öl desen öleceğimi.
Bir gün karşılaşsak görürmüsün içimdeki acıyı, hüznü, sitemi?
Mutlu ol abim. Görme, Duyma, Bilme,Anlama..
Sadece çektiklerime ve çekeceklerime deyecek bir evlilik yap.
Ben bu gece yaşayacağım hayatın fragmanını gördüm. Kardeşine yapılanı sakın yapma.
Bil ki çektiren, çekecek. Mutlu eden, mutlu olacak. Seven,sevilecek.Ağlatan,ağlayacak.
Mutlu et, Mutlu ol ki, Mutlu olayım.
Ağladım ben acımdan, Sen ağlat mutluluktan
Seni seviyorum ve her daim seceveğim..
Beni unutma..
~GÜNEŞ
Tecavüz; Açelya - Demir
Yıllar sonra ilk defa gördüğün bir kuzenin.
Tek muhabebbetiniz klasik cümlelerken bir tecavüzle işler değişiyor.Onun kafası güzeldi.
Senin ise tek suçun, suçsa tabii sigara almak için evinizin hemen aşşağısındaki bir tekele inmek.
Yeni bir hikaye ve yine ben :)
Haydi bismillah diyerek kalemleri yedekledim ve başlıyorum.-GÜNEŞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİNDAN -bir töre hikayesi-
General FictionMardin güzel şehir... İçinde binlerce kadının çığlıklarını yaşatan ey güzel Mardin.. Töreye kurban gidip sesi duyulmayan kadınların şehri Mardin.. O sessiz çığlıklar ne zaman duyulacak Mardin? 14 15 yaşlarında olan küçük kadınların sesi ne zaman duy...