Ay yine pis yerde bitirdim.:)
Seda birden çığlık atmaya başladı.
"Baraaaan Koş baran çocuk düştü yardım ediiin"
Yüreğim sızlıyordu. Ellerim uyuşuyordu. Bebeğim yerde öylece uzanıyordu. nasıl böyle bir hata yaparım. Nasıl onun karşısındayken çocuğu kucağımda tutmamda elinden tutarım. Sedanın bağırmasıyla kendime geldim ve aşşağıya inip kardeleni kucağıma aldım. Ah miniğim bedeni nasılda haraketsizdi. Başı arkaya düşmüş öylece duruyordu. Birden bağırarak ağlamaya başladım. Hem bağırıyor hem ağlıyordum. Kucağımdan kızımı almaya çalıştı birisi. Vermedim. Onu alıyorlardı benden onlar çektikçe ben daha çok sarılıyordum yavruma. Sonra birden birinin tokat atmasıyla irkildim kardeleni almaya çalıştığını yeni idrak ediyordum. Burak'tı bu bebeğimi ona vermedim. Ayağa kalkıp koşmaya başladım. Koşuyordum. dengemi kaybediyor düşecek gibi oluyordum sonra toparlanıyordum. Arabaya ulaşıncaya kadar koştum. Sürücü koltuğuna oturan Burak hızla sürmeye başladı arabayı.
Baran'dan
Çalışma odasında Afranın ilgilendiği şirketin gelirlerine giderlerine falan bakıyordum. Şirketin gelirlerindeki artma mutlu olmamı sağladı. İşinde iyiydi küçük anne.
Birden duyduğum çığlıkla kendime geldim. Seda yine bağırıyordu. Ellerimi pantolonumun cebine koyarak yavaş adımlarla odadan çıktım salonun camına gidiyordum ki Afranın büyük çığlığını duymamla koşmaya başladım cama yapıştığımda Afra'nın kızımıza sarılmış bi erkeğinde kardeleni almaya çalıştığını gördüm. Afra hem ağlıyor hem yerinde sallanıyordu. Ne oldupunu anlamaya çalışırken adamın Afraya tokat atmasıyla kaşlarımı çattım bu adamın sülalesini sikecektim. Birden Afra kensine gelmiş gibi adama baktı. Seda kenarda kollarını göğsüne bağlamış gülümseyerek onları izliyordu. Afra birden ayağa kalktı ve koşmaya başladı. Kızımıza baktığımda elleri sallanıyor ve kafası sallanıyordu.
Kızım. kızıma ne olmuştu
Koşar adımlarla çıkıp Seda'nın yanına gittim.
"Ne oldu lan burda"
"Aptal karın bi bebeğe dahi bakamıyor bana laf atarken bebeğin elinden tutuyordu. Afra bana nasıl odaklandıysa birden bebek yuvarlanmaya başladı"
"Ne dedin sen?"
"Ay ne duyduysan o çekil karşımdan"
Dedi ve eve gitti bense koşar adımlarla buraya en yakın olan hastaneye.
Hastaneye geldiğimde Afranın içeriye yeni girdiğini görmüştüm ne kadar yavaşlardı.
İçeriye girdğimde Afraya doğru yürüyordum ki elini alnına diğer elinide karşısına uzattı birden yere düşmesiyle bi küfür mırıldanıp ona doğru koştum. Bayılmıştı.
"Buraya bakın lan"
diye gürlediğimde bir sedye gelmişti ve Afrayı oraya yatırmıştım.
Sikeceğim ulan böyle işi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİNDAN -bir töre hikayesi-
General FictionMardin güzel şehir... İçinde binlerce kadının çığlıklarını yaşatan ey güzel Mardin.. Töreye kurban gidip sesi duyulmayan kadınların şehri Mardin.. O sessiz çığlıklar ne zaman duyulacak Mardin? 14 15 yaşlarında olan küçük kadınların sesi ne zaman duy...