5. Bölüm

21.3K 593 30
                                    

Gecikmeli bir bölümle merhaba:)






Her zaman kahvenin en koyu tonunu taşıdığı için siyahla pek ayırt edilemeyen o gözler işte şuan simsiyahtı.

Onu tanıdığım günden beri alnındaki çizgi hiç yok olmamıştı kaşlarını sürekli çattığı için oluşmuş olan bu çizgi onun yüzünün  maskesi olmuş gibiydi.  
kırmızıya yakın bir renkte kavisi belirgin ve dolgun dudakları var.

Sinirli insanlardan hiç haz etmem fakat şuan karşımdaki bu tablo insanın içini titretecek türden hem korkudan, hem heyecandan.

Elini kaldırmasıyla korkarak kollarımı yüzüme siper ettim fakat o beklemediğim bir şekilde kolumu indirip göz yaşımı sildi.  Sanırım normalde bu haraket yapılsa nest olur bir kadın. Fakat gözleri  o siyahlıkta tiksinme duygusu var.

Çok mu çirkin oldum ağlayınca neden tiksinircesine bakıyor?
" gidiyoruz" dedi ve arkadını döndü kapıyı çarparak yuvaletten çıktı.

Tükürürcene söylediği bu kelime kendimi sorgulamama neden oldu. Güzel bir kız olduğumu düşünüyordum oysa ki neden öyle bakıyor olabilir bu düşündüğüm şeyle kendime kızdım "banane ondan canım paspala bak" diye hayıflanarak tuvaletten çıktım.



Eve geldiğimde direk kapımı kilitleyerek yatağıma girdim. Yarın kına gecem var. Düğünüm olmayacağı için direk onların evine gidicektim. Yarın gece bir şey geçmiyecek aramızda onunla aynı odada dahi kalmayacağım gakat yarın bu saatlerde evli bir kadın olacağım ve bu benim canımı çok acıtıyor. Sol gözümden düşen bir damla yaşla gözlerimi kapatarak kendimi uykuya bıraktım.
Yarın ola hayrola..

ZİNDAN -bir töre hikayesi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin