Medyada seda var
instagram: hannah.dezzİnanç'ı kucaklayarak sert adımlarla odama doğru ilerlemeye başladım. Ben bu eve gelin geldiğimden beri o odada kalıyordum. Baran ile biz o odada kalmıştık o gidene kadar. Şimdi ise kalkıp kumamla o odada yiyişecek kadar aptal olamazdı.
Merdivenlerde Fatoşla karşılaşmıştık. Asık olan yüzü benim sinirli halimi gördüğünde dahada asılmıştı.
"Ablam vallaha özür dilerim emir kuluyum ben"
"Fatoş ne saçmalıyorsun İnanç'ı al bende ağamızla bir uğraşayım"
ağamızla kelimesini dalga geçer gibi söylemiştim.
"Ablam.."
"Hadi fatoş hadi"
Fatoş İnanç'ı alarak aşşağıya doğru gitmeye başladı. Bende hızlı adımlarla odama girdim.
Hemen karşı duvarda Seda ile Baran vardı. Baan Seda'yı duvara yaslamış sırtı dönük bir şekildeydi. Seda beni görmesiyle gülümsemeye başladı.
Odaya bakışlarımı çevirğimde yatak örtümün değişmiş olduğunu dolaplarımın kapağı açık ve içerisinde eşyalarımın olmadığını gördüm. Benim eşyalarımın olması gereken yerde pembe, yeşil tonlarda bir kaç elbise vardı. Dolabın hemen önindede açılmış bir valiz.
Benim odama yerleşiyordu bunlar. Bekaretimi aldığı yatakta başka kadınlamı uyuyacaktı yani?Kulaklarıma tiz bir kadın sesi dolduğunda bakışlarımı Seda'ya çevirdim.
"Ama Afra'cım olmaz ki böyle hanımağanın odasına kapı çalınmadan girilir mi?"
Dalga geçer gibi kurduğu cümle iyice sinirlerimi bozmuştu. Hala oldukları pozisyon değişmemişti. Baran kafasını çevirip bana bakma gereği bile duymuyordu.
Oyun istiyorsan oynarım Seda!"Pardon Seda'cım burda bi kumanın hanım ağa olması için erkek çocuk doğurması gerekiyor. Ama bu demek değilki erkek doğurursan hanım ağa olursun benim bi erkek çocuğum var boş boş konuşma istersen"
Diyip yapmacık bi gülümseme gönderdim.
Kırmızıya dönen suratına baktığımda alaylı bir kahkaha döküldü dudaklarımdan"Gerçi sen buraya gelirken ikinci olmayı kabul etmişsin. Baksana yatacağın yatak bile benim bekaretimin alındığı yatak"
Seda artık kırmızıdan mora dönerken bir taşla iki kuş vurmuştum aslında Baran'a da laf çarpıtmaktı amacım.
"Yaa Baraaaan bu bana ne diyoor"
Baran derin bir nefes almıştı
Bende eğlendiğimi belli eden bir kıkırtı çıkarttım."Desene sen buradayken ben çok eğleneceğim Sedacım"
diyerek kapıyı örtüp odadan dışarıya çıktım.
Kuma getirmesinden daha çok canımı acıtan onu benim yatağımda yatıracak olmasıydı. Bizim yatağımızdı o yatak. Hamilelik sürecimi ben bu odanın içerisinde tamamlamıştım. Bebeklerimin yatakları oradaydı. Merdivende adımlamayı durdurmuştum. O çocukları oraya yatırıyorum ben. Arkama dönüp tekerlekli bebek yataklarını almak için odaya gidecektim ki Baran sinir topu halinde odadan çıkmıştı. Gözlerime bir kaç saniye bakıp merdivenlerden aşşağıya adımladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİNDAN -bir töre hikayesi-
General FictionMardin güzel şehir... İçinde binlerce kadının çığlıklarını yaşatan ey güzel Mardin.. Töreye kurban gidip sesi duyulmayan kadınların şehri Mardin.. O sessiz çığlıklar ne zaman duyulacak Mardin? 14 15 yaşlarında olan küçük kadınların sesi ne zaman duy...