Yatağımda uyumaya çalılıyordum fakat bugün ki olanlar aklımdan çıkmıyordu.
Kara gözleri, konuşurken beliren sağ yanağındaki gamzesi, kaşarını çattığında yüzünün aldığı o şekil, ve sinirlendiğinde alnında belirken damar..
İsminin anlamına yakışıyordu huylarıda 'yırtıcı kuş'...
Bugün büyik bir yara almıltım aslında kocamı görmüştüm. Kocamı sevgilisiyle görmüştüm.
Metrisimle tanışmıştım. Neydi adı 'seda'
O kızı gördüğümde içime beliren kıskançlık hissine mani olamamıştım.Bana yapmadığını bırakmayan bebeklerimi daha yeni gören bir adamı niye kıskanıyordum ki.
Ne kadar bunu kendime söylemek istemesemde o benim eşimdi, ne olursa olsun benim eşimin başka bir bayanla karşıma çıkması beni sinirlendirmişti.
Suratımda hissettiğim minik bi elle gözlerimi açtım. Dün gecenin bi yarısı kardelen huysuzlanınca yanıma almıştım. Şimdi de miniğim beni uyandırıyordu. Sanırım gözlerimi açtığım en iyi gün bugün.
Rutin işleri hallettikten sonra miniklerimi ve Fatoşu alıp İstanbul'u gezdirmeye götürmüştüm.
Vapura bindiğimizde kardelen başta korkmuştu fakat sonra alışmıştı.
Fatoş doğduğu günden beri hiç deniz görmemiş bir kadın gözlerindeki parıltıyı görmeniz gerekiyordu. Boğazda bir restourantta balık yemiştik. lunaparka gitmiştik. En az miniklerim kadar Fatoşta mutlu olmuştu.Gece ise Mardin uçağına binmiştik.
Kardeleni kucağıma alıp mıncaklamaya başladım. Attığı kahkahalar İnanç'ı da uyandırmıştı uykusunu alamadığı her halimden belli oluyordu. Fatoşa kardeleni verdikten sonra İnanç'la birlikte aşşağıya doğru inmeye başladım. Konağın avlusunda oğlumla vakit geçirmeyi çok istiyordum.
Tam merdivenlerdeydim ki konağın kapısı açıldı ve heybetiyle konaktaki öten kuşları susturan Baran içeriye girdi.
Baran'la göz gözeydim. Yer zaman kavramı bitmişti artık. Baran çocuklarına geri dönmüştü. Sevdiğim adam evine geri dönmüştü. Baran gözlerini benden ayırıp konağın kapısına çevirdiğinde onu gördüm.
Seda..
Ellerinde valizler..
Kuma?
Bu...eve metirisini sokarak kuma diye bağırıyordu 2 güne kalmaz duyulurdu tüm Mardin'de kuma.
Birde kuma mı gelecek başıma. Şaşkın bakışlarımı Barana yönelttiğinde aynı bakışları Sedada olmadıpını fark ettim. Demek ki herşeyi biliyordu. Pis sıçan.
Ablam sözlendiği için yoğun günler geçiriyoruz bu aralar hafta sonuna kadar böyle geçicek şimdiden özür diliyorum. Haftaya daha fazla bölüm atabileceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİNDAN -bir töre hikayesi-
General FictionMardin güzel şehir... İçinde binlerce kadının çığlıklarını yaşatan ey güzel Mardin.. Töreye kurban gidip sesi duyulmayan kadınların şehri Mardin.. O sessiz çığlıklar ne zaman duyulacak Mardin? 14 15 yaşlarında olan küçük kadınların sesi ne zaman duy...