bugün 3 4 saat içerisinde 800 okucudan 1k ya yükselmiş kitabım hem onun mutluluğuyla hemde
@zamantheistanbul adlı okuyucumun yorumu üzerine bir bölüm yazıyorum bu bölüm hepiniz için:)Yorumlarınızda görüşlerinizi ve kitap için önerilerinizi bırakmayı unutmayın sizi seviyorum
Riskli bir hamilelik geçiriyordu Afra.
Bebekleri ona hamilelik süreci boyunca doktorun dediği kadar büyük bir problem çıkartmamıştı ama çok çekmişti.
Bir Allah bilir Afra'nın acıdan ağlamalarını bir de kendisi.Şimdi ise arabanın arka koltuğunda hastaneden dönüyordu kontrole gitmişti. Doğumu bu hafta içinde gerçekleşecekti ve sıkıntılı bir doğum yaşayacağı için doktorlar yatırma kararı aldılar. Hamileliğinin son günlerini hastanede geçirecekti Afra.
Çünkü doğum esnasında anne yada bebeklerden 1 tanesini kaybetme riskleri vardı.
Derin bir nefes aldı Afra içinden geçirdi
"ya bir bebeğim gidecek babasının ellerini bilr hiç hissetmeden, yada ben gideceğim onu son gördüğüm anı ise beni dövdüğü an olmuş olacak."
Afra istemeden bağlanmıştı bebeklerine "onlar gideceğine ben gideyim" dedi
Eve geldiklerinde Afra doğum çantasını ve küçük bir valiz hazırlamıştı valizde doğuma kadar giyeceği kıyafetler vardı.
Bugün çok duygusaldı çünkü uzun uzun düşünmüştü bugün ya onlara yada bana bişey olsa diye
İlk başta onlara bişey olacağına bana olsun dedi sonra bana bişey olursa babası onlara bakmaz ki, hamilelik sürecinde bir kere bebeklerini hissetmek için gelmemiş olan adam bebeklerine bakmak için gelirmiydi ki gelmezdi
Bebeklerime isim koymamıştım. Belki Baran gelir diye düşünmüştüm birlikte koyarız diye bu zamana kadar gelmedi ama inanıyorum doğumdan çıktığımda ilk onun yüzünü göreceğim. Bi duygusal bağ olmayacak aramızda biliyorum ama bebeklerimizin ismlerini birlikte koyarız diye düşünüyorum.
Baran gelecek inanıyorum.
Namazımı kıldıktan sonra secdeye oturdum ve dua etmeye başladım.
"Rabbim biliyorum bir yerlerden her kulunu izlediğin gibi benide izliyorsun. Hamilelik sürecimde tek yardımcım, tek dostum sendin Rabbim.. Sana sığınıyorum her şerden bebeklerimi kucağıma almamı nasip et Rabbim. Beni onlarsız onlarıda bensiz bırakma. Olur da ben o masadan kalkamazsam babaları bebeklerime benim bakacağım gibi baksın gözümden gönlünden korusun onları.
Olur da üçümüze birşey olmazsa Baran onları baba sevgisinden mahrum etmesin. İki bebeğimde arkamızda dağ gibi babamız var diyebilsin. Kendim için hiç birşey istemiyorum Baran açısından, bebeklerimin yüzü gülsün yeter Rabbim. Amin..."Secdeden alnını kaldırdı Afra ne zaman akmış olduğunu bilmediği göz yaşlarını temizledi sonra bavullarını alıp odasından çıktı.
Hastane odasına yerleşmişti.Afranın hanım ağa olduğunu bilen hastane çalışanları onun için ayrı bir oda hazırlamıştı.
Zaman akıp gitmişti iki gün olmuştu Afra hastaneye yerleşeli 2 gündür gözü kapıdaydı.
Baran'ı bekliyordu.
Bebekleri büyüdüğünde illa soracaktı doğduğumuz gün nasıldı diye onlara babanız doğuma gelmedi demek istemiyordu. Her anlarında babaları yanında olsun istiyordu Afra.
Doğdukları gün
Yürümeye başladıkları, diş çıkarttıkları, konuşmaya başladıkları...Kapı açıldı, Afra'nın kalp atışları hızlandı içinden 'geldi' dedi.
Gelenin doktor olduğunu gördüğünde meraklı gözlerle baktı"Suni sancı ile doğumu başlatıcaz Afra hanım zaman doldu daha fazla doğum için süre verirsek sizi bebeklerinizin ve sizin aleyhinize olur bu durum"
•~•~•
Afra ameliyathaneyi dolduran iki ağlama sesiyle gözlerini kapattı.
Son duyduğu sesin miniklerinin sesi olmasını isterdi fakat son duyduğu ses"Annenin bilinci kapanıyo doktor bey anneyi kaybediyoruz"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİNDAN -bir töre hikayesi-
General FictionMardin güzel şehir... İçinde binlerce kadının çığlıklarını yaşatan ey güzel Mardin.. Töreye kurban gidip sesi duyulmayan kadınların şehri Mardin.. O sessiz çığlıklar ne zaman duyulacak Mardin? 14 15 yaşlarında olan küçük kadınların sesi ne zaman duy...