7. Bölüm

21K 534 40
                                    

Bu bölümü hikayeme ilk yorum atan arkadaşımıza ithaf ediyorum @ferumeysa44

Baran'dan












Onun bakire olmadığını duyduğumda sinirden deliye dönmüş durumdaydım.
Ne kadar onu sevmesemde o benim karımdı ve ona benden önce başka eller dokunmuştu. Benim görmediğim yerlerini başka gözler görmüştü. Bu bile geçerli sebepken birde şu var bizim topraklarımızda namus bir candan da önde gelir.



Bir kadın evlenmeden önce babasını namusuyken evlendikten sonra kocasının namusu olur ve yarın bu odadan kanlı çarşaf çıkmaması benim başımı yere eğer.

O sinirle onu dövüp saatlerce onunla birlikte oldum ve o kanı görene kadar bundan hiç pişman değildim.

Bakireymiş..

Vicdan azabı çektim bu yüzden çünkü bir kadının ilk ilişkisi çok önemlidir.
O gün kadının çok canı acıyacağı için narin olmak gerekir ama ben bakire değilim dediği için onun canını acıta acıta onunla beraber oldum. Bi anlık bile yumuşak davranmadım.

Üstümü düzeltmek için ayağa kalktığımda kiraz rengi dudaklarının kenarı attığım tokattan dolayı kanamış ve ben sert öptüğüm için yara büyümüştü ısırarak öptüğüm dudaklar şişmişti.

Hıçkırıklarından dolayı hızla inip kalkıyordu göğsü. Buda iri göğüslerinin sallanmasına neden oluyordu. Göğüslerinin ikisindede mor mor izler vardı emdiğim için.


Ağlamaktan kan çanağı olmuş gözleri bayık bayık bakıyordu ve karnı temkelerimden dolayı morarmıştı.

Az daha aşşağıya baktığımda iki bacağının arasındaki o küçük açık kırmızı renkteki kanı görmemle gözlerim kocaman açıldı.

Bekaret kanıydı o ve kadının ilk ilişkisinde nasıl olduğunu bildiğim için yüreğim burkuldu.



Çektiğim vicdan azabını biraz olsun azaltmak için onu göğsüme çektim ve biraz orda durmasını sağladım
neden yalan söylediğini sorduğumda bana bakire olmazsam dokunmazsın sanmıştım dedi.

Ara ara hıçkırarak söylediği bu cümle bende değişik bi etki yaratığı için ayağa kalkıp şimdi sadece yediğim dayak ve çektiğin acıyla kaldın dedim ve odadan çıktım.

Rasim abinin meyhanesinde uzun bi gece olucaktı anlaşılan


Arkadaşlar yorum gördüğüm zaman yeni bölümü biraz daha erken yayınlıyorum normalde bugün bölüm paylaşmayı düşünmüyordum fakat yorum gördüm ve bölüm bekleyen insanlar olduğu için bugün paylaştım seviliyorsunuz

ZİNDAN -bir töre hikayesi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin